Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gaśnie, podwiesza zawory,dymi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ogólnie nie widać nic na rurach idących od turbo do IC i dalej do kolektora ssącego. Nigdzie nie ma oleju na przewodach, profilaktycznie wymieniłem nawet łączniki te gumowe co są przy ssącym i kawałek dalej. Nie wiem co jest grane do na logach nic nie widać żeby coś było nie tak, błędów nie pokazuje a po wciśnięciu pedału na np 2/3 i po przekroczeniu 3000obr kopci i tak jak by go coś trzymało. Ogólnie fajnie jeździł jakieś 2 tyg od programu później zaczął kopcić, następnie padła mi pompa wtryskowa i dlatego mam tą z afn-a. Z dołu ma moc a po wyżej tych 3000 się jaja dzieją. Efekt podpierania zaworów jest za każdym razem jak mocniej ruszę z 1.

Opublikowano

aaa to teraz masz z afna. to wymaga korekty program. odezwij sie na PW mozemy sie dogadac. oraz pokaz logi zobaczymy co to za program.

Opublikowano

Logi Dynamiczne

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Logi Statyczne

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Korekcje wtrysków

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Logi stare ale do dzisiaj nic się nie poprawiło a wręcz pogorszyło bo jak wyżej pisze podpiera za***iście zawory. Po nocy jak zapali a ja dodam gazu to puści niebieskiego dymka co jest trochę dziwne bo w silniku wymieniłem ostatnio popychacze, uszczelniacze, wałek, turbo, przepływkę, N75, pompę a dalej podpiera. Ogólnie przed wymianą uszczelniaczy brał jakie 6l oleju na 10 000km teraz bierze 1litr więc poprawa znaczna.

Opublikowano

Na czarno to dymic te auto musi.Za malo powietrza w stosunku do koksu.

Opublikowano

podlane wiadrem a dmuchniete jak do swieczki :) zrob remap, przede wszystkim korekcja doladowania oraz mapy dynamicznego kąta wtrysku. to trzeba ustalic. jakbys reflektował moge Ci taki remap zrobic, reszta na PW.

Opublikowano

narazie nie mam czasu na to ;/ zostało mi tylko znaleźć jedno narzędzie do wyciągania tego zaworka w razie potrzeby jakbym za mocno wbił go, jakieś rady ? wyjmowanie pompy nie wchodzi w gre, manometr mam, przejściówka też jest. Zostało tylko wyregulować pompę i wyczyścić sprężarkę i wszystko będzie śmigało jak należy ( teorytycznie )

Opublikowano

idzie wykrecic kluczem 10 plaskim, wczoraj osobiscie to sprawdzalem,bo wykrecalem.

za mocno mialem u siebie wbity i zaworek sie rozpadl, spokojnie go zlozylem do kupy.

Opublikowano

ok, wielkie dzięki za info, postaram się to ogarnąć w miarę kiedy będę mieć czas


Jeszcze jedna rzecz, na wolnych obrotach lekko dymi a przy jeździe jest już normalnie

Opublikowano

za duza dawka na nastawniku lub od egr dymi .

Opublikowano

egr nie ma, dawka 5 albo 6, nie pamietam juz dokładnie, ile nie ustawię i tak dymi

Opublikowano

pisałeś ze vag com nie łączy się, pewnie masz kabel VAG COMMANDER a nie zwykły kabel vag za 25zł, commander do diagnostyki się nie nadaje

Opublikowano

podwieszanie zaworów na zimnym silniku to tylko i wyłącznie wina pompy oleju, na zimnym silniku daje zbyt wysokie ciśnienie, wszelkie modyfikacje zwiększają ten problem bo dzięki nim silnik szybciej wkręca sie na obroty a zaworek w pompie nie zdąży zbić ciśnienia. zmiana na inną używaną nic nie daje, tylko i wyłącznie nowa pompa oleju eliminuje ten problem, wiem bo sam przerabiałem to w sowim afn-ie tyle że w golfie

Opublikowano

mam 2 kable VAG, jeden na usb drugi na Com, i tylko w mojej a4 nie działa VAG-COM w innych samochodach bez problemu łączy się,

Opublikowano

A po co chcesz zwiększać ciśnienie w pompie jak zawór sam ci wyrabia z kątem dynamicznym.

Bardziej bym się zajął zrobieniem nowego programu a na dokładkę wcześniej podmień od kogoś wtryski nawet na zwykłe i wtedy się przejedź, .

Wtryski mogą się przywieszać i wtedy powietrze jest wpychane do pompy i sie tak dzieje .

Zawsze można założyć nurniki wtedy niema prawa cofnąć powietrza ale to dodatkowy opór w układzie wysokiego ciśnienia .

Często tak się też dzieje jak Turbo przeladowuje ale u ciebie niema tego problemu

Opublikowano

turbinka wyczyszczona, moc powróciła :banan: na 1.5 bar idzie dosyć ładnie, jutro postaram się zająć ciśnieniem wewnętrznym, jak znajdę czas to zmierzę jego wartość oraz wyreguluję na tyle ile ma być, a wtryski wątpię żeby przywieszały się, jak rozgrzeje się to już nie dymi na postoju


albo jednak zrobię to jak wrócę z nad morza, bo nie chcę mieć zbyt wiele roboty z samochodem przed wyjazdem,
Opublikowano

Mój jak wcisnę nawet na 3 pedał do spodu i obroty zaczną dochodzić do 3800 to czuć już takie szarpnięcie i auto na ułamek sekundy traci moc, szarpnie i jak wyżej zaczyna kopcić i nie chce reagować na pedał gazu. Koledzy czy taki objaw może dawać potencjometr gazu? Mam go uwalonego bo jak odpalę to musi chwilę postać za nim zacznie reagować na wciśnięcie gazu. Vag nie pokazuje jego awarii.

Opublikowano

wyglada to Grzechu na zacinajace sie vnt w turbo. to samo co u Autora.

dokąd nad morze jedziesz?:)

Opublikowano

komplet logów, może zaworek od dynamicznego sterowania kątem wtrysku ? ,

u mnie turbo dawało 2 bary a nawet czasem poza skalę jak dawało się ogień i awaryjny, teraz idealnie trzyma 1.5 bar po czyszczeniu i jest spore odejście w stosunku do tego co było wcześniej ;]

nad morze miałem jechać ale jednak zostaję, jadą tylko rodzice do Krynicy Morskiej, poza ciśnieniem wewnętrznym i abs prawego przedniego koła nie zostało nic do zrobienia, ale to po powrocie, bo nie ma czasu zbytnio teraz ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...