_Makki_ Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2012 ale s4 dalej masz? makki mam zestawy z porshe 6-tlokow/rs6 c5 8 tlokow/rs4 b7 jakbys chcial na przod napewno hebel sie poprawi Tak tak, S4 nie oddam A to cos pasuje wogole do C4? Ile zlotych? turdzi: EVO tez moge miec ale jezeli goscio mi sciemnia ze ma kase a pozniej moj bank mowi, ze nagle goscio nie ma bo cos tam. No to sprawa wyglada calkowicie inaczej.... Na nieruchomosci potrzebna mi gotowka, tzn wklad wlasny. To inna sprawa.. No nie mow ze sam nigdy nie obracales pieniedzmi? EVO ma tablice norweskie i jest EU godkjent wiec wszystko spoko. To dokladnie to auto: Mitsubishi Evo 8, 2005, 3.800 km - Ferdinand Motor AS Oczywiscie w ogloszeniu nie ma podane co to za zabawka. Mniej wiecej to w nim siedzi: 4 X Compomotive Mo1781 koksgrå Kelford 272 kammer 3-port tactrix boost solenoid Walbro 255 fuel pump 3" downpipe Blitz Nurspec rx rustfritt eksos 3" De-cat Performance Friction floating front discs Performance Friction pads Innovate motorsport lc-1 wbo2 ExE-TC coilovers & top-mounts Carbonetic tripplepate clutch & flywheel Forge BOV closed loop HEL performance brake lines GSC Titanium beehive vale springs whit chromo retainers Fidanza justerbare kam drev Precision 880cc dyser Power enterprise kevlar register reim Power enterprise kevlar balanse aksle reim AMS advanced engine rebuild kit + ny toppakning, vannpumpe og oljepumpe AMS 3.5" intercooler AMS fuel rail 3" perrin race cat Hybrid Turbo BBK-full Portet axhaust manifold MAP performance Hardpipe kit - ETS Grimspeed 3-ports solenoid ETS/ K&N air intake ITM No tick lifters ++++++++++
turdzi Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 ale s4 dalej masz? makki mam zestawy z porshe 6-tlokow/rs6 c5 8 tlokow/rs4 b7 jakbys chcial na przod napewno hebel sie poprawi Tak tak, S4 nie oddam A to cos pasuje wogole do C4? Ile zlotych? turdzi: EVO tez moge miec ale jezeli goscio mi sciemnia ze ma kase a pozniej moj bank mowi, ze nagle goscio nie ma bo cos tam. No to sprawa wyglada calkowicie inaczej.... Na nieruchomosci potrzebna mi gotowka, tzn wklad wlasny. To inna sprawa.. No nie mow ze sam nigdy nie obracales pieniedzmi? EVO ma tablice norweskie i jest EU godkjent wiec wszystko spoko. To dokladnie to auto: Mitsubishi Evo 8, 2005, 3.800 km - Ferdinand Motor AS Oczywiscie w ogloszeniu nie ma podane co to za zabawka. Mniej wiecej to w nim siedzi: nie no spoko ,ja tak tylko pytam bo wydaje mi sie ze 10 srok za ogon lapiesz za jednym razem , przynajmniej tak to wyglada z zewnatrz. Wiesz jak jest kazdy ma inna definicje obracania pieniadzmi , jedno jest pewne na samochodach sie zawsze traci. Ja mowie powaznie z tym EVO sledze rynek tych samochodow tu juz od paru lat , bo kiedys bede chcial sobie kupic tutaj cos do upalania ale raczej tylko opodatkowane. Te auta wisza tu miesiacami.Potwornie ciezko je sprzedac bo sa zwyczajnie za drogie .Moj kolega sprzedawal roczne STI roku temu i sprzedawal je prawie rok.Poplyna na tym aucie 350K.Jak myslisz dlaczego ani importer Subaru ani Mitsu nie oferuja juz tutaj STI i EVO ? Bo sprzedawali 1-2 sztuki w roku. No chyba ze gos ci je oddal za 200K w co watpie bo musial by byc ciezkim
_Makki_ Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2012 Nie no temat tego EVO znam od momentu kiedy przyjechalo do Norwegii w 2008. Sprzedal je Ferdinand gosciowi ktory zbudowal go na ok 500KM. Ten pozniej sprzedal go spowrotem przez Ferdinanda do tego goscia, ktory teraz chce mi go wcisnac.. Tyle ze ja wiem ile to ma teraz mocy i napewno nie ma wiecej niz 400 i jest zapuszczony na maksa! Wiec za 300k moze go i wezme Ale tylko jak on bedzie mial kase na reku za moja A4.
turdzi Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 za 300 moze ale ja bym mimo wszystko odposcil.Troche c**jnia zablokowac sobie tyle kasy.
krzysiek23 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 ale s4 dalej masz? makki mam zestawy z porshe 6-tlokow/rs6 c5 8 tlokow/rs4 b7 jakbys chcial na przod napewno hebel sie poprawi Tak tak, S4 nie oddam A to cos pasuje wogole do C4? Ile zlotych? turdzi: EVO tez moge miec ale jezeli goscio mi sciemnia ze ma kase a pozniej moj bank mowi, ze nagle goscio nie ma bo cos tam. No to sprawa wyglada calkowicie inaczej.... Na nieruchomosci potrzebna mi gotowka, tzn wklad wlasny. To inna sprawa.. No nie mow ze sam nigdy nie obracales pieniedzmi? EVO ma tablice norweskie i jest EU godkjent wiec wszystko spoko. To dokladnie to auto: Mitsubishi Evo 8, 2005, 3.800 km - Ferdinand Motor AS Oczywiscie w ogloszeniu nie ma podane co to za zabawka. Mniej wiecej to w nim siedzi: 4 X Compomotive Mo1781 koksgrå Kelford 272 kammer 3-port tactrix boost solenoid Walbro 255 fuel pump 3" downpipe Blitz Nurspec rx rustfritt eksos 3" De-cat Performance Friction floating front discs Performance Friction pads Innovate motorsport lc-1 wbo2 ExE-TC coilovers & top-mounts Carbonetic tripplepate clutch & flywheel Forge BOV closed loop HEL performance brake lines GSC Titanium beehive vale springs whit chromo retainers Fidanza justerbare kam drev Precision 880cc dyser Power enterprise kevlar register reim Power enterprise kevlar balanse aksle reim AMS advanced engine rebuild kit + ny toppakning, vannpumpe og oljepumpe AMS 3.5" intercooler AMS fuel rail 3" perrin race cat Hybrid Turbo BBK-full Portet axhaust manifold MAP performance Hardpipe kit - ETS Grimspeed 3-ports solenoid ETS/ K&N air intake ITM No tick lifters ++++++++++ jakie tam masz teraz heble 320mm?w motorze 4.2 byly normalne heble i jest normalna zwrotnica wiec raczej kazdy zacisk przykrecany do zwrptnicy podejdzie...ceny od 5.5k nok w gore......
_Makki_ Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2012 jakie tam masz teraz heble 320mm?w motorze 4.2 byly normalne heble i jest normalna zwrotnica wiec raczej kazdy zacisk przykrecany do zwrptnicy podejdzie...ceny od 5.5k nok w gore...... na zdjeciu widac 4 tloczki brembo Przod to XYZ Racing 330mm 6 tloczkow
turdzi Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 i to nie hamuje ? tak sobie pomyslalem wymien bialasa na RS2 , tylko po co ci wtedy to S4 ---------- Post dopisany at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ---------- tu miales piekna sztuke w twoim standardzie ale poszla FINN.no - Mulighetenes marked
krzysiek23 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 jakie tam masz teraz heble 320mm?w motorze 4.2 byly normalne heble i jest normalna zwrotnica wiec raczej kazdy zacisk przykrecany do zwrptnicy podejdzie...ceny od 5.5k nok w gore...... na zdjeciu widac 4 tloczki brembo Przod to XYZ Racing 330mm 6 tloczkow http://www.nordicautoimport.no/UserFiles/Products/thumbnails/198x198_1129_xyz-racing-bremse-kit-s3-06_20111112165526838.jpg no jak to nie hamuje choc dziwne zostaje 6 tlokow na 345mm tarczy lub 8 tlokow z rs6/rs4 i tarcza z rs4 b7 365mm ale to w uj drogi hebel
_Makki_ Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2012 Nie no pewnie ten hebel z przodu hamuje jak ma tarcze i klocki OK. U mnie zestaw na przod to szrot, na tyle wogole nic nie hamuje Wiec poszukuje teraz tarcz i klockow pod ten zacisk. Wyglada na to ze zestaw AP CP5070D54 i FERODO FRP3077 daje rade. Zobaczymy tylko jaka cena ---------- Post dopisany 12-06-2012 at 13:49 ---------- Poprzedni post napisany 09-06-2012 at 18:08 ---------- 250KM narazie jest i jakos to jedzie
PABLO Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 250KM narazie jest i jakos to jedzie W porównaniu do B8 to musisz czuć różnicę, w końcu to benzyna
pawel1380 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Hmmm to jak wyrolowałeś mocą 250KM, SRT8?
turdzi Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 250KM narazie jest i jakos to jedzie na 1,45 bara 250 KM , cos musi byc nie teges.
Rosemeyer Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 No a ponoc to RS6 C5 nie jezdzi :-]
_Makki_ Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2012 Spokojnie To dopiero pierwszy pomiar w tym jezdzacym muzeum Wydaje mi sie ze pod koniec lipca bedzie naprawde fajna cyfra z przodu ale do tego dluga droga. Najpierw musze sie zajac wazniejszymi sprawami tutaj niz moc.. ---------- Post dopisany at 11:06 ---------- Poprzedni post napisany at 11:03 ---------- Hmmm to jak wyrolowałeś mocą 250KM, SRT8? Po 1 to nie mialo 600KM tak jak ten wlasciciel cwaniakowal, po 2 w porywach do 400KM ma to cos bo pytalem wczoraj Grzegorza Staszewskiego. A po 3 to bylo mokro i ten kierowca tego Dodga to amator, dlatego od niego odjechalem ---------- Post dopisany at 11:38 ---------- Poprzedni post napisany at 11:06 ---------- Nie mam narazie czasu zeby zajac sie ta sprawa ale zobaczcie jakie przekrety robi sie w Norwegii. To kola z mojego Sprintera! Czlowiek, ktory mi to auto sprzedal, z papierami chcial zebym ja i moj ojciec sie chyba zabil. Masakra! Rzeczoznawca sadowy sie tym zajmie!
Rosemeyer Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 coz.... jak to sie mowi "widzialy galy co braly" Po to w umowach sprzedazy jest zapis, ze kupujacy oswiadcza ze stan auta jest mu znany itp. takie rzeczy sie zdazaja wszedzie - w PL, NO czy D Zapewne teraz powie/powiedzial, ze zrobiles to sam i teraz sie awanturujesz, bo nie jestes w stanie udowodnic ze takie cos kupiles.
_Makki_ Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2012 coz.... jak to sie mowi "widzialy galy co braly" Po to w umowach sprzedazy jest zapis, ze kupujacy oswiadcza ze stan auta jest mu znany itp. takie rzeczy sie zdazaja wszedzie - w PL, NO czy D Zapewne teraz powie/powiedzial, ze zrobiles to sam i teraz sie awanturujesz, bo nie jestes w stanie udowodnic ze takie cos kupiles. Tak to sie klienta zalatwia tylko w tak chorym kraju jak PL W Norwegii na takich ludzi sa sposoby.
Rosemeyer Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Tak to sie klienta zalatwia tylko w tak chorym kraju jak PL w kazdym jesli kupujacy jest naiwniakiem nie i zadbal o swoje interesy w umowie. W Norwegii na takich ludzi sa sposoby. w polsce z racji tego ze nie jest to chory kraj ;-) sa na to przepisy, nie sposoby ;-) wszystko zalezy od ostroznosci kupujacego i wlasciwych zapisow w umowie itp a tak swoja droga, to wystarczylo pare zeta/koron zaplacic za przeglad w aso czy u diagnosty i od razu by to "wyszlo" i mialbys problem z glowy. sorry makki, ale zachowales sie jak naiwniak i teraz sie oburzasz ze ktos cie na mine wladowal ;-) sam sie wladowales, bo nie zweryfikowales nalezycie stanu auta przed zakupem i tyle.
_Makki_ Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2012 Rosemeyer: dlaczego tworzysz historie i bajki skoro nie znasz calej sprawy? Dla info to auto bylo na przegladzie technicznym w autoryzowanym warsztacie w Norwegii 3 dni przed zakupem.... Reszte sobie dopowiedz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się