Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Blow Off do 1.8 T w serii


dirty8

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mialem w poprzednim aucie BOV-a HKS-a w (mitsubishi 3000GT twin turbo) doslownie pieknie to brzmialo jak zmienialem bieg z 1 na 2 to ludzie z przestamkow uciekali taki gwizd byl najlepsze jak ludzi wyprzedasz i zmienisz bieg przed jego boczna szyba nieraz widzialem jak kolesie malo co do rowu sie nie wjebali taki gwizd byl :diabel:

A tak wygladal BOV HKS (kupilem go w Londynie) auto kupilem w Belgii :

p10100117dj.jpg

p10100092lk.jpg

p10100126vn.jpg

p10100162oo.jpg

[ Dodano: 22-01-2007, 09:23 ]

Dodam ze autko mialo 380 KM :564:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry że odkopuję temat, ale nie będę zakładał nowego tematu z powodu tego samego BOV.

http://www.allegro.pl/item943594487_zawor_blow_off_bov_typii_do_audi_vw_1_8t_vag.html

Mam kilka pytań odnośnie tego zaworku:

1. Czy jest falowanie na wolnych obrotach? (podobno drugi tłoczek eliminuje ten efekt)

2. Jak z zużycie paliwa bo czytałem już różne opinie?

3. Dlaczego niektórzy wyciągają je po kilku miesiącach? :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta zapytaniem: jak się ma ten bov properfekt typ 2 do 1.8T z dwoma sondami? bo coś mnie nachodzi :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BOV do B6-ma się kiepsko-już prędzej splitter,bo BOVa próbowałem i na wolnych obrotach -po prostu gaśnie auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BOV do B6-ma się kiepsko-już prędzej splitter,bo BOVa próbowałem i na wolnych obrotach -po prostu gaśnie auto

Jakiego BOVa próbowałeś ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta zapytaniem: jak się ma ten bov properfekt typ 2 do 1.8T z dwoma sondami? bo coś mnie nachodzi :kox:

Spróbuj założyć properfekta typ II jeżeli nie będzie chciał chodzić to temat BOVa możesz raczej odpuścić, chodź w większości 1.8T ten Bov daje radę :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta zapytaniem: jak się ma ten bov properfekt typ 2 do 1.8T z dwoma sondami? bo coś mnie nachodzi :kox:

Spróbuj założyć properfekta typ II jeżeli nie będzie chciał chodzić to temat BOVa możesz raczej odpuścić, chodź w większości 1.8T ten Bov daje radę :gwizdanie:

w B5 tak-ale nie w B6 :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta zapytaniem: jak się ma ten bov properfekt typ 2 do 1.8T z dwoma sondami? bo coś mnie nachodzi :kox:

Spróbuj założyć properfekta typ II jeżeli nie będzie chciał chodzić to temat BOVa możesz raczej odpuścić, chodź w większości 1.8T ten Bov daje radę :gwizdanie:

w B5 tak-ale nie w B6 :wink4:

Człowiek uczy się całe życie :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum SR ktoś pisał że jeździ b6 z tym properem2 i nic a nic złego się nie dzieje :gwizdanie:

żeby zainstalować bova-musisz zaślepić rurę powracającą do dolotu-a tu masz filmik-co sie wtedy dzieje :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdyby zamiast zaslepiac ta rure, to dac tam filterek taki jak np na odme? wtedy by sobie tamtedy ssal powietrze? Co o tym myslicie?

problem leży w czujniku ciśnienia w intercoolerze,poza tym będzie błąd w sterowniku silnika :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dalej twierdzę że jednak się da ten temat ogarnąć w 1.8T :tongue4: Test na filmiku był na zwykłej odpiętej od dolotu DVce i na zaślepionym otworze w dolocie czu na bovie jednotłoczkowym czy jeszcze na czymś innym ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dalej twierdzę że jednak się da ten temat ogarnąć w 1.8T :tongue4: Test na filmiku był na zwykłej odpiętej od dolotu DVce i na zaślepionym otworze w dolocie czu na bovie jednotłoczkowym czy jeszcze na czymś innym ???

na DV-przerobionej na splittera,i z zaślepioną rurą od dolotu-inaczej nie podepniesz BOVa w 1,8T-tylko w miejsce DV :wink4:

a jak twierdzisz-że się da-to zakładaj-obalisz kolejną teorię "1,8 TE -mówi BOVom NIE" :wink4::tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 1.8t pakuj jakieś Forge też fajnie sapie jeśli zalezy Ci na dzwięku

Co do BOV-a wkładaja sobie to ludzie a puźniej się dziwia że im dużo pali i nie jedzie tyle w temacie

Popieram przedmówce :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"1,8 TE -mówi BOVom NIE"

przecież nie ma przeciwskazań. trzeba tylko korekte softu zrobić :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...