czarny Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 panowie od jakiegoś czasu mam strasznie drgania na budzie, co może być przyczyną, chciałbym podkreślić że podczas jazdy jest ok, i jak dodam gazu na np 1000 obrotow to odczuwalnie drgania maleją, normlanie mam 861-862 obr/min na biegu jałowym. i czasem jest tak że nie ma drgań ale np po 2 minutach są. pozdrawiam
Fr0styyy. Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Mam to samo Obstawiam poduszkę silnika http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/b6-avj-drgania-wolnych-obrotach-224438/
czarny Opublikowano 18 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2012 tak wałków nie ma wtryski hmm wlałem teraz płyn do czyszczenia i dalej tak samo, ale ani sie nie dławi przy przyspieszaniu ani nic
trekpio88 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 sprawdź kąt synchronizacji wtryskow.
mariuszsal Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Z ciekawości podpytam. Jak sprawdzić ten kąt, jaki powinien być prawidlowy i jak go ewentualnie ustawić? Dla BPW oczywiście. Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2
czarny Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 musisz miec od -3 do +3 im blizej zera tem lepiej;) jak ustawić masz w dziale zrob to sam w sumie racja muszę to sprawdzić, nie dwu mas napewno nie bo na sprzegle by bylo czuć
RalphA4 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Sprawdź kat synchronizacji, i podjedź gdzieś żeby Ci sprawdzili czy dawki na wtryskach masz prawidlowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się