zenek123 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Witam, Jako, że od niedawna jestem posiadaczem AUDI A4 mam do was kilka pytań. 1. Mam takie dziwne piszczenie w kierownicy obojętnie w którą stronę kręcę. 2. Jak przyspieszam i dodaje mocno gazu to czasami tak na chwilę go przydusi, ale nie zawsze. Najczęściej jak się dynamicznie rozpędzam. Filtr paliwa wymieniony na kompie żadnych błędów, zauważyłem że lekko falują obroty. Pozdrawiam i proszę o rady.
dariodario Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 jak obroty faluja to na poczatek do sprawdzenia czujnik temp. plynu chlodniczego ale w zasadzie powinno wystarczyc przeczyszczenie wtyczki od niego
zenek123 Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 jak obroty faluja to na poczatek do sprawdzenia czujnik temp. plynu chlodniczego ale w zasadzie powinno wystarczyc przeczyszczenie wtyczki od niego Ale temperaturę ma 90 stopni
Chadury89 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 1. Mam takie dziwne piszczenie w kierownicy obojętnie w którą stronę kręcę. Jeżeli chodzi o taki sekundowy pisk na poczatku ruchu kierownica w lewo lub w prawo jakby guma ocierala sie to mam tak samo i nie mam pojecia co to jest. Może to byc pasek?
dariodario Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 jak obroty faluja to na poczatek do sprawdzenia czujnik temp. plynu chlodniczego ale w zasadzie powinno wystarczyc przeczyszczenie wtyczki od niego Ale temperaturę ma 90 stopni czujnik jest podwujny. jeden na zegary a drugi do ecu. trzeba vag-a aby oblukac dobrze
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Prawdopodobnie do wymiany zablokowane jednokierunkowe sprzęgiełko alternatora, tutaj masz jaksprawdzic: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/piszczenie-skrecie-kol-240049/ A wystarczyło przejrzec posty na pierwszej stronie
krystianwrx Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z autem.Posiadam a4 b5 1.9 tdi ajm 115 km od dwóch miesięcy.Po kupnie auta czyszczona turbina,łapał tryb awaryjny.Po zabiegu problem znikł,wymieniony termostat,olej i filtry.Problem polega na tym,że auto muli powyżej 2800 obrotów(w granicach tych obrotów) i muli go do końca.Nie da rady wyprzedzać, po wizytach u mechaników (aż siedmiu) wszystko pracuje w normie i nie widać żadnych błędów na komputerze.Sprawdzone węże od turbo i podciśnienia.Generalnie wszystko OK według mechaników ale auto nie jedzie.Podmieniane pompowtryskiwacze i tandem pompa. Z Góry dziękuje za pomoc.
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Zrób logi i wrzuc na forum , w dziale diagnostyka znajdziesz sczegóły. Bez nich to jak wróżenie z fusów. I poszukaj dobrego mechaniora , bo w twoim przypadku do ośmiu razy sztuka
Chadury89 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Prawdopodobnie do wymiany zablokowane jednokierunkowe sprzęgiełko alternatora, tutaj masz jaksprawdzic: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/piszczenie-skrecie-kol-240049/ A wystarczyło przejrzec posty na pierwszej stronie A jezeli to piszczenie dochodzi tak jakby bylo zaraz przy kierownicy, to tez moze to byc sprzegielko?
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Ewidentnie powinno dochodzic z okolic paska wielorowkowego. (przód silnika)
Chadury89 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 cykanie tez mam, ale te piski mam od roku, a swistanie z miecha. Mam nadzieje ze to pasek, bo wiatrak kreci mi sie po wylaczeniu auta. Pasek juz dawno czeka w bagazniku ale nie wiem ja zabrac sie za wymiane
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Tu nie chodzi o wiatrak tylko o wirnik alternatora , ma się obracac jescze chwilę po unieruchomieniu silnika, widac go przez szczeliny obudowy ( zdejmij górną osłonę silnika).
Chadury89 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Dalbys rade wrzucic jakas fotke podgladawa gdzie mam patrzec w afnie?
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Tak poglądowo na zdjąciu do tej aukcji masz alternator: ALTERNATOR AUDI VW SEAT SKODA VALEO BOSCH 90A (2486344445) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Wirnik widac przez szczeliny w aluminiowej obudowie pomiędzy kółkiem pasowym ( sprzęgło jednokierunkowe), a czerwonym uzwojeniem stojana.
zenek123 Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Opublikowano 14 Lipca 2012 Koledzy a macie jakieś sugestie odnośnie drugiego pytania? Na kompie niby nic nie pokazuje, a może mechanik nie umie znaleźć. Myślicie że zakup kabla do VAG to dobra opcja? Pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 14 Lipca 2012 Opublikowano 14 Lipca 2012 Być może EGR się przycina, spróbuj go na próbę zaślepić, i pojeździj trochę dla oceny.
Chadury89 Opublikowano 14 Lipca 2012 Opublikowano 14 Lipca 2012 Tak poglądowo na zdjąciu do tej aukcji masz alternator:ALTERNATOR AUDI VW SEAT SKODA VALEO BOSCH 90A (2486344445) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Wirnik widac przez szczeliny w aluminiowej obudowie pomiędzy kółkiem pasowym ( sprzęgło jednokierunkowe), a czerwonym uzwojeniem stojana. Dzieki wielkie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się