Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wiatrak - da rade wymienic bez rozwalania przodu??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ostatnio przesladuje mnie pech, jakieś 3-4tyg temu urwało mi sie koło pasowe w aucie, mechanik ogarnał ale najwyraźniej nie zwrócił uwagi na wentylatory, dzisiaj odpalam auto i połamało skrzydełka w wentylatorze wiskozy. Czy jest szansa wymienic to bez ponownego rozebierania przodu???

Tak wygląda obecnie

2012-07-11-561.jpg

Druga sprawa lepiej go cholowac czy moge jakos tym dojechac te 12km do mechanika???

Opublikowano

Wątpie żebyś wsadził imbus między chłodnicę a wisko żeby odkręcić wiatrak... Odpal i zobacz czy będzie mocno biło, pewnie będzie bo dość dużo brakuje łopatek... A jak pęknie bardziej to może uszkodzić chłodnicę...

Opublikowano

czy dojedziesz bym się nie martwił bo pęd powietrza powinien załatwić sprawę chłodzenia. Gorzej jak kolega pisze rozleci Ci się to i rozwali chłodnice.

Opublikowano

A jest mozliwosc odpiecia tego wentylatora??? tak by nie działał podczas jazdy??

Opublikowano
A jest mozliwosc odpiecia tego wentylatora??? tak by nie działał podczas jazdy??

Chyba jedyna opcja to zrzucić pasek wielorowkowy, ale to nie praktyczne :wink:

Możesz też wyłamać resztę łopatek i zostać z samą tą częścią która przykręcona jest do wisko :wink:

Opublikowano

tak też myślałem:whistling: tylko tam za duzo miejsca nie ma i moge sobie jeszcze uszkodzić chłodnice jak niefortunnie sie zapre:facepalm:

Opublikowano

Kowi, ja bym próbował to jakoś wyłamać :wink:

Opublikowano

Zdejmij alternator, odkręć wiskozę i ładnie wyjdzie z wentylem.

Opublikowano
Zdejmij alternator, odkręć wiskozę i ładnie wyjdzie z wentylem.

Czyli nie musze rozwalać przodu całego??

Opublikowano

wyłam go do końca i jedź. Przy okazji sprawdź jak się ma wiskoza.

Opublikowano

Ja bym sie nie pierdzielil tylko przod zdjal. Przeciez to jest 15 min roboty i przod jest otwarty. Srubki od wentylatora niestety nie bedzie sie dalo odkrecic bez wyjecia wisco albo bez rozebrania przodu.

Opublikowano

kowi mi się wydaję że musisz ściągnąć tylko zderzak i wyciągnąć chłodnice klimy oraz wody i wentylator masz na wierzchu nie trzeba całego pasa targać

---------- Post dopisany at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany at 20:24 ----------

chłodnice wody trzymają dwa kołki a klimy 4 śrubki

Opublikowano

Wiatrak juz kupiłem za 40zł pod wisko, jutro z samego rana na lince do mechaniora, wiec tam juz ogarną temat, powiedział że nie ma duzo roboty z tym:wink: sprtawdza przy okazji wiskoze żebym poraz kolejny tam juz nie zagladał za partenascie dni:facepalm:

Opublikowano
kowi mi się wydaję że musisz ściągnąć tylko zderzak i wyciągnąć chłodnice klimy oraz wody i wentylator masz na wierzchu nie trzeba całego pasa targać

---------- Post dopisany at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany at 20:24 ----------

chłodnice wody trzymają dwa kołki a klimy 4 śrubki

no kolega ma racje

Opublikowano

Zdjęcie alternatora i wykręcenie śruby wisko to ok 10 min roboty.

Przy zdjęciu pasa przedniego trzeba spuszczać płyn chłocniczy, zdejmować reflektory i wiele innych - bez sensu.

Zobacz czy nie wygina Ci się napinacz pasa, jak coś już wszystko będziesz miał przygotowane do jego wymiany, trzyma się tak samo jak wiskoza - na jednej śrubie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...