ogar85 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Witajcie Pierwszy raz pisze na waszym forum bo potrzebuje pomocy. Posiadam VW Passata b5 1,9 tdi silnik AFN podpiołem się do niego vagiem 409 i wszedłem na measuring blocks grupa 013 Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu takie efekty były: Cyl 1 1.20mg Cyl 2 0.99mg Cyl 3 0.52mg I nie mam nic w polu cylinder 4 ???? Wymieniłem świece żarowe autko dobrze chodzi tylko przy gaszeniu trzęsie buda lekko powiedzcie o co chodzi z tym 4 cylindrem ?? wydzielilem bo sie bałagan robi/Przemo
ciahciah Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 w starszych sterownikach silnika nie ma odczytu w 4 kolumnie, ten typ tak ma i już, w necie wyczytasz że ten nie obecny ma zawsze wartość zero i reszta w względem niego stabilizuje prace jałową silnika, ja ma inne zdanie że ten nie obecny tak samo jak reszta koryguje +/- wartość, w twoim przypadku wyglądało by to że ma koło 0,5-1, dodatnie korekcje świadczą o za małej dawce jałowej lub słabej sekcji w pompie
grzegorzmen Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 co do korekcji to zamieść komplet logów. Drgawki przy gaszeniu to często albo poduszka niedomaga albo kończy się dwumasa. Jaki masz realny przebieg auta ?
ciahciah Opublikowano 30 Czerwca 2012 Opublikowano 30 Czerwca 2012 jeżeli nie wydaje z siebie metalicznych stoków dwumas to będzie wina poduszek silnika a głownie tej z olejem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się