Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Różnice w logu 3 statycznym i inne pytania... Dziękuję za odpowiedzi Silnik 1Z


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie. Silnik 1.9tdi 90Km 1Z, żadnych błędów, pali około 7 litrów w lecie.

Dlaczego jest aż tak duża różnica (niecałe 100 jednostek) między grupą 2 a 3 w logu trzecim Statycznym, (mas powietrza) podczas gdy w trybie Basic Settings nie ma w zasadzie różnicy między tymi grupami?

Czy zmiana dawki paliwa w adaptacjach mogła coś tu namieszać?

Czy da się EGR ograniczyć programowo w adaptacjach?

Czy turbina nie za późno wstaje (log 11) ?

Nie wiadomo co, kto i gdzie grzebał.

Jak ktoś zauważa jakieś usterki, spostrzeżenia to proszę o informacje.

Dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam

Log Dynamiczny i Statyczny

Log 0 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Log 1 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Log 3 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Log 4 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Log 8 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Log 10 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Log 11 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Log 13 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Logi Basic Settings

Log 0 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Log 3 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Log 4 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Log 11 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

sprawdź wszystkie wężyki paliwa czy nie ma nieszczelności

wymień filtr paliwa jak dawno nie był wymieniony

filtr powietrza jak stary też wymień

możesz przemyć siateczki z obu stron przepływki

to tak na początek ogarnięcia kulawej przepływki, nastawiacza kąta w pompie i korekcji

Opublikowano

W celu zdobycia większej wiedzy: w których logach zauważyć można nieszczelność przewodów paliwowych, przepływka niby nie jest tak do końca tragiczna, usterkę nastawiacza pompy, no bo korekcje to już chyba tylko świadczą o spadku wydajności pompy.

Filtry zmieniane regularnie wszystkie co 10 tys. Przepływkę czyściłem zeszłego lata.

Opublikowano

statycznych, basic setting i dynamicznych: 000 001 004 013

nieszczelność w uk. paliwa to najtańsza opcja w walce z kulawym nastawiaczem kąta, ostatni sposób to remont pompy... u ciebie nie ma dramatu, nie domaga ale można jeździć, tylko z czasem będzie coraz bardziej nie domagał co będzie skutkować mniejszą mocą, większym dymieniem i spalaniem na wysokich obr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...