Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Miękki i wpadający w podłogę pedał po regeneracji tylnych zacisków


lutas

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem devastation że odpowietrzenie zaczynamy od tradycyjnego sposobu a potem jak jest konieczność albo zapobiegawczo lecimy z zaciskaczem na przewody i strzykawką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ten problem tyczy się również b6? pytam ponieważ po wymianie przednich klocków pedał hamulca po mocnym wciśnięciu i przytrzymaniu wpada bardzo powolutku lecz wyczuwalnie w podłogę. wymieniałe tylne tarcze i klocki oraz płyn hamulcowy i bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta metoda zdaje egzamin w każdym modelu ...w b5 przetestowałem i w końcu jest ok.

A majstry też nie potrafiły tego ogarnąć :whistling:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem devastation że odpowietrzenie zaczynamy od tradycyjnego sposobu a potem jak jest konieczność albo zapobiegawczo lecimy z zaciskaczem na przewody i strzykawką

wszystko zalezy od tego co robilismy z ukłądem

jezeli tylko ściągalismy tylne zaciski to musimy pozbyc sie powietrza we sposób jaki opisywałem powyżej

jezeli chcemy odpowietrzyc cały ukłąd wówczas najlepiej odpiąc tylne zaciski i przepompowac cały układ a potem montowac zaciski i bawic sie nimi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego devastiation,zrobilem z tym potrzasaaniem i byl efekt na jakies 80 % poprzedniego stanu.

Nie jest zle ale to nie to.

Poprawie za kilka dni i poszukam ten strzykawki.

W sumie dziwny sposob,ale tradycyjnie nie bylo zadnego efektu.

Ktora z metod skuteczniejsza ?

Dzisiaj raz zauwazylem powietrze a wczoraj to byla katastrofa,pedal lezal jak laska na plazy.

Dzieki za pomoc telefoniczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te 20% to inne ułożenie zacisku a tym samym klocków do tarczy

metoda którą Ci podałem odpowietrzam wszystkie układy

które do mnie trafiają

chcę zwrócić Wasza uwage na jeszcze jedną istotną sprawę

nowe tylne zaciski hamulcowe są juz fabrycznie zalewane płynem hamulcowym i tym samym nie trzeba cudowac z odpowietrzaniem

po prostu odkreca sie korek na wejściu i przykręca sie przewód hamulcowy

i juz nic nie trzeba robic, a jak mamy rozebrany zacisk...

no to juz sami wiecie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponujesz jeszcze powtorzyc zabieg np.potrzasania?

Dzisiaj raz wyrzucil mi powietrze.A probowalem kilku krotnie.

Pedal twardy,po zapaleniu opoda lekko,moze ciut za duzo.

Hamuje okay,choc pedal nie jest jak tzw.kamien.

Czy mozna jeszcze cos wiecej uzyskac stosujac konkretna pompke?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojezdzij jeszcze pare dni i odpowietrz

aż do skutku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic Ci nie powiedza a i g....o zrobią

trafiały do mnie auta po takich naprawach w ASO

twierdzili że: "wszystko jest OK", "jest lepiej jak było" albo: "nic wiecej nie mozna zrobic"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiwdz mi tylko czy Ty umiesz powrocic dzieki swoim metoda dó stanu powiedzmy fabrycznego.

Moze i mi sie kiedys uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam do tego odpowiedni sprzet

ale Tobie ta metoda którą Ci podałem tez sie uda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompki sa swietne na allegro....jutro zamowie.

Zakupie jak bede w kraju.

A teraz powiem ze potrzasanie wstepnie zdalo egzamin.Bo tradycyjnie zero efektu.Probowales kiedys moze na odpalonym aucie?

Czy to wogole odpada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zapalonym silniku łatwiej przepompowywac płyn

pompa ma wiekszą wydajnosc i łatwiej odpowietrzyc układ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nim ściągniesz zaciski odpowietrz ukłąd VAG-iem

a potem tak jak wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzecie podejscie na zapalonym silniku i reszta powietrza usunieta z systemu-az milo jezdzic.

Podziekowal i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stowka bedzie jak wpadniesz i zalozysz mi weze w oplocie.Bo az sie boje podchodzic dó tego

A chcialbym zmienic wszystkie 4 kola

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za przewody bedzie kolejna stówka

masz juz jakieś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...