Musashi Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 zloguj statycznie grupe 004. ostatnia pozycja - kat synchronizacji. grupe 013 korekcje pompowtryskow. nt vagowania poczytaj w FAQ dzialu diagnostyka VAG
james50 Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 zrobilem logi... wedlug mnie wszystko wyglada OK, ale prosze o ocene... Grupa 004, Synchro. angle: 0 (z malym skokiem na 0,6 w 8 sec) Grupa 013: 0,85 ; -0,66 ; -1,08 ; 0,89 (odpowiednio cyl 1;2;3;4) Jak moze sprawdzic pompe paliwa oraz swiece zarowe ? A moze gdzies jeszcze powinienem szukac klopotow z odpalaniem ?
Musashi Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 wyglada ok. jezeli bledow nie ma. to podepnij na czas rozruchu drugi akumulator ( przewodami rozruchowymi) zerknij dobrze czy nie ma wyciekow paliwa na pompie podwojnej - z tylu glowicy - pompuje paliwo oraz podcisnienie. byc moze sa wybombane uszczelnienia pompowtrysku 2 i 4 cylindra.
james50 Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 Bledow nie ma... dzieki za wskazowki. W weekend sprawdze na spokojnie. A czy przyczyna tego problemu moze byc filtr paliwa ? (bo jeszcze to mi przyszlo do glowy).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się