marles Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Witam Mam pytanie. Silnik 1.9tdi 90Km 1Z, żadnych błędów, pali około 7 litrów w lecie. Dlaczego jest aż tak duża różnica (niecałe 100 jednostek) między grupą 2 a 3 w logu trzecim Statycznym, (mas powietrza) podczas gdy w trybie Basic Settings nie ma w zasadzie różnicy między tymi grupami? Czy zmiana dawki paliwa w adaptacjach mogła coś tu namieszać? Czy da się EGR ograniczyć programowo w adaptacjach? Czy turbina nie za późno wstaje (log 11) ? Nie wiadomo co, kto i gdzie grzebał. Jak ktoś zauważa jakieś usterki, spostrzeżenia to proszę o informacje. Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam Log Dynamiczny i Statyczny Log 0 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 1 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 3 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 4 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 8 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 10 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 11 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 13 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi Basic Settings Log 0 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 3 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 4 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 11 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
ciahciah Opublikowano 8 Czerwca 2012 Opublikowano 8 Czerwca 2012 sprawdź wszystkie wężyki paliwa czy nie ma nieszczelności wymień filtr paliwa jak dawno nie był wymieniony filtr powietrza jak stary też wymień możesz przemyć siateczki z obu stron przepływki to tak na początek ogarnięcia kulawej przepływki, nastawiacza kąta w pompie i korekcji
marles Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2012 W celu zdobycia większej wiedzy: w których logach zauważyć można nieszczelność przewodów paliwowych, przepływka niby nie jest tak do końca tragiczna, usterkę nastawiacza pompy, no bo korekcje to już chyba tylko świadczą o spadku wydajności pompy. Filtry zmieniane regularnie wszystkie co 10 tys. Przepływkę czyściłem zeszłego lata.
ciahciah Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 statycznych, basic setting i dynamicznych: 000 001 004 013 nieszczelność w uk. paliwa to najtańsza opcja w walce z kulawym nastawiaczem kąta, ostatni sposób to remont pompy... u ciebie nie ma dramatu, nie domaga ale można jeździć, tylko z czasem będzie coraz bardziej nie domagał co będzie skutkować mniejszą mocą, większym dymieniem i spalaniem na wysokich obr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się