pete007 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Auto jak z temacie 2001r. W listopadzie 2010r byly robione kompletne hamulce przod i tył łącznie z malowaniem zacisków (zaciski rozebrane, pomalowane i złożone na nowych gumkach). Od jakiegoś czasu zauważyłem, że hamulce słabną i jak ostatnio podniosłem auto okazało się ze tarcze tylne od wew. strony są KOMPLETNIE zardzewiałe. Tak jakby wogole klocek ich nie dotykał. Od zewnątrz tarcze wyglądają normalnie, klocek pracuje. Ma ktoś pomysł czemu może się tak dziać ? Szukam wyjaśnienia zanim pojadę do mechanika który robił mi remont hamulców.
Tommy Gun Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Może być tak że klocek odsunął się od tarczy i tak został. Dobrze przy tego typu pracach jest po pierwsze nasmarować prowadnice a dwa posmarować miejsce osadzenia klocków
Magicbattle Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 odpowietrzyl hamulce prawidlowo. zle ulozony klocek?? albo tloczek sie nie wygreca. ale to by wogole nie hamowalo. jedz do mechaniora
pete007 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2012 zapieczone trzpienie w jarzmach Da sie to odratowac ? w sensie czy trzeba zdejmowac tarcze i toczyc czy wystarczy te trzpienie w jarzmach przesmarowac ?
Dev Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 zdejmij zacisk i wyciągnij trzpienie sprawdz w jakim sa stanie
pete007 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2012 w srode padło pojedzie do tego co remontował hamulce to mu powiem co i jak, dzieki za odpowiedz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się