pawelwor Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 Ostatnimi czasy strasznie drażniło mnie metaliczne walenie po jeździe na nierównej nawierzchni, obstawiałem, że coś się odkręciło w układzie wydechowym, ale nic nie znalazłem, jednak uwagę moją przykuły tylne jarzma. Rozumiem, że to nienormalne, że te metalowe kołki z gumką sterczące z jarzm, do których przykręca się zaciski mają luzy na boki przez co cały zacisk lata na boki prawdopodobnie powodując hałas na nierównościach? Czy w związku z tym, muszę wymieniać jarzma, czy tylko te kołki?
Dev Opublikowano 7 Lipca 2012 Opublikowano 7 Lipca 2012 tylne trzpienie mają luz, bo musza miec wyciągnij je dokłądnie oczysc, przesmaruj i poskłądaj
pawelwor Opublikowano 7 Lipca 2012 Autor Opublikowano 7 Lipca 2012 Ale to aż taki luz, że mogę ręką przesuwać zaciski góra-dół, lewo-prawo?
Dev Opublikowano 7 Lipca 2012 Opublikowano 7 Lipca 2012 w takim przypadku musisz wymienic jarzma a nie trzpienie
pawelwor Opublikowano 7 Lipca 2012 Autor Opublikowano 7 Lipca 2012 Masz na zbyciu na tył do quattro bez takich luzów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się