donyakuza Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Witam Panowie jak zaadoptować nową maglownice do B8 2014 rok >>
edraven Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 zobacz sobie temat montazu servotronica w B8
wrclaguna Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2015 Witam Panowie jak zaadoptować nową maglownice do B8 2014 rok >> tam jest elektryczna maglownica chodzi ci o nastawy ? co było robione ?
simon__75 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Kolejne (chyba juz 5) podejście do tematu wymiany silniczka V71 u mnie w B8. https://lh3.googleus...Y=w1227-h920-no https://lh3.googleus...M=w1227-h920-no Silniczek widać działa w przeciwieństwie do sytuacji przed wymianą.Ale co za tym idzie nie idzie wykonac Basic Setting :/ Za chiny wg instrukcji nie chciało to isc w VCDSie :/Na tę chwile mam 2 błędy : 1. o braku ustawień 01087 - Basic Setting Not Performed005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation 2. o braku komunikacji z silniczkiem 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)004 - No Signal/Communication I sam chyba tego nie ogarnę bo nawet nie wiem gdzie szukać :/
tdy Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Hej mam pytanie odnośnie fragmentu: UWAGA !!! W tej chwili dostepne dla silnika 2.0 TFSI !!! 01 Silnik---> Coding 07---> Long Coding Helper--->BYTE 5 wyłaczamy Bit 6 09 MCE--->Coding 07---> Long Coding Helper---> BYTE 20 wyłaczamy Bit 2 Czy chodzi tylko i wyłącznie o system z tym okrągłym przyciskiem START/STOP po lewej na panelu MMI (nie mam tego w swoim) czy może także uda się deaktywować system, który się wyłącza przyciskiem (A) OFF z prawej storny panelu (nad pokrętłem od głośności?) Ewentualnie proszę o podpowiedź jak ten system (A) OFF wyłączyć jeżeli powyższy sposób na niego nie działa:-) Edytowane 9 Czerwca 2015 przez tdy
kuba-1255 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Witaj kolego Chodzi o przycisk po prawej stronie START/STOP który wyłącza ci silnik np: na światłach. Wiem że to denerwujące takie wyłączanie tego systemu za każdym zapaleniem auta. A więc ja w swoim A4 B8 2.0 TDI. Ja ten system wyłączyłem w MCE. Musisz poszukać w MCE w długim kodowaniu w którymś bicie pisze ci system start/stop czy coś w podobie odznaczasz to i po sprawie. Przycisk będzie ci działał, ale komputer myśli że samochód nie posiada tego systemu i go nie używa Jak nie poradzisz sobie to pisz .
tdy Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Witaj kolego Chodzi o przycisk po prawej stronie START/STOP który wyłącza ci silnik np: na światłach. Wiem że to denerwujące takie wyłączanie tego systemu za każdym zapaleniem auta. A więc ja w swoim A4 B8 2.0 TDI. Ja ten system wyłączyłem w MCE. Musisz poszukać w MCE w długim kodowaniu w którymś bicie pisze ci system start/stop czy coś w podobie odznaczasz to i po sprawie. Przycisk będzie ci działał, ale komputer myśli że samochód nie posiada tego systemu i go nie używa Jak nie poradzisz sobie to pisz . Bede to ogarniał z kims kto sie na tym zna wiec powinno się udać:-) jak coś to będę pisał na priva albo puszcze gołębia pocztowego :-) dzieki za cynk, - super że da się to wyłączyć bo tak jak piszesz- wkurzające to jest:-)
dziuber1 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Witam złożyłem do mojego A4 b8 2010 Neony w miejsce ledów wszystko działa bez zarzutu tylko nie wiem gdzie wykodować vcds-em zeby zapalał się sam ledowy stop bez neonów ( widziałem w liftach dwie opcje ) u mnie zapala i stop i neon. ??
donyakuza Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Witam Panowie jak zaadoptować nową maglownice do B8 2014 rok >> tam jest elektryczna maglownica chodzi ci o nastawy ? co było robione ? Była uszkodzona popękane uszy i po prostu wstawiona inna po regeneracji tak jest elektryczna ale nie chce działać
wrclaguna Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2015 Trzeba zrobic nastawy , nie wiem jaki masz bład .http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01087
simon__75 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Trzeba zrobic nastawy , nie wiem jaki masz bład . http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01087 Na tę chwile mam 2 błędy : 1. o braku ustawień 01087 - Basic Setting Not Performed 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation 2. o braku komunikacji z silniczkiem 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 004 - No Signal/Communication Nie bardzo te nastawy chcą "iść" :/
_Bumier_ Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Witam, da się usunąć ręcznie inspekcję serwisową czy trzeba kabelkiem ? Nie chodzi mi o olejową
proximpuh Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Tylko kabelkiem [emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
hispano73 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 (edytowane) Witam, Udalo mi sie w moim Audi Q5 2.0TDi z 2014r na stale ustawic przycisk start@stop na off! Czyli przy odpaleniu auta mam zawsze wylaczona ta opcje.Jest tez mozliwosc wylaczenia na stale a wiec tak wchodzimy: modul 9 centralna elektryka. Wpisujemy security code (chyba wyswietla 20113), nastepnie adaptacje, kanal 34. od wartosci ktora tam jest odejmujemy 4 aby wylaczyc na stale system start/stop lub mozemy dodac 32 - zapamietuje stan czy ma byc wlaczony czy wylaczony.Dodatkowo mozemy do wartosci ktora tam jest dodac 64 to odwrocimy sposob swiecenia diody w przycisku.Ja mialem wartosc 28 i dodalem 32 czyli nowa wartosc to 60 i mam zapamietane na stale przycisku start@stop off! Dodam,ze mam soft 12.12.0 i zadnych bledow na VCDS mi nie pokazuje. P.S. Kumpel z forum hiszpanskiego ma A4 z 2014 i tez u niego w dieslu dzialaja te opcje. Takze probowac Panowie! Edytowane 12 Czerwca 2015 przez hispano73
edraven Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Od kiedy to masz wykodowane? Przycisk jest martwy ?
hispano73 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 (edytowane) Od kiedy to masz wykodowane? Przycisk jest martwy ? Ja mam ustawione "na ostatnie zapamietanie" czyli odpalam auto i jest juz wylaczony przycisk na off(lampka sie pali) a jak chce uzywac do wylaczam i dalej ma aktywny start stop. Zmiany ustawien mam juz ze 2 tygodnie i sprawdzalem dwa razy VCDS i zadnych bledu mi nie wyswietla takze jest OK. Co do martwego przycisku to Ci nie odpowiem,musialbym zapytac Hiszpana jak to jest,bo mi odpowiada bardziej(ze wzgledu na gwaracje opcja "zapamietania przycisku" Zalaczam fotke z autoscan. http://www.directupload.net/file/d/4016/c9yupo63_jpg.htm Edytowane 12 Czerwca 2015 przez hispano73
wrclaguna Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2015 Trzeba pamietac ze to jest sterownik MCE 09 z polifta a tam moga byc inne kanały adapatacyjne niz przedlifcieWarto to sprawdzić hispano73 to twoj scan ? wykodowywałes w sterowniku silnika ?
edraven Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 czyli przycisk nie jest nartwy skoro pamieta ostatnie ustawienia. ciekawe czy przyjmie mi to kodowanie bo dużo może zalezeć od MCE. dziwne że nie koduje się tego w silniku w ogóle...
hispano73 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Trzeba pamietac ze to jest sterownik MCE 09 z polifta a tam moga byc inne kanały adapatacyjne niz przedlifcie Warto to sprawdzić hispano73 to twoj scan ? wykodowywałes w sterowniku silnika ? Tak Grzegorz to moj scan Przy okazji powiem Ci ze mam juz tez wlaczony kompletny Audi Connect bez SIM(google earth tez chodzi) ale napewno sledzisz te watek na forum P:S. Da sie jakos obejsc ten wyskacujacy blad jezeli nie mamy zamontowanego przycisku Drive Select w autach polifcie? Jest juz jakies lekarstwo zeby to usunac za pomoca kabla VCDS, bo na razie auto na gwarancji i nie chce montowac tego przycisku(co Ja im powiem w ASO ze nie wiem skad mam ). Pozdrawiam
edraven Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 zakodowałem , przyjęło kodowanie,ale stan przycisku nie zostaje zamrożony po ostatnim zgaszeniu silnika pod dodaniu 32, wraca do włączonego SS. Nie wiem czy gasi bo nie zagrzał się silnik żeby SS zadziałał, ale coś mi się wydaje że tak jak pisał Grzesiek, pod kanalem 34 coś innego się kryje Nie ma podpowiedzi żadnych niestety. P:S. Da sie jakos obejsc ten wyskacujacy blad jezeli nie mamy zamontowanego przycisku Drive Select w autach polifcie? Jest juz jakies lekarstwo zeby to usunac za pomoca kabla VCDS, bo na razie auto na gwarancji i nie chce montowac tego przycisku(co Ja im powiem w ASO ze nie wiem skad mam ). jak nie będzie błędów myślisz że się ktos zorientuje że auto nie miało oryginalnie ADSa? Wątpię
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się