pucy1 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Maly problemik mianowicie przy włączonej klimie autko po wcisnieciu sprzegła gasnie obroty spadaja do 300-400 czasem do zera. Przepustnica? czy cos innego? Silnik 1,8.
Fr0styyy. Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Przeczyść przepustnicę na początku . Jak włączasz klimę, ale nie wciskasz sprzęgła to wszystko ok? Obroty nie falują? Dopiero przy włączonej klimie się tak dzieje?
pucy1 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 Vag pokazuje bład pierwotny pzepustnicy - nie chce sie zaadoptowac. Jak stoje i wł klime nic sie nie dzieje jest ok dopiero w czasie jazdy jak zwalniam dojezdzam do skrzyzowania, zmieniam bieg itp. Pokazuje jeszcze błąd zasynaego powietrza
pucy1 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 to juz w dzien jutro popatrze ewentualnie pomysle o czyszczeniu przepustnicy, sa takie spraye forcha do czyszczenia ciekawe czy działają. Sciagasz wezyk pryskasz i ma byc
Dev Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 nie w tym przypadku musisz ją dokłądnie wyczyscic ale tylko wtedy gdy ja zdemontujesz
pucy1 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 ile to zajmuje czasowo? wyjac wyszyscic zamontowac? 2-3h?
MarcinPiła Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 jeśli mogę coś dorzucić..... uważaj tylko na uszczelkę pod przepustnicą!!! Łatwo ją przerwać, a potem problem z dostaniem od ręki. Temat osobiście przerabiałem i wydaje mi się, że jeśli masz błąd z adaptacją to nie chcę być złym prorokiem ale przepustnica moze być do wymiany - obym się mylił.
Dev Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 raczej sie nie mylisz ale poczekajmy na efekty po czyszczeniu
pucy1 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2012 Nie zdobyłem sie na rozkrecanie, zdjałem tylko wezyk i sprayem do czyszczenia lalem i lalem i lałem az wylalem 400ml. Efekt? Połowicznie. Obroty stabilne, klimę mogę włączyć. Przepustnica nie daje się zaadoptować. Ani na moim kompie ani u kolegi na sprzecie za pare tysi
zabijaka Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Mi wygląda to na problem z ładowaniem, sprawdź przewody zapłonowe, świece, filtr powietrza też nie pomiń Może być wydech nie szczelny ? zaczynając od kolektora do kat.
MarcinPiła Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 podmień od jakiegoś znajomego przepustnicę bo tak to będziesz szukał i szukał a adaptacji nigdy nie zrobisz i nigdy wiedzieć nie będziesz czy tylko wystarczy wymienić przepustnicę czy trzeba szukać dalej.
pucy1 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2012 Jutro mam zamiar pobawic sie w zawieszenie jak mechanior bedzie miał czas jezeli nie to wezme sie do kupy i wykrece - wypicuje i zobacze co bedzie. ---------- Post dopisany 22-06-2012 at 00:56 ---------- Poprzedni post napisany 21-06-2012 at 20:43 ---------- Mi wygląda to na problem z ładowaniem, sprawdź przewody zapłonowe, świece, filtr powietrza też nie pomiń Może być wydech nie szczelny ? zaczynając od kolektora do kat. OOO Mam faktycznie dziurke w wydechu ale w tak paskudnym miejscu - od gory ze ciezko jest pospawac moze to faktycznie to.
toniu84 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 ja miałem podobny problem, a wina leżała po innej stronie niż piszecie... po prostu za mało czynnika chłodzącego. Pojechałem na przegląd klimy, dobili mi ją, odgrzybili i problem zniknął
skorpion190 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 u mnie sprawa przedstawia sie następujaco po dojeżdzaniu do skrzyżowania przy wciśniętym sprzęgle obroty falują z 900 na 300 i tak kilka razy czasem tak bardzo ,że aż silnik gasł. postanowilem sprawie przyjrzeć sie samemu pierwsze co zrobilem odkręciłem cewki i zajrzałem do świec a tu niespodzianka -kąpią sie w oleju, ponieważ uszczelka pod deklem puszczała olej wprost na świece - zakupiłem uszczeleczkę za 39zł odkręciłem dekielek wymieniłem uszczeleczkę wykręciłem i wytarłem świece gniazda i te gumowe nakładki od cewek z oleju skręciłem wszystko do kupy i problem jak na razie zniknął obroty spadną najwyżej do 800rpm,ale to może być wynik działania wspomagania właczenia sie spręzarki od klimy czyli książkowo poza tym silnik pracuje równo i lepiej sie wkręca, cóż zalane olejem świece nie pracują prawidłowo. Gdyby ktoś nie wiedział jak zabrać sie za wymiane uszczelki pod deklem zaworów służę radą.
Roberto90 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 tez przerabiałem problem z uszczelka pod pokrywa ale zaplacilem za nia 60zl. Kolego sprawdz tez odme...
pucy1 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2012 odma nowa, poki co poza tym ze na vagu jest blad nie dzieje sie nic zlego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się