darecy Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 tył nie musi się palić przy DRL Jendrek jeszcze kilka lat temu było w polskich przepisach, jeździmy na światłach "mijania" potocznie używanych jako dzienne czyli światła mijania przednie i tylne czerwone. Mój kolega w 2009 dostał za to mandat (ale nie wiem czy to była zła interpretacja wiejskiego policjanta czy faktycznie prawo) może teraz wprowadzili termin "światła do jazdy dziennej" Ja cały czas jeździłem tylko z zapalonym przednim DRL i nie miałem żadnego problemu przy kontroli do czasu jak założyłem sobie z tyłu neon + ledy - szkoda mi go aby ze zgaszonym jeździć ---------- Post dopisany at 19:12 ---------- Poprzedni post napisany at 19:06 ---------- Dokładnie jest jak napisałeś, jeszcze musi być oczywiście klima na auto i pozamykane wszystkie drzwi żeby funkcja działała. Nigdy tego nie sprawdzałem, ale podejrzewam, że funkcja start stop ma zabezpieczenia których możesz nie ominąć. z tego co pamiętam to: zapięcie pasów, otworzenie drzwi, wzniesienie, temperatura zewnętrzna i silnika, działanie klimy, poziom naładowania baterii i coś tam jeszcze wyłącza tą funkcje dla bezpieczeństwa. jak nie lubisz jeździć w pasach to puść sobie je z tyłu lub kup same zapinki/ wtyki do pasów - ale ja do złego nie namawiam
jedrekx Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 tył nie musi się palić przy DRL Jendrek jeszcze kilka lat temu było w polskich przepisach, jeździmy na światłach "mijania" potocznie używanych jako dzienne czyli światła mijania przednie i tylne czerwone. Mój kolega w 2009 dostał za to mandat (ale nie wiem czy to była zła interpretacja wiejskiego policjanta czy faktycznie prawo) może teraz wprowadzili termin "światła do jazdy dziennej" Ja cały czas jeździłem tylko z zapalonym przednim DRL i nie miałem żadnego problemu przy kontroli do czasu jak założyłem sobie z tyłu neon + ledy - szkoda mi go aby ze zgaszonym jeździć ---------- Post dopisany at 19:12 ---------- Poprzedni post napisany at 19:06 ---------- Dokładnie jest jak napisałeś, jeszcze musi być oczywiście klima na auto i pozamykane wszystkie drzwi żeby funkcja działała. Nigdy tego nie sprawdzałem, ale podejrzewam, że funkcja start stop ma zabezpieczenia których możesz nie ominąć. z tego co pamiętam to: zapięcie pasów, otworzenie drzwi, wzniesienie, temperatura zewnętrzna i silnika, działanie klimy, poziom naładowania baterii i coś tam jeszcze wyłącza tą funkcje dla bezpieczeństwa. jak nie lubisz jeździć w pasach to puść sobie je z tyłu lub kup same zapinki/ wtyki do pasów - ale ja do złego nie namawiam to jakiś mało ogarnięty policjant był.. bo auta z przystosowanymi światłami do jazdy dziennej nie muszą mieć tylnych lamp włączonych
darecy Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Jędrek tu masz więcej głupot na ten temat i dla potomnych § Obowiązek jazdy na światłach 24/h, a światła do jazdy dziennej przed 2009 "Ustawa prawo o ruchu drogowym Art. 51. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany używać świateł mijania podczas jazdy w warunkach normalnej przejrzystości powietrza." mijania czyli dotyczy przodu i tyłu pojazdu. po 2009: Rozporządzenie ministra infrastruktury z 4 maja tego roku (2009), opublikowane w Dzienniku Ustaw z 20 maja, zmieniło obowiązujące w Polsce przepisy, dostosowując je do europejskich norm prawnych. Dodatkowo zaznaczono również, że w samochodach zarejestrowanych po raz pierwszy do końca tego roku dopuszcza się taką instalację świateł do jazdy dziennej, przy której świecą się również światła pozycyjne oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Chodzi o to, by nie trzeba było przerabiać instalacji w samochodach, w których założono światła do jazdy dziennej według wcześniej obowiązujących, polskich przepisów. Podsumowując, obecnie nie ma już żadnych kontrowersji dotyczących świateł dziennych. Można je używać i wówczas tylne światła pozycyjne mogą się świecić, ale równie dobrze - nie muszą. Natomiast w samochodach rejestrowanych po raz pierwszy począwszy od tego roku światła dzienne muszą świecić się już samodzielnie - bez włączania tylnych świateł pozycyjnych."
snajper1998 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Jędrek tu masz więcej głupot na ten temat i dla potomnych § Obowiązek jazdy na światłach 24/h, a światła do jazdy dziennej przed 2009 "Ustawa prawo o ruchu drogowym Art. 51. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany używać świateł mijania podczas jazdy w warunkach normalnej przejrzystości powietrza." mijania czyli dotyczy przodu i tyłu pojazdu. po 2009: Rozporządzenie ministra infrastruktury z 4 maja tego roku (2009), opublikowane w Dzienniku Ustaw z 20 maja, zmieniło obowiązujące w Polsce przepisy, dostosowując je do europejskich norm prawnych. Dodatkowo zaznaczono również, że w samochodach zarejestrowanych po raz pierwszy do końca tego roku dopuszcza się taką instalację świateł do jazdy dziennej, przy której świecą się również światła pozycyjne oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Chodzi o to, by nie trzeba było przerabiać instalacji w samochodach, w których założono światła do jazdy dziennej według wcześniej obowiązujących, polskich przepisów. Podsumowując, obecnie nie ma już żadnych kontrowersji dotyczących świateł dziennych. Można je używać i wówczas tylne światła pozycyjne mogą się świecić, ale równie dobrze - nie muszą. Natomiast w samochodach rejestrowanych po raz pierwszy począwszy od tego roku światła dzienne muszą świecić się już samodzielnie - bez włączania tylnych świateł pozycyjnych." a to ciekawe bo ja sobie wlaczylem tyl zeby swiecil z dziennymi z przodu ,auto z 2010 roku czyli wychodzi na to ze jak sie tyl swieci to wbre przepisom
jedrekx Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 też sobie włączyłem żeby ledy się z tyłu paliły przy DRL
proximpuh Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Jędrek tu masz więcej głupot na ten temat i dla potomnych § Obowiązek jazdy na światłach 24/h, a światła do jazdy dziennej przed 2009 "Ustawa prawo o ruchu drogowym Art. 51. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany używać świateł mijania podczas jazdy w warunkach normalnej przejrzystości powietrza." mijania czyli dotyczy przodu i tyłu pojazdu. po 2009: Rozporządzenie ministra infrastruktury z 4 maja tego roku (2009), opublikowane w Dzienniku Ustaw z 20 maja, zmieniło obowiązujące w Polsce przepisy, dostosowując je do europejskich norm prawnych. Dodatkowo zaznaczono również, że w samochodach zarejestrowanych po raz pierwszy do końca tego roku dopuszcza się taką instalację świateł do jazdy dziennej, przy której świecą się również światła pozycyjne oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Chodzi o to, by nie trzeba było przerabiać instalacji w samochodach, w których założono światła do jazdy dziennej według wcześniej obowiązujących, polskich przepisów. Podsumowując, obecnie nie ma już żadnych kontrowersji dotyczących świateł dziennych. Można je używać i wówczas tylne światła pozycyjne mogą się świecić, ale równie dobrze - nie muszą. Natomiast w samochodach rejestrowanych po raz pierwszy począwszy od tego roku światła dzienne muszą świecić się już samodzielnie - bez włączania tylnych świateł pozycyjnych." a to ciekawe bo ja sobie wlaczylem tyl zeby swiecil z dziennymi z przodu ,auto z 2010 roku czyli wychodzi na to ze jak sie tyl swieci to wbre przepisom Dokładnie tak jak Cie zatrzymają, będą kumaci (w co wątpię), sprawdzą rocznik to mandat bankowy a i dowód mogą zajumać
snajper1998 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 znajac naszych geniuszy z drogowki szybciej sie przywala ze nie swieci niz ze swieci
proximpuh Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 znajac naszych geniuszy z drogowki szybciej sie przywala ze nie swieci niz ze swieci Wiesz na 100 jeden może się trafić douczony:wink:
darecy Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 też sobie włączyłem żeby ledy się z tyłu paliły przy DRL Ja też podpaliłem neon wraz z drl - tyle kasy wywaliłem aby jeździć teraz z OFF Jak coś to powiem, że auto produkowane 3 maja 2009 ale zarejestrowane 5-go! Znając ich nie wysoki IQ, pewnie zadumają się i będą kazali tylko z jednym, tylnym światłem jeździć
proximpuh Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 też sobie włączyłem żeby ledy się z tyłu paliły przy DRL Ja też podpaliłem neon wraz z drl - tyle kasy wywaliłem aby jeździć teraz z OFF Jak coś to powiem, że auto produkowane 3 maja 2009 ale zarejestrowane 5-go! Znając ich nie wysoki IQ, pewnie zadumają się i będą kazali tylko z jednym, tylnym światłem jeździć Zamontuj sobie dodatkowy, szybki wyłącznik, w razie czego powiesz, że to słońce się odbijało od neonu:kox:
wrclaguna Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2013 MMI 2G: Jak oszacować przebieg samochodu Dzięki tej procedurze, możemy oszacować przebieg samochodu. Wskazanie to nie będzie bardzo precyzyjne, ale w pewnością pomoże w ocenie czy przebieg widniejący na liczniku jest zgodny z tym, ile kilometrów samochód naprawdę przejechał. 1. Potrzebne elementy Kalkulator 2. Ostrzeżenie! Wykonujesz tą operację na własne ryzyko!!!! 3. Czy operacja jest możliwa? Samochód musi być wyposażony w MMI 2G. 4. Procedura Przekręć kluczyk do pozycji II i uruchom system MMI. Wejdź w [Radio]. Naciśnij i przytrzymaj [sETUP] oraz [RETURN], aż pokaże się ukryte czerwone menu. Wybierz Interfacebox (0×0100). Lewym dolnym przyciskiem funkcyjnym wybierz Parameter. Znajdź pozycję OperTime i spisz jej wartość. Wyjdź z ukrytego menu klilka razy naciskając [RETURN]. Odczytaj z komputera podkładowego średnią prędkość samochodu na długim dystansie. Pomnóż wartość odczytaną z ukrytego menu razy średnią prędkość pojazdu z długiego dystansu. Podziel wynik przez 1.5 i porównaj ze stanem licznika. Wynik dzielimy ponieważ czas pracy MMI nie jest równy motogodzinom silnika – MMI pracuje rownież gdy silnik jest wyłączony. Dla wartości 4747 godzin, przy średniej prędkości 48km/h obliczenia powinny wyglądać następująco: (4747 / 1,5) * 48 = 151 904. Licznik w testowanym samochodzie wskazywał 130 000km, co jest wiarygodnym wskazaniem. Różnica wynika głównie z tego, że właściciel dość często używa MMI podczas sprzątania pojazdu.
PASSATB5 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Panowie a może ktoś podpowie jak przekodować radyjo mmi 3g hdd z USA na EU?;p
Danek75 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Czy jest możliwa zmiana koloru wyświetlania informacji w liczniku na BIAŁY? Jeśli tak, to możecie podać ścieżkę do kodowania?
proximpuh Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Czy jest możliwa zmiana koloru wyświetlania informacji w liczniku na BIAŁY? Jeśli tak, to możecie podać ścieżkę do kodowania? Jak masz czerwony to nie
Danek75 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 No juz też sie dowiedziałem, że NIE Szkoda - bo fajnie to wygląda.
arekp Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Aktywacją beep poprzez sygnał z syreny alarmu (jak posiadamy fabryczny )46-Moduł Komfortu --->ADAPTACJA 10 ---> Channel 63 ---> dodajemy +4 do obecnej wartości Trzeba dodatkowo: 46 Moduł Komfortu -> Kodowanie -> Bajt 01 -> Bit 2 na 1 Bez tego nie działa
proximpuh Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 No juz też sie dowiedziałem, że NIE Szkoda - bo fajnie to wygląda. Kup licznik z kolor fisem, do ASO zdjąć komponent i masz kolor (biały)
Danek75 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Do czego jest ta funkcja LAP TIMER i dodatkowo na wyświetlaczu są pod nią: TIMER 1 i TIMER 2 ? Bo mi to kojarzy sie tylko z czasem okrążeń na torze
Hohe Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Do czego jest ta funkcja LAP TIMER i dodatkowo na wyświetlaczu są pod nią: TIMER 1 i TIMER 2 ?Bo mi to kojarzy sie tylko z czasem okrążeń na torze Dobrze Ci się kojarzy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się