boczus Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 witam mam problem z ładowaniem mianowicie na zimnym silniku jest wszystko ok pokazuje ponad 14 gorzej jest gdy sie rozgrzeje wtedy pokazuje 13
Tommy Gun Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Podjedź sobie do Wdowiaka na św. Barbary, on robi przy alternatorach x lat i jest naprawdę dobry.
spknet Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 albo szczotki ale lepiej podjedz gdzie to sprawdza bo pewnego dnia nie odpalisz autka i bedzie zonk
sołtys85 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 witam mam problem z ładowaniem mianowicie na zimnym silniku jest wszystko ok pokazuje ponad 14 gorzej jest gdy sie rozgrzeje wtedy pokazuje 13 U mnie pokazuje identycznie od conajmniej 3 lat i wzystko śmiga. Co prawda wymieniałem raz szczorki bo sie skończyły. Przy klimie pracujące na maxa przy obrotach jałowych to spada nawet do 12v. Altek mam chyba 120A
MATIUS Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 mam to samo ładowanie na zimnym silniku 13.9 bez obciązenia jak się rozgrzeje to spada do 12.3 na obciążeniu ?? czy czas na szczotki i regulator kto doradzi jaki kupić ten regulator ze szczotkami alternator valeo 90a
sołtys85 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Tam były dwa rodzaje szczotkotrzymaczy wraz z regulatorem. Trzeba by spisać numery z altka i dobrać po numerach. Ja bym wyjął altek i zobaczył czy są szczotki. Jeśli brak to dokupił bym same węgle i wlutował. Jesli szczotki są to prawdopodobnie regulator do wymiany i to bedzie koszt jakieś 150zł w oryginale a chińskie to trudno powiedzieć.
MATIUS Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 wolał bym kupić całość z regulatorem kosztem 150zł wymienić i mieć spokój nie lubie lutować chyba że na Ulicy
Tommy Gun Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Nic nie przebije mojej awarii regulatora. Jak zdechł to altek zaczął ładować 16.4. Szczęście w nieszczęściu że niedawno założyłem FIS i mi wyświetlił kontrolkę. Bo czerwona zapala się tylko jak nie ma ładowania. Na początku nie wiedziałem co i jak i po minucie z prawie nowego aku zaczął się sączyć elektrolit. Radzę nie bagatelizować usterek regulatora, i założyć coś co będzie miało przynajmniej napis Made In Germany.
sołtys85 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 wolał bym kupić całość z regulatorem kosztem 150zł wymienić i mieć spokój nie lubie lutować chyba że na Ulicy Bogatemu wolno. Kumplowi padł wczoraj regulator w mercedesie i ładował prawie 17V. Po wymianie wszystko ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się