Grzesiekkbc Opublikowano 30 Czerwca 2012 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Ogólnie nie widać nic na rurach idących od turbo do IC i dalej do kolektora ssącego. Nigdzie nie ma oleju na przewodach, profilaktycznie wymieniłem nawet łączniki te gumowe co są przy ssącym i kawałek dalej. Nie wiem co jest grane do na logach nic nie widać żeby coś było nie tak, błędów nie pokazuje a po wciśnięciu pedału na np 2/3 i po przekroczeniu 3000obr kopci i tak jak by go coś trzymało. Ogólnie fajnie jeździł jakieś 2 tyg od programu później zaczął kopcić, następnie padła mi pompa wtryskowa i dlatego mam tą z afn-a. Z dołu ma moc a po wyżej tych 3000 się jaja dzieją. Efekt podpierania zaworów jest za każdym razem jak mocniej ruszę z 1.
fusse Opublikowano 30 Czerwca 2012 Opublikowano 30 Czerwca 2012 aaa to teraz masz z afna. to wymaga korekty program. odezwij sie na PW mozemy sie dogadac. oraz pokaz logi zobaczymy co to za program.
Grzesiekkbc Opublikowano 30 Czerwca 2012 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Logi Dynamiczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi Statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Korekcje wtrysków VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi stare ale do dzisiaj nic się nie poprawiło a wręcz pogorszyło bo jak wyżej pisze podpiera za***iście zawory. Po nocy jak zapali a ja dodam gazu to puści niebieskiego dymka co jest trochę dziwne bo w silniku wymieniłem ostatnio popychacze, uszczelniacze, wałek, turbo, przepływkę, N75, pompę a dalej podpiera. Ogólnie przed wymianą uszczelniaczy brał jakie 6l oleju na 10 000km teraz bierze 1litr więc poprawa znaczna.
vauxhall95 Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 Na czarno to dymic te auto musi.Za malo powietrza w stosunku do koksu.
fusse Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 podlane wiadrem a dmuchniete jak do swieczki zrob remap, przede wszystkim korekcja doladowania oraz mapy dynamicznego kąta wtrysku. to trzeba ustalic. jakbys reflektował moge Ci taki remap zrobic, reszta na PW.
pieckinn Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Opublikowano 21 Lipca 2012 narazie nie mam czasu na to ;/ zostało mi tylko znaleźć jedno narzędzie do wyciągania tego zaworka w razie potrzeby jakbym za mocno wbił go, jakieś rady ? wyjmowanie pompy nie wchodzi w gre, manometr mam, przejściówka też jest. Zostało tylko wyregulować pompę i wyczyścić sprężarkę i wszystko będzie śmigało jak należy ( teorytycznie )
fusse Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 idzie wykrecic kluczem 10 plaskim, wczoraj osobiscie to sprawdzalem,bo wykrecalem. za mocno mialem u siebie wbity i zaworek sie rozpadl, spokojnie go zlozylem do kupy.
pieckinn Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Opublikowano 23 Lipca 2012 ok, wielkie dzięki za info, postaram się to ogarnąć w miarę kiedy będę mieć czas Jeszcze jedna rzecz, na wolnych obrotach lekko dymi a przy jeździe jest już normalnie
fusse Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 za duza dawka na nastawniku lub od egr dymi .
pieckinn Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Opublikowano 23 Lipca 2012 egr nie ma, dawka 5 albo 6, nie pamietam juz dokładnie, ile nie ustawię i tak dymi
ciahciah Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 pisałeś ze vag com nie łączy się, pewnie masz kabel VAG COMMANDER a nie zwykły kabel vag za 25zł, commander do diagnostyki się nie nadaje
caro86wlkp Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 podwieszanie zaworów na zimnym silniku to tylko i wyłącznie wina pompy oleju, na zimnym silniku daje zbyt wysokie ciśnienie, wszelkie modyfikacje zwiększają ten problem bo dzięki nim silnik szybciej wkręca sie na obroty a zaworek w pompie nie zdąży zbić ciśnienia. zmiana na inną używaną nic nie daje, tylko i wyłącznie nowa pompa oleju eliminuje ten problem, wiem bo sam przerabiałem to w sowim afn-ie tyle że w golfie
pieckinn Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 mam 2 kable VAG, jeden na usb drugi na Com, i tylko w mojej a4 nie działa VAG-COM w innych samochodach bez problemu łączy się,
grzegorzmen Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 A po co chcesz zwiększać ciśnienie w pompie jak zawór sam ci wyrabia z kątem dynamicznym. Bardziej bym się zajął zrobieniem nowego programu a na dokładkę wcześniej podmień od kogoś wtryski nawet na zwykłe i wtedy się przejedź, . Wtryski mogą się przywieszać i wtedy powietrze jest wpychane do pompy i sie tak dzieje . Zawsze można założyć nurniki wtedy niema prawa cofnąć powietrza ale to dodatkowy opór w układzie wysokiego ciśnienia . Często tak się też dzieje jak Turbo przeladowuje ale u ciebie niema tego problemu
pieckinn Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 turbinka wyczyszczona, moc powróciła na 1.5 bar idzie dosyć ładnie, jutro postaram się zająć ciśnieniem wewnętrznym, jak znajdę czas to zmierzę jego wartość oraz wyreguluję na tyle ile ma być, a wtryski wątpię żeby przywieszały się, jak rozgrzeje się to już nie dymi na postoju albo jednak zrobię to jak wrócę z nad morza, bo nie chcę mieć zbyt wiele roboty z samochodem przed wyjazdem,
Grzesiekkbc Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Mój jak wcisnę nawet na 3 pedał do spodu i obroty zaczną dochodzić do 3800 to czuć już takie szarpnięcie i auto na ułamek sekundy traci moc, szarpnie i jak wyżej zaczyna kopcić i nie chce reagować na pedał gazu. Koledzy czy taki objaw może dawać potencjometr gazu? Mam go uwalonego bo jak odpalę to musi chwilę postać za nim zacznie reagować na wciśnięcie gazu. Vag nie pokazuje jego awarii.
fusse Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 wyglada to Grzechu na zacinajace sie vnt w turbo. to samo co u Autora. dokąd nad morze jedziesz?
pieckinn Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Opublikowano 27 Lipca 2012 komplet logów, może zaworek od dynamicznego sterowania kątem wtrysku ? , u mnie turbo dawało 2 bary a nawet czasem poza skalę jak dawało się ogień i awaryjny, teraz idealnie trzyma 1.5 bar po czyszczeniu i jest spore odejście w stosunku do tego co było wcześniej ;] nad morze miałem jechać ale jednak zostaję, jadą tylko rodzice do Krynicy Morskiej, poza ciśnieniem wewnętrznym i abs prawego przedniego koła nie zostało nic do zrobienia, ale to po powrocie, bo nie ma czasu zbytnio teraz ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się