Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kodowania w Audi A4 B8 za pomocą VCDS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie jak zaadoptować nową maglownice do B8 2014 rok >>

  • Odpowiedzi 2.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

zobacz sobie temat montazu servotronica w B8

Opublikowano

Witam Panowie jak zaadoptować nową maglownice do B8 2014 rok >>

tam jest elektryczna maglownica :) chodzi ci o nastawy ? co było robione ?

Opublikowano

Kolejne (chyba juz 5) podejście do tematu wymiany silniczka V71 u mnie w B8.

https://lh3.googleus...Y=w1227-h920-no

https://lh3.googleus...M=w1227-h920-no

Silniczek widać działa w przeciwieństwie do sytuacji przed wymianą.
Ale co za tym idzie nie idzie wykonac Basic Setting :/
Za chiny wg instrukcji nie chciało to isc w VCDSie :/

Na tę chwile mam 2 błędy :

1. o braku ustawień

01087 - Basic Setting Not Performed
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

2. o braku komunikacji z silniczkiem

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
004 - No Signal/Communication

I sam chyba tego nie ogarnę bo nawet nie wiem gdzie szukać :/

Opublikowano (edytowane)

Hej

mam pytanie odnośnie fragmentu:

UWAGA !!! W tej chwili dostepne dla silnika 2.0 TFSI !!!
01 Silnik---> Coding 07---> Long Coding Helper--->BYTE 5 wyłaczamy Bit 6
09 MCE--->Coding 07---> Long Coding Helper---> BYTE 20 wyłaczamy Bit 2
Czy chodzi tylko i wyłącznie o system z tym okrągłym przyciskiem START/STOP po lewej na panelu MMI (nie mam tego w swoim)
czy może także uda się deaktywować system, który się wyłącza przyciskiem (A) OFF z prawej storny panelu (nad pokrętłem od głośności?)
Ewentualnie proszę o podpowiedź jak ten system (A) OFF wyłączyć jeżeli powyższy sposób na niego nie działa:-)
Edytowane przez tdy
Opublikowano

Witaj kolego :)

Chodzi o przycisk po prawej stronie START/STOP który wyłącza ci silnik np: na światłach.

Wiem że to denerwujące takie wyłączanie tego systemu za każdym zapaleniem auta.

A więc ja w swoim A4 B8 2.0 TDI. Ja ten system wyłączyłem w MCE. Musisz poszukać w MCE w długim kodowaniu w którymś bicie pisze ci system start/stop czy coś w podobie odznaczasz to i po sprawie. Przycisk będzie ci działał, ale komputer myśli że samochód nie posiada tego systemu i go nie używa :grin:

Jak nie poradzisz sobie to pisz .

Opublikowano

Witaj kolego :)

Chodzi o przycisk po prawej stronie START/STOP który wyłącza ci silnik np: na światłach.

Wiem że to denerwujące takie wyłączanie tego systemu za każdym zapaleniem auta.

A więc ja w swoim A4 B8 2.0 TDI. Ja ten system wyłączyłem w MCE. Musisz poszukać w MCE w długim kodowaniu w którymś bicie pisze ci system start/stop czy coś w podobie odznaczasz to i po sprawie. Przycisk będzie ci działał, ale komputer myśli że samochód nie posiada tego systemu i go nie używa :grin:

Jak nie poradzisz sobie to pisz .

Bede to ogarniał z kims kto sie na tym zna wiec powinno się udać:-)

jak coś to będę pisał na priva albo puszcze gołębia pocztowego :-)

dzieki za cynk, - super że da się to wyłączyć bo tak jak piszesz- wkurzające to jest:-)

Opublikowano

Witam złożyłem do mojego A4 b8 2010 Neony w miejsce ledów wszystko działa bez zarzutu tylko nie wiem gdzie wykodować vcds-em zeby zapalał się sam ledowy stop bez neonów ( widziałem w liftach dwie opcje ) u mnie zapala i stop i neon. ??

Opublikowano

Witam Panowie jak zaadoptować nową maglownice do B8 2014 rok >>

tam jest elektryczna maglownica :) chodzi ci o nastawy ? co było robione ?

Była uszkodzona popękane uszy i po prostu wstawiona inna po regeneracji tak jest elektryczna ale nie chce działać

Opublikowano

Trzeba zrobic nastawy , nie wiem jaki masz bład .

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01087

Na tę chwile mam 2 błędy :

1. o braku ustawień

01087 - Basic Setting Not Performed

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

2. o braku komunikacji z silniczkiem

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

004 - No Signal/Communication

Nie bardzo te nastawy chcą "iść" :/

Opublikowano

Witam, da się usunąć ręcznie inspekcję serwisową czy trzeba kabelkiem ? Nie chodzi mi o olejową

Opublikowano

Tylko kabelkiem [emoji3]

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Witam,



Udalo mi sie w moim Audi Q5 2.0TDi z 2014r na stale ustawic przycisk start@stop na off! :) Czyli przy odpaleniu auta mam zawsze wylaczona ta opcje.Jest tez mozliwosc wylaczenia na stale a wiec tak wchodzimy:



modul 9 centralna elektryka. Wpisujemy security code (chyba wyswietla 20113), nastepnie adaptacje, kanal 34. od wartosci ktora tam jest odejmujemy 4 aby wylaczyc na stale system start/stop lub mozemy dodac 32 - zapamietuje stan czy ma byc wlaczony czy wylaczony.Dodatkowo mozemy do wartosci ktora tam jest dodac 64 to odwrocimy sposob swiecenia diody w przycisku.Ja mialem wartosc 28 i dodalem 32 czyli nowa wartosc to 60 i mam zapamietane na stale przycisku start@stop off! :) Dodam,ze mam soft 12.12.0 i zadnych bledow na VCDS mi nie pokazuje. ;)


P.S. Kumpel z forum hiszpanskiego ma A4 z 2014 i tez u niego w dieslu dzialaja te opcje. Takze probowac Panowie! :wink:

Edytowane przez hispano73
Opublikowano

Od kiedy to masz wykodowane? Przycisk jest martwy ?

Opublikowano (edytowane)

Od kiedy to masz wykodowane? Przycisk jest martwy ?

Ja mam ustawione "na ostatnie zapamietanie" czyli odpalam auto i jest juz wylaczony przycisk na off(lampka sie pali) a jak chce uzywac do wylaczam i dalej ma aktywny start stop. Zmiany ustawien mam juz ze 2 tygodnie i sprawdzalem dwa razy VCDS i zadnych bledu mi nie wyswietla takze jest OK. :)

Co do martwego przycisku to Ci nie odpowiem,musialbym zapytac Hiszpana jak to jest,bo mi odpowiada bardziej(ze wzgledu na gwaracje opcja "zapamietania przycisku" ;)

Zalaczam fotke z autoscan.

http://www.directupload.net/file/d/4016/c9yupo63_jpg.htm

Edytowane przez hispano73
Opublikowano

Trzeba pamietac ze to jest sterownik MCE 09 z polifta a tam moga byc inne kanały adapatacyjne niz przedlifcie

Warto to sprawdzić :)

hispano73 to twoj scan ? wykodowywałes w sterowniku silnika ?

Opublikowano

czyli przycisk nie jest nartwy skoro pamieta ostatnie ustawienia. ciekawe czy przyjmie mi to kodowanie bo dużo może zalezeć od MCE. dziwne że nie koduje się tego w silniku w ogóle...

Opublikowano

Trzeba pamietac ze to jest sterownik MCE 09 z polifta a tam moga byc inne kanały adapatacyjne niz przedlifcie

Warto to sprawdzić :)

hispano73 to twoj scan ? wykodowywałes w sterowniku silnika ?

Tak Grzegorz to moj scan ;) Przy okazji powiem Ci ze mam juz tez wlaczony kompletny Audi Connect bez SIM(google earth tez chodzi) ale napewno sledzisz te watek na forum ;)

P:S. Da sie jakos obejsc ten wyskacujacy blad jezeli nie mamy zamontowanego przycisku Drive Select w autach polifcie? Jest juz jakies lekarstwo zeby to usunac za pomoca kabla VCDS, bo na razie auto na gwarancji i nie chce montowac tego przycisku(co Ja im powiem w ASO ze nie wiem skad mam :) ).

Pozdrawiam

Opublikowano

zakodowałem , przyjęło kodowanie,ale stan przycisku nie zostaje zamrożony po ostatnim zgaszeniu silnika pod dodaniu 32, wraca do włączonego SS. Nie wiem czy gasi bo nie zagrzał się silnik żeby SS zadziałał, ale coś mi się wydaje że tak jak pisał Grzesiek, pod kanalem 34 coś innego się kryje :( Nie ma podpowiedzi żadnych niestety.



P:S. Da sie jakos obejsc ten wyskacujacy blad jezeli nie mamy zamontowanego przycisku Drive Select w autach polifcie? Jest juz jakies lekarstwo zeby to usunac za pomoca kabla VCDS, bo na razie auto na gwarancji i nie chce montowac tego przycisku(co Ja im powiem w ASO ze nie wiem skad mam :) ).

jak nie będzie błędów myślisz że się ktos zorientuje że auto nie miało oryginalnie ADSa? Wątpię;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...