stuwa Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Witajcie, turbo było u czyszczenia - bo nie dmuchało nic. Teraz jest niby lepiej, ale turbo wstaje dopiero od 2000 rpm. Co więcej dziś podczas wykonywania logów dynamicznych wzięło i padło. Wyskoczył też błąd: 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Po zgaszeniu silnika i usunięciu błędu turbo działa (tzn dmucha od 2000rpm a przy 3500 wyłącza się i wyskakuje ten błąd). Wykonałem logi, ale nie wiem czy coś powiedzą w takim stanie turbo ;/ -statyczne Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 007) Log (3 - 018) Log (4 - 003) Log (5 - 004) Log (6 - 023) Log (7 - 013) -statyczne BS Log (0 - 000) Log (1 - 011) Log (2 - 003) -dynamiczne Log (0 - 001) Log (1 - 011,011) Log (2 - 003) Log (3 - 008) Log (4 - 004) Log (5 - 010) Czy to padnięty N75? Proszę o pomoc, bo autem nie da się jeździć, a mam już dość magików w warsztatach co to pół auta w ciemno by wymienili ;|
kkam Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 po loga widać że sztanga w turbinie prawie nie chodzi. Albo łopatki zapieczone albo sterowanie. podmień n75 i sprawdz czy podczas logowania bs grupy 11 sztanga bedzie sie poruszac
stuwa Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2012 Podmieniłem N75 na inny i praca sztangi podczas logowania bs grupy 11 wygląda tak: Awx praca sztangi - YouTube Pozostaje tylko czyszczenie turbiny? Można coś samemu poradzić, bo z kasą teraz kiepsko u mnie...? Niby było czyszczone 2 tyg temu (jak oddawałem do warsztatu to nie było turbo w ogóle, po odbiorze chodzi tak jak widać po logach).
Biszczan Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Przewody podciśnienia dobrze podpięte są?
stuwa Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2012 A mógłbyś łopatologicznie napisać które gdzie? Jedynie gdzie mogłem się walnąć to odwrotnie podpiąć te, które wchodzą do N75, ale na 99,9% są dobrze podpięte.
kkam Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 mogą być jeszcze przetarte przewody, i podciśnienie ucieka. Jeżeli turbo było czyszczone to jedz na reklamacje. może nie czyścili tylko troche sztange rozruszali
stuwa Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2012 Najchętniej kurde byma sam to rozebral i sprawdził, ale nie mam za bardzo warunków ,żeby turbawkę wyciągnąć
Biszczan Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 W takim razie na początku sprawdź połączenie wężyków: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-b6-tdi-schemat-polaczen-wezy-podcisnienia-silnikow-avb-awx-avf-48348/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się