Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AEB] funkcjonowanie kontrooli rezerwy a stan paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam krótkie pytanie, czy jak przełaczam kluczyk na zapłon to kontrolka od rezerwy powinna sie na chwile zapalić i po paru sek zgasnąć,i czy rezerwa (żółta lampka) ma oddzielny czujnik od wskaźnika wskazówkowego-na tablicy rozdz.? Samochód mi nie chce odpalić, prosze o szybką odpowiedź lub podpowiedź :confused4:

Opublikowano

Po wlaczeniu zaplonu kontrolka pali sie caly czas gasnie jak odpalisz auto o ile masz wiecej wachy niz rezerwa,a to ze nie chce odpalic to moze byc milion picet sto dziewicet powodow.

bezpiecznik popy paliwa, przekaznik pompy, imobileizer i cholera wie co jeszcze

Opublikowano

Przekręcając kluczyk zapala się u mnie lampka rezerwy, która gaśnie dopiero przy uruchomieniu silnika. Na tę sytuację zwrócił moją uwagę mechani - wg niego lampka rezerwy nie powinna palić się w ten sposób. A wszystko zaczęło nas interesować w związku z problemem takim, że nagle wskazówka poziomu paliwa zaczęła za szybko opadać, szybciej niż spalaniu ulega paliwo. Tzn. spalanie nie zwiększyło mi się, ale wskazówka pędzi do zera jak głupia. Dziś poddałem ten wskaźnik próbie - już około 60 km przejechałem po tym, jak wskazówka kompletnie opadła "na zero" i nic nie wskazuje na to, że paliwo kończy się. Mam jeszcze nadzieję, że wskazówka opadła, ale we właściwym momencie jednak zapali się kontrolka rezerwy. A wracając do tematu głównego - myślałem, że to normalne, tj. paląca się kontrolka rezerwy przy zapłonie, a gasnąca przy uruchomieniu silnika. Ale, jak wspomniałem, mechanik krzywo na to patrzy (wspomnę, że serwisuję swoje autko nie tylko w AUDI, jednak nie wykraczam poza serwisy z grupy VW - częściej korzystam ze Skody, bo mam na miejscu).

Opublikowano

I w Audi A4 tak jest ze przy wlaczonym zaplonie pali sie rezerwa a gasnie przy uruchomionym nie wiem jak jest z zegarami z fisem ale bez fisa tak jest

Opublikowano

No! To moja próba skończyła się pomyślnie - dzisiaj zapaliła mi się kontrolka rezerwy, od razu zatankowałem pod korek i zmieściły się niecałe 54 litry (nawet troszkę dobiłem)! Czyli mogę liczyć na to, że chociaż wskazówka poziomu paliwa za szybko opadała i leży już od około 100 kilometrów na "zerze", to jednak kontrolka rezerwy wciąż działa i włącza się przy około 8 litrach (czy przy takim stanie zbiornika paliwa powinna uruchomić się sprawnie działająca kontrolka rezerwy???). Zatem wskazówka poziomu paliwa przekłamuje mi o jakieś 16 litrów (ewent. +/- 1) na całym zbiorniku (średnio spala mi ósemkę na 100). Acha, serwis zalecił mi wymianę zegarów - nie wiecie, czy możliwa jest wymiana tylko wskaśnika poziomu paliwa, czy też wszystkie trzeba wymienić w całości? A może nie warto się za to brać?

Opublikowano

Mam nadal niezły problem ;(, auto nadal nie odpala, brak błędów na vagu, pompa paliwa działa, auto kręci, aku pełny, co to może być? Czy jest możliwe że to jakaś kostka koło silnika się rozpieła bo wcześniej wymieniałem uszczelke pod pokrywą zaworów ale później auto jeździło. Bezpieczniki wszystkie ok.

Opublikowano

z immo by odpalał i gasł a on kręci ale nie odpala, lampka od immo tez gaśnie, wygląda jakby mi ktoś jakąś blkoade zamontował.. Pomysłów juz nie mam na tą usterke.

Gość henias87
Opublikowano

o cewka moze byc, to jest czesta przypadlosc

Opublikowano

Dzisiaj podłączyłęm kompa i pojawiły się po wielu próbach kręcenia usterki dotyczące immo więc możliwe że się myliłem wykluczając je chociaż jeszcze nie wiem, no ale do rzeczy:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

- próba manipulacji

- zwarcie przewodu komunikacji

- usterka w systemie immobilisera

- komputer sterujący silnikiem nie jest dopasowany do immobilisera

znalazłem też że to może być przez prześniedziałych styków modułu komfortu bądz zalanego modułu (prawdopodobne)

00771 - Fuel Level Sensor (G)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Czujnik rezerwy paliwa-G

- Paliwa jeśt pół baku.

01176 - Key

07-10 - Signal to Low - Intermittent

01176 Usterka kluczowa

Czy możliwa jest taka sytuacja mając zalany m komfortu? Cewki jeszcze nie sprawdzałem, jutro zerkne ale jakby nie patrzeć to nawet jakby cewka padła to na 3 gary by chodził więc raczej to wątpliwe...?

Przed chwilą chciałem się dobrać do modułu komfortu, więc poodkręcałem śrubki, podciągam dywanik, mokro.. ale do jasnej cholery modułu tam nie ma tylko kabli kupa, teraz to sobie troche poschnie a musze dalej kombinować co to jest :kwasny:[br]Dopisany: 18 Maj 2008, 18:54 _________________________________________________Elektryk wskazał za przyczyne moduł zapłonowy, oby się nie mylił :gwizdanie: więc szukam jakiegoś na sprzedaż. Szukać tylko Beru czy bez różnicy jaki wezme?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...