Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bardzo proszę o analize logów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WKLEJONE POPRAWIONE LOGI

Witam , na wstępie zaznaczam że to moje pierwsze logi i pewnie coś pomieszałem mimo pomocy FAQ dlatego proszę o wyrozumiałość :)

Problem: Auto jest mułowate ale w dni deszczowe i chłodniejsze zbiera się zdecydowanie lepiej.

Dynamiczne :

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Statyczne :

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

P.S Robiąc statyczne nie mogłem się połaczyć z BS (jakiś błąd) , wie ktoś może dlaczego ? bo nie miałem już

możliwosc szukania przyczymy.

Proszę o wskazówki co ewetualnie źle zrobiłem to będę sie starał poprawić a tym czasem może to co jest pozwoli już coś stwierdzić na

temat problemu.

Aha w statycznych 007 Intake Air Temp to jest temperatura czego ?? bo jakaś dziwna wartośc

Opublikowano
:) a jak zamknąć wątek ?

Nie musisz zamykac...

Zrob poprawnie logi i dodaj.

Jesli chcesz zakonczyc temat... to napisz... prosze moderatora o zamkniecie....

Ładnie to poprawiłes, brakuje jeszcze logow z BS. Ale moze koledzy fachowcy potrafia cos z tego Ci pomoc.

I tak jak napisalam Ci na PW, w chlodne dni auto zawsze idzie lepiej niz w gorace.

Pozdrawiam

Opublikowano

OK rozumiem ale tu jest tak że jak ciepło to tak jakbym wyciągnoł turbo i jechał bez niego , zupełnie stoi . Dlatego mnie to trochę dziwi bo jeżeli turbina ma zapieczone łopaty (uszkodzenie mechaniczne) to chyba bez różnicy jaka temp. na zewnątrz i tak powinna stać ... no chyba że moje teoria jest zła :)

Opublikowano
OK rozumiem ale tu jest tak że jak ciepło to tak jakbym wyciągnoł turbo i jechał bez niego , zupełnie stoi . Dlatego mnie to trochę dziwi bo jeżeli turbina ma zapieczone łopaty (uszkodzenie mechaniczne) to chyba bez różnicy jaka temp. na zewnątrz i tak powinna stać ... no chyba że moje teoria jest zła :)

Jasne, masz racje. Ale narazie nie wiemy co jest z turbo u Ciebie. Musisz uzbroic sie w troche cierpliwosci, dopóki ktorys z kolegow fachowo tego nie oceni.

Co z tymi BS logami u Ciebie...? Nalezaloby zrobic.

Silnik masz odrobine za zimny, prawdopodobnie bedzie to wina termostatu.

PS. Zobacz jak wyglada temp. w innym silniku.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

PS. A co Ty masz za program do diagnostyki?

Opublikowano

Czekam cierpliwie :)

P.S tak jak pisałem nie mogłem wejść w BS , jakiś błąd mnie wyrzucał ale będe kombinował dalej...

Opublikowano

Samochód po chipsie.

Uklad podcisnień do sprawdzenia.... to na początek

Opublikowano

Zgadza się po chipsie ale nie wiem co konkretnie bo to poprzednika sprawka , układ sprawdzany i nowe wężyki silikonowe...

---------- Post dopisany at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany at 11:16 ----------

Czyli rozumiem że w logach nic czarno na białym nie widać ?

Opublikowano

Ogarnij termostat i sprawdź czujnik temperatury. Wyczyść IC, wypal kolektor ssący i jak ewidentnie czujesz że auto słabnie w ciepłe dni to pomyśl o nadkolu s4 - zmniejsza nieco temperaturę w dolocie.

Opublikowano

Turbo prawie wcale nie pompuje i sterownik silnika wchodzi w tryb pracy awaryjnej. Skoro wężyki podciśnienia wymienione to trzeba jeszcze sprawdzić czy są prawidłowo podłączone. Jeśli chcesz sprawdzić czy turbo jest sprawne to podłącz na "krótko" kawałkiem wężyka gruchę przy turbo z trójnikiem na wężu wychodzącym z pompy podciśnienia do serwa hamulców i zloguj wtedy dynamicznie grupę 011 do 2500 obrotów. Jak wtedy turbo będzie pompować do 2570 mbar i wejdzie w tryb awaryjny z powodu przeładowania to turbo jest sprawne. Jak dalej będzie niedoładowanie to albo turbo padło albo pompa podciśnienia szwankuje - wtedy jednak czułbyś twardy pedał hamulca ale skoro o tym nie wspominasz więc obstawiam sprawną pompę podciśnienia. Nie widzę też u Ciebie logu statycznego grupy 000 więc jeśli nie możesz jej zlogować oraz tych w trybie BS to masz niepełną wersję vaga. Dla silników na pompie wtryskowej nie loguje się grup 018 i 023 bo te dotyczą tylko sterowania elektrozaworów pompowtryskiwaczy a Twój silnik ich nie ma.

Opublikowano
Nie widzę też u Ciebie logu statycznego grupy 000 więc jeśli nie możesz jej zlogować oraz tych w trybie BS to masz niepełną wersję vaga.

No wlasnie, pytalam juz raz... co za program masz do diagnostyki...?

Kombinujsze jakies "drzwi do lasu"... a program dalej nie dziala..

A masz podstawowy problem ze zrobieniem poprawnych logow.

Nie gniewaj sie Grzesiu, ale oczekujesz od kolegow pomocy.

A sam nie chcesz nam pomóc.

Jesli oczekujesz od nas odpowiedzi na swoje pytania.

To prosze odpowiadaj na nasz. W tym konkretnym przypadku na moje... czym vagujesz silnik...?

Opublikowano
Program który używam to VAG-COM 3.112

No i to chcialam wiedziec.. super, dzieki.

VAG-COM 311.2 jest jak najbardziej odpowiedni.

Pytalam bo myslalam ze kombinujesz z jakims polskim vagiem.

Wiec co masz za problem ze zrobieniem np. BS...?

Zauktualizowales go... ale chyba tak, skoro robi dynamiczne.

Kabel masz dobry? A co masz za windows..?

Zrob to co poleca Ci kolega Sztomel, chyba dasz rade?

Opublikowano

Sprawdzałem ręcznie i sztanga turbiny chodzi bardzo opornie i w małym zakresie tak więc chyba klucze w dłoń i ..... :)

Opublikowano

Na początek zamiast kluczy - strzykawka i kawałek wężyka przelewowego 3,2 mm (średnica oczywiście)

Opublikowano

Spróbuj, mi by to nie dało spokoju i już bym działał. W 2.5 tdi ostatnio sztanga nie chciała pójść do góry, wywaliło błąd 575. co najlepsze ojciec jeździ jak szatan po 180, ogień na tłoki a w trybie 011 bs zero reakcji, więc poruszałem strzykawką & śrubokrętem i jak na razie jest ok.

Opublikowano
Ok. powalczymy trochę tą strzykawką

Grzesiu, przeciesz Ty masz niedaleko do Marcina..

Wez ze soba jakąs "odpowiednia skrzyneczke"... i spytaj czy Marcin ma czas np. w sobote.

Napewno duzo by Ci pomogl. Oczywiscie jesli Marcin mialby wolny czas i nic przeciwko "skrzynece"

Pozdrawiam Marcinku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...