Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki reduktor?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Muszę zakupić reduktor, instalacja stag4, teraz mam założony tomasetto i chciałbym coś takiego

NOWY REDUKTOR TOMASETTO SUPER (200KM) F-RA VAT (2450940321) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

warto ? dodam ze na starym tomasetto dopóki sie nie skończył było ok

Motor 1.8 T 150 APU

Opublikowano

To co pokazałeś to jest do starej instalacji a ty masz chyba sekwencyjną polecam ten reduktor Reduktor/parownik AC Stag R01 150 km (2464527708) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Opublikowano

no tak kolego nie doczytałem masz racje :) a co mógłbyś polecić do 200 koni chciałbymzałozyc troszkę większy z myślą na przyszłość ?

Opublikowano

Stag R01 250KM to w zupełności Ci wystarczy a na przyszłość jak znalazł.

Opublikowano

Tak jak kolega napisał wyżej to jest dobry reduktor i jest do 250 km z czerwonym dekielkiem i spesz się bo w hurtowniach mało sztuk jest na razie nie produkują

Opublikowano

Z braku reduktora stag r01 założyłem Zavoli Zeta S do 220km, pojeżdzę troche i napisze jak sie sprawuje.

Opublikowano

terz mysle o wymianie reduktoras na wieksza moc ... bo ostatnio gazownik mi mowil ze ten co mam to jest na styk .

i teraz pytanko jak wymienei na wieksza moc czyli taki do 220 czy 250 moze lepiej wtedy sie zbierac na gazie itd ?

Opublikowano

kolego napisze jak jak jeździ na tym mojm reduktorze po wymianie n75 bo teraz to nie specjalnie turbo ładuje i nie ma jak sprawdzić

Opublikowano

Udało sie wkońcu wszystko poustawiać jak należy i jest całkiem dobrze nie widze żadnych problemów z tym reduktorem jeździ tak samo jak na benzynie. Na baku 44 litry zrobiłem 390 kilometrów troche miasta troche trasy bez specjlanego deptania wyszło nieco ponad 11l/100km wiec mysle ze niema tragedii w sumie to avant 1500kg wiec nie ma co liczyc na spalanie poniżej 10l/100 podejrzewam.

Opublikowano
Z braku reduktora stag r01 założyłem Zavoli Zeta S do 220km, pojeżdzę troche i napisze jak sie sprawuje.

Zavoli nie montuje się do silników turbo ze względu na duże przerosty ciśnienia przy cutoff poza tym jak ci 180koni wytrzyma to będzie sukces, jest patent na jego wzmocnienie kosztem termiki niestety

---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 23:00 ----------

terz mysle o wymianie reduktoras na wieksza moc ... bo ostatnio gazownik mi mowil ze ten co mam to jest na styk .

i teraz pytanko jak wymienei na wieksza moc czyli taki do 220 czy 250 moze lepiej wtedy sie zbierac na gazie itd ?

A jaki teraz masz? ruduktory mogą się różnic nawet czułością na pedał gazu wiec wtedy odczucie jest takie ze zbiera się lepiej lub gorzej ale to nie jest związane z ilością obsługiwanych koni a raczej budową samego reduktora.

Opublikowano
terz mysle o wymianie reduktoras na wieksza moc ... bo ostatnio gazownik mi mowil ze ten co mam to jest na styk .

i teraz pytanko jak wymienei na wieksza moc czyli taki do 220 czy 250 moze lepiej wtedy sie zbierac na gazie itd ?

Stag4, reduktor Scorpion silnik ADR przy jeździe z większymi obrotami (pow.3500) przełącza się na Pb. Instalacja 2 letnia , ostatnia regulacja przez gazownika 2 m-ce temu (zaraz po zakupie samochodu) . Czy przyczyną może być niewydajny reduktor? Jeżeli tak to jaki zastosować.

Opublikowano

Skorpion jest dobry jak jest jeszcze nowy,później pada.Weź AC R01 jest dobry,jednym z lepszych na rynku na chwilę obecną w zupełności wystarczy a jak chcesz trochę większej mocy to AC R01 250KM z czerwonym deklem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...