Kowi87 Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 Witam ostatnio przesladuje mnie pech, jakieś 3-4tyg temu urwało mi sie koło pasowe w aucie, mechanik ogarnał ale najwyraźniej nie zwrócił uwagi na wentylatory, dzisiaj odpalam auto i połamało skrzydełka w wentylatorze wiskozy. Czy jest szansa wymienic to bez ponownego rozebierania przodu??? Tak wygląda obecnie Druga sprawa lepiej go cholowac czy moge jakos tym dojechac te 12km do mechanika???
Gracjan Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 Wątpie żebyś wsadził imbus między chłodnicę a wisko żeby odkręcić wiatrak... Odpal i zobacz czy będzie mocno biło, pewnie będzie bo dość dużo brakuje łopatek... A jak pęknie bardziej to może uszkodzić chłodnicę...
gizmus2006 Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 czy dojedziesz bym się nie martwił bo pęd powietrza powinien załatwić sprawę chłodzenia. Gorzej jak kolega pisze rozleci Ci się to i rozwali chłodnice.
Kowi87 Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Opublikowano 12 Lipca 2012 A jest mozliwosc odpiecia tego wentylatora??? tak by nie działał podczas jazdy??
Gracjan Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 A jest mozliwosc odpiecia tego wentylatora??? tak by nie działał podczas jazdy?? Chyba jedyna opcja to zrzucić pasek wielorowkowy, ale to nie praktyczne Możesz też wyłamać resztę łopatek i zostać z samą tą częścią która przykręcona jest do wisko
Kowi87 Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Opublikowano 12 Lipca 2012 tak też myślałem:whistling: tylko tam za duzo miejsca nie ma i moge sobie jeszcze uszkodzić chłodnice jak niefortunnie sie zapre:facepalm:
karbonek Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 Zdejmij alternator, odkręć wiskozę i ładnie wyjdzie z wentylem.
Kowi87 Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Opublikowano 12 Lipca 2012 Zdejmij alternator, odkręć wiskozę i ładnie wyjdzie z wentylem. Czyli nie musze rozwalać przodu całego??
bobikos Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 wyłam go do końca i jedź. Przy okazji sprawdź jak się ma wiskoza.
Mauros88 Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 Ja bym sie nie pierdzielil tylko przod zdjal. Przeciez to jest 15 min roboty i przod jest otwarty. Srubki od wentylatora niestety nie bedzie sie dalo odkrecic bez wyjecia wisco albo bez rozebrania przodu.
seba1-2 Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 kowi mi się wydaję że musisz ściągnąć tylko zderzak i wyciągnąć chłodnice klimy oraz wody i wentylator masz na wierzchu nie trzeba całego pasa targać ---------- Post dopisany at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany at 20:24 ---------- chłodnice wody trzymają dwa kołki a klimy 4 śrubki
Kowi87 Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Opublikowano 12 Lipca 2012 Wiatrak juz kupiłem za 40zł pod wisko, jutro z samego rana na lince do mechaniora, wiec tam juz ogarną temat, powiedział że nie ma duzo roboty z tym:wink: sprtawdza przy okazji wiskoze żebym poraz kolejny tam juz nie zagladał za partenascie dni:facepalm:
Auudii Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 kowi mi się wydaję że musisz ściągnąć tylko zderzak i wyciągnąć chłodnice klimy oraz wody i wentylator masz na wierzchu nie trzeba całego pasa targać---------- Post dopisany at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany at 20:24 ---------- chłodnice wody trzymają dwa kołki a klimy 4 śrubki no kolega ma racje
karbonek Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 Zdjęcie alternatora i wykręcenie śruby wisko to ok 10 min roboty. Przy zdjęciu pasa przedniego trzeba spuszczać płyn chłocniczy, zdejmować reflektory i wiele innych - bez sensu. Zobacz czy nie wygina Ci się napinacz pasa, jak coś już wszystko będziesz miał przygotowane do jego wymiany, trzyma się tak samo jak wiskoza - na jednej śrubie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się