Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APS] Seiko - Silver & Black :P


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli idealny setup przy 8j to et30 przód / 25 tył ?:eusathink:

Opublikowano
et35 na dobrą sprawe to nie jest dobry parametr, a dlaczego, a no dlatego że na starcie stoi prawie na równo przy glebie ponad 60cm, jak ustawisz 60 przód zaczyna sie chować za sprawą pochyłu koła, tył od początku jest schowany:whistling: i teraz by cokolwiek to dystans bez centrowania 5mm, da to ET30, w zaleznosci od szerokosci koła juz całkiem całkiem, lecz z tyłu nie załozysz 10mm(a tyle by sie zdało by wyjsć na równo przy znacznej glebie) Et25-28 daje rade z tyłu, min dystnas z centrowanie to 13mm, ale podobno nie wchodzi na FWD:whistling:

Wielkie dzięki za info, szczególnie ze zapewne sprawdzone osobiście. Z obniżeniem to jeszcze nie wiem jakie będzie ustawienie bo nie mam chwilowo dostępu do auta, ale pamiętam ze raczej poniżej 60 nie zejdę bo mam dość stromy najazd we wjeździe do garażu. Staram się dobrać opcje taką by pominąć używanie dystansów. Co mógłbyś powiedzieć o jeździe na dystansach, jest jakaś różnica, trzeba bardziej uważać czy coś?

Opublikowano

Poza tym że trudniej dostać śruby zabezpieczajce pod dystanse to nie tworzą problemów w jeździe, latam juz3 sezon i nie ma problemów z łozyskami, przegubami czy czymkolwiek w napędzie, auto lepiej sie prowadzi jak szersze:wink:

Opublikowano
Poza tym że trudniej dostać śruby zabezpieczajce pod dystanse to nie tworzą problemów w jeździe, latam juz3 sezon i nie ma problemów z łozyskami, przegubami czy czymkolwiek w napędzie, auto lepiej sie prowadzi jak szersze:wink:

No i właśnie o to mi chodzi, trochę szerzej i niżej (ale bez przesady) żeby poprawić prowadzenie. Rozpórki robią robotę ale jeszcze cit brakuje. Ogólnie po przemyśleniach i poszukiwaniach stanęło na ET 35, najwyżej zapodam dystanse skoro nic się złego nie dzieje, śruby poszukamy :wink:. Druga sprawa chyba jednak zostaje przy pierwotnym pomyśle ze środkami in Black. Pooglądałem trochę fotek i tragedii nie ma, fakt mniejsze się wydaja ale powinno to pasować do ogólnego zaplanowanego zarysu. W każdym razie dzięki za info.

---------- Post dopisany at 16:15 ---------- Poprzedni post napisany at 15:17 ----------

Poza tym że trudniej dostać śruby zabezpieczajce pod dystanse to nie tworzą problemów w jeździe, latam juz3 sezon i nie ma problemów z łozyskami, przegubami czy czymkolwiek w napędzie, auto lepiej sie prowadzi jak szersze:wink:

No i właśnie o to mi chodzi, trochę szerzej i niżej (ale bez przesady) żeby poprawić prowadzenie. Rozpórki robią robotę ale jeszcze cit brakuje. Ogólnie po przemyśleniach i poszukiwaniach stanęło na ET 35, najwyżej zapodam dystanse skoro nic się złego nie dzieje, śruby poszukamy :wink:. Druga sprawa chyba jednak zostaje przy pierwotnym pomyśle ze środkami in Black. Pooglądałem trochę fotek i tragedii nie ma, fakt mniejsze się wydaja ale powinno to pasować do ogólnego zaplanowanego zarysu. W każdym razie dzięki za info.

Nie sądziłem ze z kolkami jest taki problem, a przynajmniej z doborem. Weszły mi na masę jedne ale 8,5 cala i teraz lipa z moim 215, a wiem że przy 225 już się słabo jeździ w koleinach. hmmm co tu wybrać :facepalm: boje się zbyt dużego naciągu a na tyrestretch.com 215 wgląda już grubo, muszę znaleźć balans miedzy wyglądem al ostrzejsza jazda :kwasny:

Opublikowano

To masz taki sam dylemat jak ja.

Ale na pocieszenie powiem Ci ze 225 nie jest takie zle... Jeszcze rak mi nie urwalo.

Wyklepane z klubowej wlepki za pomocą klepki.

Opublikowano
Czyli idealny setup przy 8j to et30 przód / 25 tył ?:eusathink:

Andriu - jaka opnę zakładasz, bo zaczynam kminić 225? Damn Taiwan net :facepalm:

Opublikowano

no ja lece bardziej tez w strone 8,5j i mam teraz dylemat... 215/40 i 18" czy moze 225/35 na 19"... Tylko to troche ujowo jak mam zamiar zapeklowac troche wiecej mocy pod maske i jezdzic z ciezkim butem... :kwasny:

---------- Post dopisany at 16:51 ---------- Poprzedni post napisany at 16:49 ----------

wolalbym troche poszalec niz jezdzic przez przejazd w pucku zygzakiem jak chlopaki z drimvaga :grin:

---------- Post dopisany at 16:52 ---------- Poprzedni post napisany at 16:51 ----------

tak btw, na jakim statku siedzisz teraz?

Opublikowano
no ja lece bardziej tez w strone 8,5j i mam teraz dylemat... 215/40 i 18" czy moze 225/35 na 19"... Tylko to troche ujowo jak mam zamiar zapeklowac troche wiecej mocy pod maske i jezdzic z ciezkim butem... :kwasny:

---------- Post dopisany at 16:51 ---------- Poprzedni post napisany at 16:49 ----------

wolalbym troche poszalec niz jezdzic przez przejazd w pucku zygzakiem jak chlopaki z drimvaga :grin:

---------- Post dopisany at 16:52 ---------- Poprzedni post napisany at 16:51 ----------

tak btw, na jakim statku siedzisz teraz?

Generalnie mam podobnie , rotiformy mi się spodobały 18" 5x112 VW AUDI SEAT MERCEDES NIE ROTIFORM (4082692877) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ale 8,5 cala i teraz kminie co robić :facepalm: boje się że 215 na 8,5 będą nieźle naciągnięte a nie o to mi chodzi, mam wreszcie "0" punktów :decayed: i znów czas pocisnąć, teraz rozważam 225 .

Co do statku zobacz w necie "Budapest Express" stoję na żelazku na Tajwanie jutro znów biba, wątroba już mi wysiada. Tylko słaby net bo daleko od lądu. Pozdro (BDW - mam tu 7h różnicy do polski, moja 2400 , nasza 1700)

Jutro będę wy-out-owny bo gruba biba :decayed: Jak coś pisze w weekend.

Generalnie wracam kolo 12 Maja, wiec jak co audio robię u ciebie jeśli jeszcze aktualne :decayed: sprzęt mam.

Opublikowano

To znaczy że wpadasz do mnie do oslo rezać audio? :decayed:

Ja 11 maja chyba wpadam do polski, to mow czy cie zgarnac z lotniska :naughty:

---------- Post dopisany at 17:24 ---------- Poprzedni post napisany at 17:22 ----------

Spora ta twoja łajba, paralotnie Ci dali, czy się nie domagałeś :grin:

Opublikowano

Norweski spot?

Opublikowano

A ty grucha widze że czujny. :kox:

Opublikowano
A ty grucha widze że czujny. :kox:

Tyko 330 metrów, mam rower to ograne :decayed: Tomek , jak zwykłe czujny jak ważka :grin: W maju ogarniemy audio, robię miejsce na suba :wink:

Opublikowano

ja poprostu was kontroluje

Opublikowano

NO dobra, stanęło na rotoformach : teraz chce dobrać opony żeby nie było zbytniego naciągu. Fela 8,5 cala 18' jakie oponki dobrać? 215/40 ;215/45 czy już muszą być 225/40? tyrestretch.com oglądałem ale i tak ciężko zdecydować? wiem ze na 225 źle mi się jeździło w koleinach dlatego bardziej bym obstawiał 215 ale nic na chama, duży naciąg nie jest mi potrzebny, co wybrać? help needed?

Opublikowano

Leć 215/45 ladnie wyglada a i zapierdzielac mozesz bez problemu.

Tak to wyglada:

8_5_215_45_R18_2.jpg

A takie porównanie do ori feli:

felga_1.jpg

Przeklamanie licznika prawie niweluje ta roznice wiec bedziesz blizej poprawnych wskazan niz dalej :decayed:

Opublikowano

215/45 to by jakoś uszło ale w 17" do 18" zakładaj 215/40

Opublikowano

przy 45 auto pojdzie o 1 cm w gore, mozna wtedy lepiej zchowac kolo w nadkole i dalej zjezdzac do garazu podziemnego bez problemu :wink:

Chociaz 40 wyglada...:slina:

Opublikowano

hmmm i bądź tu mądry i pisz wiersze :kwasny: chyba się dziś zapije i losowo wybiorę opony :facepalm: ale tak poważniej to przedstawione argumenty zaczynają mnie skłaniać do 215/45 choć już może najbezpieczniej będzie te 225/40 i przeboleć te koleiny :wink:

Opublikowano

opona2.jpg

Tutaj masz wyliczenia na 40

A co do dziur to sie nie martw, ja jezdzilem wczesniej kupeta na 225/35/18 9J da sie przezyc nawet zapierdzielajac. Plus jest taki ze teksture drogi zapamietujesz po tygodniu jazdy :kox: A i tak przeciez nie ma co po dziurach zapierdzielac :grin:

Dodam jeszcze ze byla na 60/40 z amorami Fk zoltymi. kazda szyszke bylo czuc.

Poprostu badz czujny jak wazka i bedzie git:naughty:

Opublikowano
http://s4.postimg.org/thbyxmqt5/opona2.jpg

Tutaj masz wyliczenia na 40

A co do dziur to sie nie martw, ja jezdzilem wczesniej kupeta na 225/35/18 9J da sie przezyc nawet zapierdzielajac. Plus jest taki ze teksture drogi zapamietujesz po tygodniu jazdy :kox: A i tak przeciez nie ma co po dziurach zapierdzielac :grin:

Dodam jeszcze ze byla na 60/40 z amorami Fk zoltymi. kazda szyszke bylo czuc.

Poprostu badz czujny jak wazka i bedzie git:naughty:

hmm przynajmniej tu prędkość zaniżona hehe, ale serio to przeglądam fury z forum żeby zlookac jak na aucie wyglądają rożne oponki. 225 widziałem już kilka razy wygląda na równo z felga wiec teraz szukam 215 40 i 45 do porównania. mam tylko jeszcze tydzień neta, muszę się zdecydować i pozamawiać żeby sprzęt czekał na mój powrót, nie chce czasu później marnować :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...