Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko odpala na ciepłym silniku. B5 1.6 ADp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku trzeba go kręcić rozrusznikiem około 40sec żeby odpalił. Wymieniłem świece i zero różnicy. Na zimnym silniku samochód odpala od razu. Co zrobić???

Opublikowano

Sprawdź Vag'iem jakie są wskazania czujnika temperatury ale w grupie 01(silnik) na gorącym silniku , deska rozdzielcza nas nie interesuje.

Może czujnik pokazuje dla ECU zaniżoną temperaturę ( np w -*C )i podaje za bogatą mieszankę. Trzeba zacząć od najtańszych opcji.

Opublikowano

bez vag - a się nie obejdzie??? bo przewody jeśli nie strzelają to chyba są ok. Aparat zapłonowy może mieć coś do tego???

Opublikowano

Jak na mój gust, to po podpięciu będzie błąd Halla - to akurat nie jest wyznacznikiem, więc ja bym na Twoim miejscu podmienił czujnik temperatury, albo cewkę.

Opublikowano

w którym miejscu znajduje się ten czujnik????

Opublikowano

Witam wszystkich Serdecznie

Nie wiedziałem gdzie mam napisać więc znalazłem podobny temat :) Ale mój problem polega na tym że: Moja audiola to 1,8 ADR i ma problemy z odpalaniem ale tylko kiedy postoi dłużej np po nocy, żeby odpaliła trzeba ją trzymać ok 40 sek. Posiadam sekwencję STAG 200, VAG nie pokazuje żadnych błędów czujniki sprawdzane i wszystkie są sprawne, samochód również przepaliłem na benzynie ok 300 km ale to i tak nie pomogło, pompa paliwa wymieniona. Sam już nie wiem co się stało czekam na jakieś fachowe rady :) Pozdrawiam

Opublikowano

Witaj kolego,pierwsze co zrób to po zatrzymaniu zdejmij wężyk od podciśnienia,który łączy reduktor z kolektorem ssącym,jest on bezpośrednio podłączony pod kolektor lub przez jakiś trójniczek i zobacz czy nie leci tam gaz,popsikać jakąś pianką czy śliną i jak będą robić się jakieś bańki to przyczyna znaleziona,może też przepuszczać listwa wtryskowa do sprawdzenia w ten sam sposób tylko tam są cztery wężyki.

Opublikowano

Witam posprawdzałem i wszystko jest szczelne :) Dodam również że tankowałem PB 98 lecz też nie pomogło odpalenie samochodu po dłuższym postoju trwa dalej długo :) A mogą coś mieć z tym wspólnego mapy benzyny czy coś takiego ?? :)

Opublikowano

Mogły się porozjeżdżać mapy benzynowe ale jak pisałeś wcześniej,że przejechałeś 300 km na benzynie to raczej wszystko powinni wrócić do normy.Może cofa się paliwo do zbiornika dlatego trzeba kręcić dłużej,może regulator ciśnienia na listwie wtryskowej już nie domaga.Ściągnij z niego wężyk i powąchaj czy nie śmierdzi paliwem.

Opublikowano

a nie napisałem jeszcze że na zapłonie nie słychać w ogóle pompy paliwa a powinna chyba przez 3s. działać :) z tego regulatora troszeczkę benzyną czuć ale nie tak bardzo ledwo ledwo, a z tym cofaniem paliwa to też na początku o tym pomyślałem i zamontowałem zawór zwrotny ale i on nic nie pomógł. Jeździłem już chyba po wszystkich mechanikach w okolicy każdy podłączał pod komputer i dalej nie wiedział co się dzieje tylko mi mówią że ten typ tak ma, a u was jak to jest też dłużej odpala bo może ja larum robię a to naprawdę tak musi być w tych modelach :)

Opublikowano

Kolego Ja miałem problem z odpalanie po dłuższy postoju ale u Mnie padł reduktor i puszczał gaz do kolektora,po wymianie pali na dotyk nie ważne ile teraz postoi.Tak że mówienie,że ten typ tak ma jest nie na miejscu.

Opublikowano

Ok spoko. Może jeszcze jutro przepustnicę wyczyszczę i zaadoptuje może to coś pomoże :) ale czekam jeszcze na jakieś rady napewno nie jest to wina lpg bo nawet po jeździe na samym pb nie pomogło czyli lpg był wypalony i nie mógł się dostawać do kolektora czyli to odpada ale darkodgcs dzięki chociaż za chęci :)

Opublikowano

Nie ma za co kolego.Szybkiego rozwiązania problemu.

Opublikowano

Dzięki :) Jak mi się uda coś wymodzić to napiszę, może komuś innemu się to przyda :)

Opublikowano
Witam wszystkich mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku trzeba go kręcić rozrusznikiem około 40sec żeby odpalił. Wymieniłem świece i zero różnicy. Na zimnym silniku samochód odpala od razu. Co zrobić???

Podpoiłem autko pod komputer i żadnych błędów, czujnik temperatury ok, przewody też.

auto nadal ciężko odpala w temperaturze silnika po między 60-85stopni. jeśli jest zimnie albo rozgrzane to niema problemu pali od strzała. Co może być bo kończą mi się pomysły proszę o pomoc...

Opublikowano

Ja kolego mialem ten sam problem. Winien byl czujnuk temp., a na VAG'u tez nic nie pokazalo. Takie same objawy mialem kiedys tez jak mi padla uszczelka pod głowicą :decayed:

Opublikowano

uszczelka jest ok około roku wymieniałem, nie mam braków oleju ani płynu chłodniczego, to chyba jest ok :) To mówisz żeby zaryzykować ten czujnik???

---------- Post dopisany at 10:53 ---------- Poprzedni post napisany at 10:47 ----------

uszczelka jest ok około roku wymieniałem, nie mam braków oleju ani płynu chłodniczego, to chyba jest ok :) To mówisz żeby zaryzykować ten czujnik???

chciałem jeszcze wspomnieć że w momencie kiedy ciężko pali, wypiłem ten czujnik i nie było żadnych zmian, tylko sannie mu się włączyło i nadal długo chodzi na rozruszniku zanim odpalił ???

Opublikowano

Ja miałem podobnie w A3 silnik 125km +LPg, wszystko sprawdzane i zero poprawy.

Znaleziona przyczyna padnięte uszczelki pod kolektorem ssącym, takie gumowe.

Jak zimny to albo cieżko palił, albo jak zapalił to nierówno chodził, telepało itp, na ciepłym idealnie

Sprawdź szczelność może jakieś lewe powietrze łapie

Opublikowano

wymieniłem czujnik temperatury, nadal bez zmian;/ nie mam pojęcia co może być jakieś pomysły ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...