filester Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 Witam. Mam problem z falującymi obrotami na biegu jałowym. Silnik 2.6 V6 150KM. Po sczytaniu błędów VAGiem wyskoczyło: 519 - Czujnik ciśnienia w przewodzie dolotowym-G71 poza specyfikacją - wartość górna 575 - Ciśnienie w przewodzie dolotowym uszkodzenie mechaniczne po wykasowaniu błędów pojawia się tylko błąd 519. Wykres obrotów przedstawia się mniej więcej tak: Od czego zacząć usuwanie problemu? Jakieś sugestie?[br]Dopisany: 19 Maj 2008, 10:37 _________________________________________________Nikt nic nie jest w stanie doradzić?[br]Dopisany: 21 Maj 2008, 10:15 _________________________________________________UP jeszcze raz
Schogotten Opublikowano 10 Czerwca 2008 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Witam, mam ten sam problem... Mam problem z samochodem Audi A4 2,6 V6 benzyna rok produkcji: 1995, Automat. Problem polega na tym ze obroty delikatnie faluja na wolnym biegu i po probie ruszenia, po dodaniu gazu przez sekunde sie zastanawia co zrobic i dopiero po sekundzie raptopwnie rwie do przodu i ma jakas dziure w obrotach od 1300 do 1700 dlawi sie i przerywa ale powyzej tych wartosci jedzie dobrze i rowno az do 190 bo pozniej juz powoli nabiera mocy jakby mialby zwalniac az do 215 bo wiecej nie probowalem. Przesylam ponizej info z pliku z podlaczenia do komputera jakie pokazuje kody bledow, a dodam jeszcze ze auto jest po pelnym serwisie lacznie z wymiana rozrzadu itp. oraz czyszczeniu przepustnicy. Monday, 09 June 2008, 13:26:13 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 4A0 907 473 E Component and/or Version: 2,6l V6 MPFI AT D06 Software Coding: 00087 Work Shop Code: WSC 65535 2 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 13-10 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached - Intermittent
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się