Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Podniesienie doładowania bez programu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

można podnieść doładowanie o 0,3 bara na seryjnych gratach poprzez zamontowanie MBC i nic się nie stanie-sam tak jeździłem sporo czasu, z resztą nie tylko ja-efektem będzie zwiększenie niutonometrów, bo ECU sam zaadaptuje się do zmian:whistling:

Opublikowano

Czyli po prostu wstawiam MBC pomiędzy n75 a WG reguluję go na ciśnienie które mi odpowiada i powinno to działać? Nie będzie ECU w tryb awaryjny wchodził?

Opublikowano

lepiej zrób program, przy 1.0 bara bedzie urywac tyłek

ale masz FWD i pojawia sie problemy z trakcją :decayed:

Opublikowano
Czyli po prostu wstawiam MBC pomiędzy n75 a WG reguluję go na ciśnienie które mi odpowiada i powinno to działać? Nie będzie ECU w tryb awaryjny wchodził?

jak podniesiesz do 0,75 -nic się nie stanie:wink4:

---------- Post dopisany at 07:09 ---------- Poprzedni post napisany at 07:08 ----------

lepiej zrób program, przy 1.0 bara bedzie urywac tyłek

ale masz FWD i pojawia sie problemy z trakcją :decayed:

no ale chłopak pisze, że na razie nie ma funduszy...

Opublikowano

ile kosztuje MBC ????

Opublikowano

jakby pojezdził takim który pompuje powyzej 1 bara to od razu znalazłyby sie fundusze na program :decayed:

ja tez sie kiedys nad tym zastanawiałem, czy w ogóle warto, czy jest sens

ale pojechałem do gościa który robił programy i akurat trafiłem na A4 1.8T

przejechałem sie autem przed programem i po :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

po przejazdzce od razu poleciałem do domu po kase :polew::polew::polew::polew::polew::polew:

---------- Post dopisany at 08:23 ---------- Poprzedni post napisany at 08:22 ----------

aaa i jeszcze zrobił mi małego hardcore na 1.3 bara

auto do dzisiaj jezdzi jak trzeba :decayed:

Opublikowano

Program to program i tu nie ma żadnych wątpliwości że najlepsza opcja ale powiedz mi Dominik jak zwiększysz ilość powietrza w mieszance i nie dołożysz paliwa to jak będziesz jeździć na tym?

Opublikowano

Czyli jeśli wstawię sobie MBC, ustawię na 0.6 bara to będzie mi trzymało turbo ciśnienie 0.6 bara w pełnym zakresie obrotów bez spadków? Bo z tego co się dowiedziałem na ten temat to tak?

Opublikowano

niestety nie

K03 to mała turbina i bedzie Ci trzymac dołądowanie do max 4500 obr/min

tak jak przebiega akurat dla tego silnika maksymalny moment obrotowy

Kolego widze że jesteś zielony w temacie i chcesz nalac z pustego w prózne

ale niestety w tym przypadku sie nie da

jedyne lekarstwo na Twoje "bolączki" to remap

Opublikowano

No ale ja mam k03 ale z większymi wirnikami i rozwierconą stroną zimną pod większy wirnik (hybryda karambola), nie znam się dlatego pytam was o porady :) i tak jak mówię, w najbliższym czasie nie będę mógł sobie pozwolić na wydanie 1500zł na program a jakiegoś gotowca to się raczej nie opłaca.

Opublikowano

to nie kombinuj na półsrodkach

uzbieraj kasy i jedz na program

Opublikowano

Za tysiaka zrobisz program więc nie jest tak źle :wink:

Opublikowano
powiedz mi Dominik jak zwiększysz ilość powietrza w mieszance i nie dołożysz paliwa to jak będziesz jeździć na tym?

będzie, bo ECU sam zaadaptuje dopuszczalne wartości-te dopuszczalne wartości- to 0,30 bara, bo jest tolerancja na ciśnienie atmosferyczne, potencjalne niedomaganie przepływki, czujnika temperatury, et cetera-wszystko, co ma wpływ na ustalanie mieszanki-generalnie ECU ma tolerancję na plus i minus:wink4:

niestety nie

K03 to mała turbina i bedzie Ci trzymac dołądowanie do max 4500 obr/min

Tomek- sam jeździłem na K03 +MBC i trzymał mi po ustawieniu na 0,60 bara do samej góry, spadło do 0,55 bara tuż przy odcince,ustawiony na 0,75 bara w peacku-spadało przy odcince do 0,55 a biorąc pod uwagę, ze On ma większe/rozwiercane, et cetera turbo- będzie mu trzymać cały czas do samej góry :wink:

osobiście sprawdzałem to na GT2560R, MBC ustawiony na 0,80 i trzymał do samej odcinki tyle samo:wink4:

...ale fakt-program, to program, ale jedyną tańszą alternatywą, jest MBC

Opublikowano

Tylko nie wiem czy to dobre dla silnika skoro w max tolerancji by jeździł, w sumie to na pewno coś tam sobie reguluje na podstawie odczytu z sondy ale że aż tyle dałby radę, hm dziwne. Boję się że cały czas byłby jeżdżony na zubożonej mieszance. Ciekaw jestem czy i ile dałoby to coś jeśli chodzi o osiągi, jaki przyrost mocy byłby wtedy?

Opublikowano
jaki przyrost mocy byłby wtedy?

mój AVJ był zrobiony na 181 koni i 265 niuta

c16ad6e0679c204bm.jpg

, na MBC, plus inne "dodatki, nie miałem żadnych problemów, związanych z uboga mieszanką...

Opublikowano

tzn. wcześniej miałeś program a potem regulowałeś manu czy jak?

Opublikowano
tzn. wcześniej miałeś program a potem regulowałeś manu czy jak?
nie miałem programu-wszystko zaczynałem od serii:wink:
Opublikowano
:shock3: to w serii ile miałeś jak tylko po tym MBC miałeś aż 181?
Opublikowano
:shock3: to w serii ile miałeś jak tylko po tym MBC miałeś aż 181?

7d8bca22da8ad32bm.jpg

:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...