Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Blow Off do 1.8 T w serii


dirty8

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli wychodzi na to, że śmiało mogę sobie założyć tego properfekta typII do AEBa i nic się nie będzie działo? czy lepiej może dołożyć te dwie stówki i kupić hybryde forge?

Ale tylko typ II i będzie znacznie głośniejszy od hybrydy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Properfekt typ II możn założyć bez żadnych innych przeróbek ? Spalanie wzrośnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież nie ma przeciwskazań. trzeba tylko korekte softu zrobić :tongue4:

a kto ma BOVa w B6?

Ja mam u siebie hybrydowego bov-a Turbosmart, dedykowany do B6 :good:

dual_port_kompact_slideshow.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież nie ma przeciwskazań. trzeba tylko korekte softu zrobić :tongue4:

a kto ma BOVa w B6?

Ja mam u siebie hybrydowego bov-a Turbosmart, dedykowany do B6 :good:

dual_port_kompact_slideshow.jpg

to nie jest typowy BOV tylko splitter,który charakteryzuje częściowe upuszczanie kompresji w atmosferę i do systemu powrotnego,w stosunku -nie pamiętam dokładnie ,ale chyba 75% w system,a 25% w atmosferę

BOV wydala całość w atmosferę :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje, ale ten model który posiadam mogę regulować ręcznie, mogę zrobić dowolną konfigurację w obie strony, jeździłem już na różnych ustawieniach, nawet 100% atmosferyczny i błędu nie wywaliło. :good: 75/25 ma forge splitter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz tam jakies inne miejsce ? :naughty: :naughty: :naughty:

no tak się składa,że BOVa możesz wpiąć nawet koło przepustnicy,blokując otwory seryjne i dalej będzie spełniał swoją rolę-kwestia finezji i inwencji montującego,

miejsce gdzie jest usytuowana DV- jest lokalizacją ze względów "strategicznych" dla silnika,ale BOV może być wszędzie,bo i tak całość kompresji idzie w atmosferę,a nie powraca w układ przed turbiną,jak to ma miejsce przy standardowej DV,gdzie powracające ciśnienie utrzymuje obroty turbiny

a warunkiem utrzymania obrotów jest odpowiednie podciśnienie w układzie(bo takie występuje w układzie po odjęciu gazu),więc jeśli czujnik ciśnienia jest ulokowany na IC,przed przepustnica-to może mieć znaczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem mozna to wrzucic przed przepustnicą, ale nie ma sensu robic sobie smietnika pod maską

ori miejsce jest najwłaściwsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy serii bedzie to pierd niemowlaka :naughty:

eee tam wali jak wściekły :decayed::wink4:

oh ludziska ale macie problemy. napalacie sie na jakies zabawki. zeby to jeszcze moc podnosilo !!!! 150 ps i pssssykanie czy to nie brzmi smiesznie !!! sami sobie odpowiedzcie :polew: :polew: :polew:

w sumie racja-jedni robią mody w kierunku mocy-inni w tym samym czasie robią mody w kierunku lansu na mieście :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...