godski Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 1,8 T BFB nie uruchamia się na ciepłym silniku. Po odpięciu czujnika temperatury w dolocie i wstawieniu opornika wszystko jest OK. Był już u wielu mechaników i każdy rozkłada ręce. Prawdopodobnie sterownik ale zakup w ciemno gdy później okaże się że to coś innego odpada. Prawdopodobnie zwiąże się z tym wyższe o 1-2 litry spalanie przy wysokiej temperaturze powietrza. W zimę wychodzi średnio 11,5 a teraz 12,5-13 litrów. I to wszystko przy spokojnej ale nie emeryckiej jeździe. Samochód ma K04-15, wtryski od 225 KM TT i Fmic. Program robiony u Witka . Niecałe 230 KM/330 NM.
sylwiasty Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 A sam czujnik wymieniałeś/podmieniałeś? Jakieś błędy na VAG'u? Przydało by się zlogować i porównać parametry, najlepiej na zimnym i potem na rozgrzanym silniku.
godski Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Opublikowano 6 Lipca 2012 Czujnik wymieniony na oryginalny i bez zmian. Najdziwniejsze jest to, że gdy odepnę przewód od czujnika to samochód też gaśnie. Muszę wcisnąć opornik w przewód i wtedy jest OK. Zvaguję to gdzieś w okolicach Nadarzyna lub Pruszkowa u kogoś z głową na karku?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się