Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jak mam naciągnać pasek wielorowkowy ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

OK :good:

Ja też służe pomocą, jak zwykle :)

Opublikowano

Witam Ponownie

Sprawdzilem co moglem i nic :confused4: ladowanie mam ok :good: ponad 14V Sciagnalem calkowicie pasek i cisza ale to nie alternator-pracuje tak jak powinien a sprzegla na kole jak juz pisalem nie posiadam .Jedyne co zauwazylem to lekki wicher na kole pasowym walu i dlatego napinacz skacze :confused4: moze to jest powodem tego brzeczenia? i tylko wolne obroty

Postaram sie nagrac i wrzucic,moze ktos mial podobny przypadek

Opublikowano

to spróbuj przycisnąć na pracującym silniku najlepiej jakimś trzonkiem, albo prętem napinacz, żeby tak nie skakał. Jeżeli to napinacz hałasuje to po dociśnięciu przestanie i masz sprawę jasną. Żadne koło nie powinno bić, ale u mnie niby żadne nie bije a napinacz też delikatie skacze. Wymieniłem pasek i oryginalny napinacz i to samo. POzostałe koła sprawdzone i też nie biją. Może te rowki pod pasek są już wytarte czy coś takiego. Ch.. wie. W każdym razie zostawiłem to.

Opublikowano

No dzieki za podpowiedz..sprobuje ruszyc tym napinaczem choc moze to byc dosyc niebespieczny manewr :disgust: ale czemu tylko jak zimny? :mysli: moze ten pasek to jakis badziew..jak zimny to twardnieje..przeciez w lato wszystko bylo ok.

Opublikowano

No dzieki za podpowiedz..sprobuje ruszyc tym napinaczem choc moze to byc dosyc niebespieczny manewr :disgust: ale czemu tylko jak zimny? :mysli: moze ten pasek to jakis badziew..jak zimny to twardnieje..przeciez w lato wszystko bylo ok.

Sprawdź czy koło pasowe pompy wspomagania nie ma luzów wzdłużnych i poprzecznych. Jeżeli poruszasz za te koło i są wyczuwalne luzy to pompa wspomagania może być przyczyna tego, że napinacz skacze. Gdy wymieniałem u siebie rozrząd to sprawdzałem pompę wspomagania pod tym kątem i nie było żadnych luzów. Po około miesiącu jazdy pojawił się dziwny odgłos takiego rzężenia słyszalny w kabinie ponadto nie zawsze po rozruchu stukał mi przez chwilę napinacz i po nagrzaniu zaczął mi popiskiwać pasek. Przyczyną była pompa wspomagania która dostała luzów po wymianie napinacza i paska i stawiała opór.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...