pucy1 0 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Założyłem dziś czerwone sprężynki, tył usiadł a przód?!!! Spreżyny są uzywane wiec juz wypracowane czyli nie ma szansy na to ze siądą. Zresztą co bede gadał fotka odpowie. <br /><br /> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Wygląda na nie tą klase wagową może jeździły z silnikiem v6 jest cięższy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucy1 0 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 sprezyny sa od gwintu. Teoretycznie mozna skrocic o zwoj ale troche sie boje obciachac i potem na tym jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 sprezyny sa od gwintu. Teoretycznie mozna skrocic o zwoj ale troche sie boje obciachac i potem na tym jezdzic jak obetniesz-nic się nie stanie, ale zalatuje to druciarstwem i wieś tuningiem:kwasny: a tak na marginesie-z jakiego auta ten gwint był? bo nie wygląda mi to na gwint od audi-żaden gwint nawet w górnym położeniu- nie podniesie tak auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucy1 0 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Gwint byl od audi a4 b5. Amory sa normalne bo sa nowe, zalozylem tylko springi. Wczesniej na normalnych sprezynach tez stal jak koza, tylko mega koza. Normalne sprezyny mia\ly kropki zlota i biala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrosss 0 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 kolego co ty gadasz ze nic sie nei stanie jak obetniesz zwoje ..?! jak jestes taki pewny to sam to zrob i zobaczysz .. kazda sprezyna jest zronbiona tak ze ma swoja sprezystosc i swoje parametry .. obetniesz zwoj czy zwoje i automatycznie to nie jest juz dobra sprzyna .. owszem dobra ale do kosza . objawy bd tkie ze moze cie wyzcac z zakretow lekko i skakac ... wiem bo z kolega to przetestowalismy w golfie 3 ... ja tego nie polecam !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucy1 0 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 no wlasnie dlatego nie chce tego robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 a ja mam na sprzedaz sprezynki H&R czerwone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucy1 0 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 ale ja mysle ze blad lezy w czyms innym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 tzn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 kolego co ty gadasz ze nic sie nei stanie jak obetniesz zwoje ..?! jak jestes taki pewny to sam to zrob i zobaczysz .. kazda sprezyna jest zronbiona tak ze ma swoja sprezystosc i swoje parametry .. obetniesz zwoj czy zwoje i automatycznie to nie jest juz dobra sprzyna .. owszem dobra ale do kosza .objawy bd tkie ze moze cie wyzcac z zakretow lekko i skakac ... wiem bo z kolega to przetestowalismy w golfie 3 ... ja tego nie polecam !! ja też nie polecam, ale znam wiele przypadków że sprężyny były cięte, nawet na tym forum były przypadki i choć nikt się nie przyzna do tego-niestety, ale taki proceder jest stosowany, a jak wcześniej napisałem-to DRUCIARSTWO i WIEŚ TUNING dla ścisłości- zmianę parametrów zawieszenia już masz po zamontowaniu innych sprężyn i amorków-więc nie mów, że tylko obcięcie sprężyny to powoduje...chcesz być obiektywny-to bierz pod uwagę wszystko, a nie tylko wybiórcze informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Nie wiem czy springi z gwintu nadają się do takiego założenia ale powiem Ci że nic z tym nie zrobisz. Wymień przód i będzie git ale od silników R4 a nie V6 bo dalej będzie Ci stał tak wysoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrosss 0 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 załóż sprężyny obniżające oryginalne... a wez teraźniejsze swoje utnij ... zobaczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucy1 0 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 ciac sie boje - duzo jezdze do tego z dziecmi nie zaryzykuje dla 2 czy 3 cm badz paru groszy ze nie utrzyma mnie na szosie w zakrecie na dołeczku badz innym przypadku. Kupiłem kpl gwint szkoda mi bylo wywalac amory ktore mialem bo sa nowiutkie. Decyzja jezdze tak jak jest, amory od gwintu sprzedaje. Jak dozbieram lewych funduszy wywalam ten silnik, na ktorym ganiam i pakuje 1,8T. Zebym sie nie zanudził nie grzebiac poryzam progi w aucie i wywale te cycki po dolnych listwach. Bede wymieniał motor auto i tak bedzie rozbebeszone to wymienie springi na 1be albo na cos -40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grelo1 0 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Panowie, mam takowe sprężyny: tył - 3 zielone + 1 biała przód - 2 zółte/brązowe + 1 biała oraz Audi A4 B5 1.9 TDI AFN. Przód wyżej niż tył, czy te kropki pasują do standardu mojego zawieszenia? Dziękuję za ew. informacje gdzie znajdę oznaczenia kropek i ich kolory na sprężynach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokal 2 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 W etce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grelo1 0 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 No i sprawdzone. Mam takie jakie mieć powinienem. Dla Audi B5 AFN Avant wyszło jak poniżej: sprężyny przód - 8D0411105AQ 1 pasek biały 2 paski brązowe sprężyny przód - 8D5511115AA - złe drogi 1 pasek (ii. stopień) srebrny 3 paski zielone I co zrobić skoro sprężyny są ok, a auto dalej stoi wyżej przodem? Dodam, że amory z tyłu były wymieniane w zeszłym roku ale dobrane po kodzie VIN (KYB Excel-G) i nie zmieniło to sytuacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Bo B5 tak ma że nawet jak są równo ( nie wiem czy mierzyłeś miarką ) to wizualnie wygląda że przód wyżej stoi, wsadź do przodu z jedną brązową kropką to siądzie niżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 nie tylko B5, bo B6 tak samo-ori springi-niby metrówką wychodziło tak samo od ziemi do nadkola, a przód wizualnie wyżej, jedynym rozwiązaniem problemu wizualnego-gwint, na przód, albo p i tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
~adam 0 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 U mnie kolego jest to samo przód stoi wyżej niż tył, źle to wyglada ale co zrobić i to na standartowych sprężynach. W swojej B5 zmieniam sprężyny na normalne na zimę bo przy standardzie odśnieżania naszych dróg to bym jeździł na podwoziu a nie na kołach. Na lato skompletowałem sobie taki zestaw. Przód spręzyny Apex -45mm Tył sprężyny od S4 czyli niecałe -20mm - z tyłu większe bo jak masz pół zbiornika paliwa + cały zbiornik gazu + 3 osoby to np u mojego kumpla na pełnym zestawie wieteca trze o nadkole właśnie z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się