amokk Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Nigdzie nie mogę znaleźć momentu dokręcania korbowodu do wału (2 x śruba M6). Gdybam, że pomiędzy 15 - 20 Nm. Niech mnie ktoś poprawi lub poda namiary na odpowiednią informację. Ewentualnie proszę o porady podczas montażu tłoków (po szlifowaniu rowków i wymianie pierścieni). Ile km trzeba przejechać, żeby dotrzeć??
Mario82A4 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Kolego w programie Tolerance Data pisze tak : Łożysko korbowodu 30 Nm + 90* Nowe olejone . Ale jeszcze niech ktoś inny sie wypowie
banshee Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Po pierwsze - śruba M8, nie M6. Moment dokręcenia stopy korbowodu, jak podał Mariusz 30Nm + 90* Jakie rowki były szlifowane?
amokk Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2012 Tak, śruba M8, macie rację. Pomyliłem się, bo odkręcałem kluczem 10, a przeważnie stosowany jest klucz 10 do śrub M6... Szlifowane były rowki, gdzie wchodzą pierścienie na szersze, ale pierścienie nadal nominalne. Osobny temat prowadze tu -->> http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/wymiana-rozrzadu-uszczelki-glowicy-pierscieni-tlokow-miski-olejowej-237234/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się