domjenick Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 można podnieść doładowanie o 0,3 bara na seryjnych gratach poprzez zamontowanie MBC i nic się nie stanie-sam tak jeździłem sporo czasu, z resztą nie tylko ja-efektem będzie zwiększenie niutonometrów, bo ECU sam zaadaptuje się do zmian:whistling:
haras Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2012 Czyli po prostu wstawiam MBC pomiędzy n75 a WG reguluję go na ciśnienie które mi odpowiada i powinno to działać? Nie będzie ECU w tryb awaryjny wchodził?
Dev Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 lepiej zrób program, przy 1.0 bara bedzie urywac tyłek ale masz FWD i pojawia sie problemy z trakcją
domjenick Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Czyli po prostu wstawiam MBC pomiędzy n75 a WG reguluję go na ciśnienie które mi odpowiada i powinno to działać? Nie będzie ECU w tryb awaryjny wchodził? jak podniesiesz do 0,75 -nic się nie stanie:wink4: ---------- Post dopisany at 07:09 ---------- Poprzedni post napisany at 07:08 ---------- lepiej zrób program, przy 1.0 bara bedzie urywac tyłekale masz FWD i pojawia sie problemy z trakcją no ale chłopak pisze, że na razie nie ma funduszy...
domjenick Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 w stówce się mieścisz ja na takim śmigałem UNIVERSAL MANUAL BOOST CONTROLLER BALL AND SPRING VALVE | eBay
Dev Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 jakby pojezdził takim który pompuje powyzej 1 bara to od razu znalazłyby sie fundusze na program ja tez sie kiedys nad tym zastanawiałem, czy w ogóle warto, czy jest sens ale pojechałem do gościa który robił programy i akurat trafiłem na A4 1.8T przejechałem sie autem przed programem i po :facepalm: :facepalm: po przejazdzce od razu poleciałem do domu po kase :polew::polew::polew: ---------- Post dopisany at 08:23 ---------- Poprzedni post napisany at 08:22 ---------- aaa i jeszcze zrobił mi małego hardcore na 1.3 bara auto do dzisiaj jezdzi jak trzeba
tomaszstn Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Program to program i tu nie ma żadnych wątpliwości że najlepsza opcja ale powiedz mi Dominik jak zwiększysz ilość powietrza w mieszance i nie dołożysz paliwa to jak będziesz jeździć na tym?
haras Opublikowano 26 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2012 Czyli jeśli wstawię sobie MBC, ustawię na 0.6 bara to będzie mi trzymało turbo ciśnienie 0.6 bara w pełnym zakresie obrotów bez spadków? Bo z tego co się dowiedziałem na ten temat to tak?
Dev Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 niestety nie K03 to mała turbina i bedzie Ci trzymac dołądowanie do max 4500 obr/min tak jak przebiega akurat dla tego silnika maksymalny moment obrotowy Kolego widze że jesteś zielony w temacie i chcesz nalac z pustego w prózne ale niestety w tym przypadku sie nie da jedyne lekarstwo na Twoje "bolączki" to remap
haras Opublikowano 26 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2012 No ale ja mam k03 ale z większymi wirnikami i rozwierconą stroną zimną pod większy wirnik (hybryda karambola), nie znam się dlatego pytam was o porady i tak jak mówię, w najbliższym czasie nie będę mógł sobie pozwolić na wydanie 1500zł na program a jakiegoś gotowca to się raczej nie opłaca.
Dev Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 to nie kombinuj na półsrodkach uzbieraj kasy i jedz na program
tomaszstn Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Za tysiaka zrobisz program więc nie jest tak źle
domjenick Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 powiedz mi Dominik jak zwiększysz ilość powietrza w mieszance i nie dołożysz paliwa to jak będziesz jeździć na tym? będzie, bo ECU sam zaadaptuje dopuszczalne wartości-te dopuszczalne wartości- to 0,30 bara, bo jest tolerancja na ciśnienie atmosferyczne, potencjalne niedomaganie przepływki, czujnika temperatury, et cetera-wszystko, co ma wpływ na ustalanie mieszanki-generalnie ECU ma tolerancję na plus i minus:wink4: niestety nieK03 to mała turbina i bedzie Ci trzymac dołądowanie do max 4500 obr/min Tomek- sam jeździłem na K03 +MBC i trzymał mi po ustawieniu na 0,60 bara do samej góry, spadło do 0,55 bara tuż przy odcince,ustawiony na 0,75 bara w peacku-spadało przy odcince do 0,55 a biorąc pod uwagę, ze On ma większe/rozwiercane, et cetera turbo- będzie mu trzymać cały czas do samej góry osobiście sprawdzałem to na GT2560R, MBC ustawiony na 0,80 i trzymał do samej odcinki tyle samo:wink4: ...ale fakt-program, to program, ale jedyną tańszą alternatywą, jest MBC
tomaszstn Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Tylko nie wiem czy to dobre dla silnika skoro w max tolerancji by jeździł, w sumie to na pewno coś tam sobie reguluje na podstawie odczytu z sondy ale że aż tyle dałby radę, hm dziwne. Boję się że cały czas byłby jeżdżony na zubożonej mieszance. Ciekaw jestem czy i ile dałoby to coś jeśli chodzi o osiągi, jaki przyrost mocy byłby wtedy?
domjenick Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 jaki przyrost mocy byłby wtedy? mój AVJ był zrobiony na 181 koni i 265 niuta , na MBC, plus inne "dodatki, nie miałem żadnych problemów, związanych z uboga mieszanką...
tomaszstn Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 tzn. wcześniej miałeś program a potem regulowałeś manu czy jak?
domjenick Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 tzn. wcześniej miałeś program a potem regulowałeś manu czy jak?nie miałem programu-wszystko zaczynałem od serii:wink:
tomaszstn Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 to w serii ile miałeś jak tylko po tym MBC miałeś aż 181?
domjenick Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 to w serii ile miałeś jak tylko po tym MBC miałeś aż 181?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się