jaszczur13 Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 Wiem, że wątek był już poruszany ale problem nie znalazł rozwiązania. Cały czas szukam informacji jak przeprogramować FISa żeby informował o otwarciu drzwi, póki co mam tylko sygnalizacje otwartej klapy bagażnika. Może ktoś z klubowiczów uporał się z ta zagadką? Pozdrawiam
Przemo 78 Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 Podpinam sie do tematu fajnie by bylo wiedziec czy wszystkie dzwi sa zamkniete tak dla szpasu
skalarx Opublikowano 20 Maja 2008 Opublikowano 20 Maja 2008 jak macie liczniki z FIS od A4 to wystarczy chyba podpiąć kabelki pod odpowiednie piny. JAk macie od A6 to macie ten sam problem co ja i slaweq. Nie wiadomo jak to przeprogramować. Też już poruszałem ten problem na forum. tutaj macie mój full wypasiony temat: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t20853.0.html;highlight=czujnik+otwartych+drzwi+1+2+fis+i+pełny Niestety na temacie się zakończyło.
predki74 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Witam czy ktoś już zrobił tą sygnalizacje otwartych drzwi ja mam audi a4 wyświetlacz pełny fis ale nic mi nie wyświetla nawet bagażnika :>
Suli Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 To Witam czy ktoś już zrobił tą sygnalizacje otwartych drzwi ja mam audi a4 wyświetlacz pełny fis ale nic mi nie wyświetla nawet bagażnika :> jTo ja się przyłaczam do tematu... Czyżby był to problem nierozwiązany na miarę tajemnicy trójąta bermudzkiego Nie myślałem, że z taka pierdółką trzeba jechać do ASO
bioly_82 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Witam! Ja podobnie jak kolega predki74 pełny fis a nawet tylnej klapy nie wyświetla
skalarx Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Witam! Ja podobnie jak kolega predki74 pełny fis a nawet tylnej klapy nie wyświetla Drzwi kierowcy i bagażnik działały od razu a pasażera zrobiłem sam. Mam tylko problem z tylnymi. Jeżeli nie działają Wam dzrzwi kierowcy i bagażnik to macie nie odpowiednie liczniki do swoich A4 (może od A6)
bioly_82 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Kolego skalarx na 90% mam licznik taki jak wypuściła fabryka temperatura oleju i woltomierz, zegarek skazówkowy ale z cyferkami po 1 lifcie a komputer nie wyświetla mi żadnych drzwi
Darev Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Panowie a jak u was z kodowaniem licznika?? Sprawdźcie w Kombiinstrument z tego co kojarzę to pasuje 04112 Najlepiej niech sprawdzi ktoś kodowanie, ktoś kto już ma taką sygnalizacje
skalarx Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Kolego skalarx na 90% mam licznik taki jak wypuściła fabryka temperatura oleju i woltomierz, zegarek skazówkowy ale z cyferkami po 1 lifcie a komputer nie wyświetla mi żadnych drzwi Jeżeli masz pełny FIS, to powinieneś mieć jeden z poniższych: 8D0 919 880 lub 8D0 919 881 Jest jeszcze możliwość, że po prostu w tych rocznikach nie było wskaźnika otwartych drzwi . Ale wątpię. Sam zakładałeś czy już był??
bioly_82 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Był już takiego kupiłem Jak sprawdzic jaki mam numer fisu
skalarx Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Był już takiego kupiłem Jak sprawdzic jaki mam numer fisu Wykręć (dwie śrubki z przodu) - z tyłu jest naklejka lub VAG jak podłączysz i wybierzesz Instruments.
zibolek Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 zakod z tego co kojarzę to pasuje 04112 zakodowałem ale mi nie smiga... jakies inne pomysły??
kleeju Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 u mnie wpisuje 04112 i daje zrobione laczy sie na nowo ze starym kodowaniem czyli 00140 mam wskazniki o numerze 8D0 919 033 N
zibolek Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 u mnie wpisuje 04112 i daje zrobione laczy sie na nowo ze starym kodowaniem czyli 00140 mam wskazniki o numerze 8D0 919 033 N ja to wpisałem nie tam gdzie jest to 140 tylko nizej i przyjelo. 140 mi tez nie zmienialo. jak juz wspomniałem zmiana nic nie dala...
skalarx Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 zakod z tego co kojarzę to pasuje 04112 zakodowałem ale mi nie smiga... jakies inne pomysły?? pomysł jest taki żebyście w końcu sprawdzili rozpiskę pinów licznika i przekonali się, że nie jest to kwestia kodowania tylko tego, że nie macie podpiętych sygnałów z drzwi :gwizdanie:. Nie będzie działać, jeżeli nie pociągniecie kabelków od poszczególnych drzwi do pinów licznika . Poza tym jak już kiedyś pisałem, licznik z FISem należy dobrać do konkretnego modelu a4, najlepiej z etki. Unikniecie wtedy innych problemów jak odwrotne wskazanie paliwa itd. pozdrawiam[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 17:03_________________________________________________ u mnie wpisuje 04112 i daje zrobione laczy sie na nowo ze starym kodowaniem czyli 00140 mam wskazniki o numerze 8D0 919 033 N tutaj masz kodowanie Twojego licznika (nie ma żadnej pozycji odnośnie drzwi ): ; Audi A4 (8D) ; ; Component: J285 - Instrument Cluster (#17) ; ; P/N: 8D0-919-0??-??? ; P/N: 8D?-920-9??-??? ; ; includes measuring blocks, adaptation, coding, login and service reset ; ; This file is part of a redirection package, ; make sure you have all of the following files. ; ; 8D-17.LBL ; 8Dx-919-0xx.LBL ; Model Year 1995-1997 ; 8Dx-919-8xx.LBL ; Model Year 1998-1999 ; 8Dx-920-9xx.LBL ; Model Year 2000+ ; ;--------------------------------------------------- ; ; coding ; ;--------------------------------------------------- C01,??xxx: Options C02,+00 = No Options or Navigation III C03,+02 = Seatbelt Warning active C04,+16 = Navigation I & II C05,xx?xx: Country C06,0 = Germany (D) / 1 = Rest of World (Left Hand Drive - RoW) C07,2 = USA (US) / 3 = Canada (CDN) / 4 = Great Britain (GB) C08,5 = Japan (Left Hand Drive - JP) / 6 = Saudi Arabia (SA) C09,7 = Australia (AUS) / 8 = Rest of World (Right Hand Drive - RoW) C10,9 = Japan (Right Hand Drive - JP) C11,xxx?x: Cylinder C12,4 = 4-Cylinder C13,6 = 6-Cylinder C14,8 = 8-Cylinder C15,xxxx?: Engine C16,0 = TDI-Engine C17,2 = 4-Cylinder and 6-Cylinder Gasoline-Engine C18,3 = 8-Cylinder Gasoline-Engine C19,4 = Turbo-Engine ; ;--------------------------------------------------- ; ; adaptation ; ;--------------------------------------------------- ; ; A002,0,Service Reminder A002,5,Service Reminder A002,6,0 = Service NOT Due A002,7,1 = Service Due A002,8, A002,9,To reset the service reminder save 0 as new value. ; A003,0,Consumption Correction A003,5,Consumption Correction A003,6,Standard: 100 % A003,7,Range: 85...115 % A003,8,Increments: 1 % A003,9, A003,10,New Adaptation Value = Old Adaptation Value * Calculated Consumption / Old Display Value ; A009,0,Mileage/Odometer A009,5,Mileage/Odometer A009,6,Increments: 1 = 10 km or 1 = 10 mi A009,9,The distance can only be changed once until A009,10,the current value is not over 100 km/62 mi. A009,11, A009,12,NOTE: Perform Login first. ; A19,0, ;11 A19,1, ; A19,2, ; A19,3, ; A19,4, ; A021,0,Immobilizer - Key Adaptation A021,1,Number of A021,2,currently A021,3,adapted Keys A021,5,Immobilizer - Key Adaptation ; A030,0,Tank Characteristic (Fuel Level Sensor) A030,5,Tank Characteristic (Fuel Level Sensor) A030,6,This channel is used to set the fuel gauge reserve mark A030,7,therfor fill the tank with x l of fuel and correct the A030,8,needle to hit the reserve mark. This is a parallel shift A030,9,of the tank characteristic. A030,10, A030,11,Standard: 128 A030,12,Range: 120...136 (-2.0...+2.0 l) A030,13,Increments: 1 = 1 Ohm = 1/4 l ; A035,0,Speed Threshold A035,5,Speed Threshold A035,6,This value represents the speed threshold of the A035,7,dynamic oil pressure system. The threshold can be A035,8,raised in increments of 250 RPM. ; A040,0,Mileage since Service A040,5,Mileage since Service A040,6,Increments: 1 = 100 km ; A041,0,Time since Service A041,5,Time since Service A041,6,Increments: 1 = 1 day(s) ; A042,0,Minimum Mileage to Service A042,5,Minimum Mileage to Service A042,6,Increments: 1 = 1000 km/mi A042,7,00015 = Standard (15.000 km) A042,8,or (if coded to miles) A042,9,00009 = Rest of World (9.000 mi) A042,10,00010 = USA ( ; A043,0,Maximum Mileage to Service A043,5,Maximum Mileage to Service A043,6,Increments: 1 = 1000 km/mi A043,7,00015 = fixed Service Intervals (15.000 km - w/o Longlife) A043,8,00030 = Gasoline Engines with flexible Service Intervals (30.000 km - with Longlife) A043,9,00035 = 6-Cyl. Diesel Engines with flexible Service Intervals (35.000 km - with Longlife) A043,10,00050 = 4-Cyl. Diesel Engines with flexible Service Intervals (50.000 km - with Longlife) A043,11,or (if coded to miles) A043,12,00009 = fixed Service Intervals (9.000 mi - Great Britain - w/o Longlife) A043,13,00019 = Gasoline Engines with flexible Service Intervals (19.000 mi - with Longlife) A043,14,00022 = 6-Cyl. Diesel Engines with flexible Service Intervals (22.000 mi - with Longlife) A043,15,00031 = 4-Cyl. Diesel Engines with flexible Service Intervals (31.000 mi - with Longlife) ; A044,0,Maximum Time to Service A044,5,Maximum Time to Service A044,6,Increments: 1 = 1 day(s) A044,7,00365 = fixed Service Intervals (w/o Longlife) A044,8,00730 = flexible Service Intervals (with Longlife) ; A045,0,Oil Quality A045,5,Oil Quality A045,6,1 = fixed Service Intervals (w/o Longlife) A045,7,2 = Gasoline Engines with flexible Service Intervals (with Longlife) A045,8,3 = 6-Cyl. Diesel Engines with flexible Service Intervals (with Longlife) A045,9,4 = 4-Cyl. Diesel Engines with flexible Service Intervals (with Longlife) ; A046,0,Total Consumption A046,5,Total Consumption A046,6,This value does not represent the actual consumption A046,7,but is rather an arithmetic value for the service interval display. ; A047,0,Soot Entry A047,5,Soot Entry A047,6,Arithmetic value used to calculate the amount of soot in A047,7,the engine oil referenced to a distance of 100 km and used A047,8,as comparison value for the service interval display. ; A048,0,Thermal Load A048,5,Thermal Load A048,6,Arithmetic value used to calculate the thermal stress of A048,7,the engine oil referenced to a distance of 100 km and used A048,8,as comparison value for the service interval display. A048,9, A048,10,NOTE: When changing the adaptation channels 042-048 manually the A048,11,adaptation channels 040-048 must be stored in the following order: A048,12,45 > 42 > 43 > 44 > 40 > 41 > 46 > 47 > 48 ; A60,0, ;0 A60,1, ; A60,2, ; A60,3, ; A60,4, ; ; ;---------------------------------------------------
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się