Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 B8 Avant 3.0 TDI, ~320PS ~640NM - pierwsza strona po aktualizacji


milart

Rekomendowane odpowiedzi

Nie obraźcie się, ale znaczek S6 lub RS dokładany do auta z innym silnikiem wygląda dokładnie tak samo jak wszystkie M-power w BMW E30 pod wiejską dyskoteką. Co druga tam M3 :)

Ja w KRK znam taką A6 3,0tdi, która ma z przodu S6, a z tyłu uwaga: S6_______ 3,0tdi.

Nie wiem jak to przypiąć do tego tematu ale faktycznie wygląda to słabo..

No jak na mój gust chodzi o samochód peter22'a, ale też się zastanawiam, skąd jego wkładka o IC w tym temacie:decayed:

Co do samego wydechu, to mimo całego braku sympatii do firmy El-Tec, przez głupoty, jakie słyszałem przez słuchawkę w zeszłym roku - super robota:thumbup1:

Dzięki. Jestem zadowolony z ich pracy i z czystym sumieniem polecam innym. Wydech jest ok i za...e pracuje :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Milart, robiłeś już pomiar po wydechu ?

Jakoś nie mogę się zebrać bo ciągle gdzieś wyjeżdżam. Jak zrobię pomiar to wszystko opiszę.

---------- Post dopisany 26-09-2012 at 21:06 ---------- Poprzedni post napisany 23-09-2012 at 11:37 ----------

Macie może pojęcie jak wysłać komuś wydech? Mam chętnego na seryjny i żadna firma kurierska nie chce przyjąć tak dużej przesyłki(lekko ponad 200 długa i ok 150 szeroka). Może polecicie mi jakąś mało znaną firmę która przewiezie takie coś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem przedstawicielem firmy kurierskiej i powiem tak: paczka moze miec max 2 m, a z jej obwodem nie wiecej niz 3 m. Paczka o której mówisz jest niestandardem i najprosciej wysłac to na palecie. Kosztów Ci nie podam bo moja firma akurat ich nie obsługuje. Zadzwoń do OPEK albo Siódemka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem przedstawicielem firmy kurierskiej i powiem tak: paczka moze miec max 2 m, a z jej obwodem nie wiecej niz 3 m. Paczka o której mówisz jest niestandardem i najprosciej wysłac to na palecie. Kosztów Ci nie podam bo moja firma akurat ich nie obsługuje. Zadzwoń do OPEK albo Siódemka.

Pytałem i niestety teraz są tylko jakieś europalety na które też to się nie mieści. Wcześnie można było nadać coś takiego pocztą ale od 01.09 zmienili przepisy i lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ci powiem jakie sa koszty , od 450-600 zl tyle chcialy firmy kurierskie za przewiezienie wydechy z 2.0 TFSI na terenie polski.Paranoja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do jakiej miejscowości ma trafić ten wydech , może będę mógł pomóc.

Do Gdyni. Będę wdzięczny za każdą pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc byłem dzisiaj przelotem na hamowni. Na chwilę obecną pokazało mi 325PS i 633NM. Góra niewiele się zmieniła za to od dołu na wykresie było ponad 10PS różnicy. Zastanawiam się tylko czy robić korektę dalej w kreatorze czy może R-Performance(no i czy to ma sens bo samochód śmiga za........e)? Z tego co mi powiedzieli to podobno można jeszcze trochę bezpiecznie podciągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz :wink: po korekcie wiele się nie zmieni, gdzie byś nie robił.

Niestety Twój CR nie pozwala na zbyt wiele, jest spora różnica między 1600 w CAPA a 2000 bar w CCLA, nie ma szans na swap z ccla bo masz całkiem inaczej zasilaną szynę. No i dodatkowo masz mniej wydajny układ pomp paliwa względem CCWA/CCLA.

Także dalsze mody w moc to następne grube pieniądze, a skoro jesteś zadowolony, to tylko jeździć i się delektować.

BTW bardzo mi się podoba twoja furka. Świetne auto i nieźle musi zapitalać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz :wink: po korekcie wiele się nie zmieni, gdzie byś nie robił.

Niestety Twój CR nie pozwala na zbyt wiele, jest spora różnica między 1600 w CAPA a 2000 bar w CCLA, nie ma szans na swap z ccla bo masz całkiem inaczej zasilaną szynę. No i dodatkowo masz mniej wydajny układ pomp paliwa względem CCWA/CCLA.

Także dalsze mody w moc to następne grube pieniądze, a skoro jesteś zadowolony, to tylko jeździć i się delektować.

BTW bardzo mi się podoba twoja furka. Świetne auto i nieźle musi zapitalać :wink:

Dzięki. Auto faktycznie fajnie jedzie. Korektę chyba jednak zrobię, bo strojenie było robione przed coolerem i wydechem a to może sporo zmienić. Nawet jeżeli nie przybędzie mocy to możliwe że będzie pracował jeszcze lepiej(zdrowiej dla silnika a to rzecz święta).

---------- Post dopisany at 23:29 ---------- Poprzedni post napisany at 23:19 ----------

Zastanawiam się jeszcze nad hamulcami od S4. Ale zanim się zdecyduje chciałbym sam porównać i sprawdzić czy warto. Obecne są ok więc nie wiem czy wymiana dużo zmieni i czy ma sens bo na rajdy tym wozem nie jeżdźę. No i jeszcze będę musiał kiedyś wybrać się do wrclaguny ledy z tyłu założyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz 320/300 mm i tez to hamuje :wink:

Są zestawy do modyfikacji czyli jarzmo oraz tarcze . Jak beda ci sie konczyć tarcze to warto zmienić na wydajniejsze przy tej MOCY :decayed:

JARZMA ZACISKI KPL PRZÓD AUDI A4 S4 8K0 B8 A5 S5 (2640262996) - motoAllegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro po coolerze nie robiłeś korekty to na bank zrób, tylko zrób wcześniej adaptacje turbo i klap bo teraz masz całkiem inne ciśnienie w dolocie do turbo i spalinach. Nie wiem czy ci teraz nie łapie laga na niskich obrotach jak dasz gazu ale jeśli tak to po adaptacjach laga praktycznie nie będzie. Dopiero po tym jedź na korektę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz 320/300 mm i tez to hamuje :wink:

Są zestawy do modyfikacji czyli jarzmo oraz tarcze . Jak beda ci sie konczyć tarcze to warto zmienić na wydajniejsze przy tej MOCY :decayed:

JARZMA ZACISKI KPL PRZÓD AUDI A4 S4 8K0 B8 A5 S5 (2640262996) - motoAllegro

Zastanawiałem się właśnie nad takim zestawem jak piszesz. Tarcze jeszcze mam zdrowe, właściwie nowe bo chyba były mieniane tuż przed sprzedażą(samochód kupiłem w Salonie w Monachium i ładnie go przygotowali, nawet płyny i paliwo były pod korek).

---------- Post dopisany at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany at 11:51 ----------

Skoro po coolerze nie robiłeś korekty to na bank zrób, tylko zrób wcześniej adaptacje turbo i klap bo teraz masz całkiem inne ciśnienie w dolocie do turbo i spalinach. Nie wiem czy ci teraz nie łapie laga na niskich obrotach jak dasz gazu ale jeśli tak to po adaptacjach laga praktycznie nie będzie. Dopiero po tym jedź na korektę.

Adaptację turbo i klap mogę zrobić sam Vagiem czy do warsztatu lepiej zaprowadzić? Czegoś takiego jeszcze sam nie robiłem więc będę wdzięczny za podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...