brrunon Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 Witam. Mam problem z ESP. Podczas wytracania prędkości (bez dodawania gazu) przy około 2000-2200 tysiącach, obroty nie spadają płynnie tylko nimi rzuca i czuć lekkie szarpanie samochodu. Gdy ESP jest wyłączone problem znika. ? Podłączałem VAGa i nie było żadnych błędów, ani z silnika ani z ABS. Dziękuje z góry za odpowiedź
piotrsob1 Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 Zacznij od sprawdzenia ciśnienia w kapciach, ich rozmiaru ( czytaj takiego samego obwodu ) i stopnia zużycia. Przy dużych różnicach ESP może traktowac to jako poślizg jednego z kół i próbuje wyprowadzic
brrunon Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Opublikowano 16 Lipca 2012 Ciśnienie ok, opony cztery takie same w stanie bdb 1,5 roku, tarcze hamulcowe i klocki przód i tył wymienione w ciągu ostatniego roku. Jakiś czas temu miałem wymieniany prawy przegub, znalazłem na forum wątek, w którym ktoś sugerował, że może być niewłaściwy przegub i czujnik niewłaściwie zlicza prędkość koła. Problem w tym, że przegub jest ok firmy matelli, może muszą być dwa takiej samej firmy ? może jest jakaś różnica w wykonaniu tej koronki/zębatki ? i czujnik wariuje ? Nie chcę w ciemno wymieniać przegubu jeżeli to może nić nie dać ;-)
danielom Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 mozna VAGiem sprawdzic jak mierzy predkosc kazdego z kol, w ABS-ie, ktora grupa nie pamietam ale znajdziesz. porownaj i bedziesz mial jasne.
brrunon Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Opublikowano 17 Lipca 2012 kłopot w tym, że vag powyżej około 20 km/h zrywa połączenie ze sterownikiem abs, a te szarpanie objawia się przy większych prędkościach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się