booster70 2 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 miedzy skrzynie a silnik cos podchodzi? bo gdzies czytalem ze jakis dystans? rozrusznik zostal stary ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 ja pamiętam jak w swojej b5 zmieniłem skrzynie na 6 DQS, 3000obr/min i 170km/h:decayed: a teraz zmuszony jestem jeździć pierdem co nawet 170 nie chce wyciągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Trepek, jakie Ty masz turbo że tyle dmuchasz? Skrzynia 6 na plus, tez mialem to zrobić w A4 ale zupelnie nie oplacalny zabieg w tak starej padlinie, teraz juz jest w standardzie i to najdluzsza bodaj bo GVS, takze wiem co czujesz po przesiadce z 5b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 booster70 Między skrzynię a silnik dałem jedynie miedzianą blaszkę, tą taką co każdy ma. Może nie miedzianą a mosiężną... Rozrusznik został z 1.9 TDI, stosujemy taki jak mamy koło zamachowe.lapek85Frajda fajna, jedzie się 120km/h i wbija się 6 bieg :-)danielomJa mam seryjnie T15 :-) Stara szkoła projektowania turbawek, jak z głową używasz to ciężko zabić.Padlina, nie padlina, ja części miałem wszystkie na podwórku ;-) A jeszcze pojeździć nieco zamierzam bo na studia chcę iść kolejne :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hesik 0 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Trepek podrzucam swojego jebniesz mi przekladke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booster70 2 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Trepek podrzucam swojego jebniesz mi przekladke czekaj, podrzucimy mu w pakiecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Jak będzie 5 aut w kolejce to biorę wolnę i robię ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 No to przy takim doladowaniu i jej przebiegu spodziewaj sie odlotu wirnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hesik 0 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 2 juz sa zalatwi sie jeszcze 3 ---------- Post dopisany at 22:13 ---------- Poprzedni post napisany at 22:12 ---------- Padnie turbo to wstawi awx albo brd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukasxXx 0 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 To nie jest tak, że 6b ma 1-5 krótsze niż 5b a szósty bieg jest minimalnie dłuższy niż ostatni w skrzyni 5b? Wysłane z gorącej muszli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zależnie od rodzaju skrzyni 6b, ale z tego co wiem to w skrzyniach DQS porównując skrzynie 5b i 6b biegi 1-5 są mniej więcej takie same, tylko w skrzyni 6b jest jeden dodatkowy bieg:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Przełożenia - biegi 1-5 jak w 1Z, 6 bieg bonusowy Skrzynia z AFN ma pierwsze 3 biegi takie same jak w 1Z i w DQS, 4 i 5 bieg w AFN jest dłuższy niż analogiczne biegi w 1Z bądź w skrzyni DQS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukasxXx 0 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Jaka różnica między 5b AFN a 6b jeśli chodzi o ostatni bieg? Wysłane z gorącej muszli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booster70 2 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 na 5b przy 3000obr - 140km/h na 6b przy 3000obr - 170km/h chyba wystarczajaca roznica co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Jeszcze mi się przypomniało, że wywaliłem całego EGRa. Odrazu więcej miejsca pod maską! Kolektor wydechowy zaślepiłem podkładką o grubości chyba 3mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 DQS 6 bieg 4000 obr/min = 220km/h a na maxa w zależności od mocy silnika pójdzie ponad 240, bo tyle swoją b5 jechałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Jeszcze mi się przypomniało, że wywaliłem całego EGRa. Odrazu więcej miejsca pod maską! Kolektor wydechowy zaślepiłem podkładką o grubości chyba 3mm. Stąd odżył,bo dostał więcej tlenu:decayed: Gratki za robotę. Wymiana sanek jest potrzebna czy mogą zostać z 1.9??? Tak sobie przeleciałem watek i zazdroszczę tego jak Twoja Pani podchodzi do tematu:radocha: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Nie wiem jak z mocowaniem skrzyni w poliftowych b5 ale u mnie konieczna byla wymiana sanek z racji roznego typu poduszek pod skrzynie (oraz tez z tego, ze moje sanki byly przegnite...). lapek85 ciekawe ile ja polece swoja :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Sanki lepiej wymienić na te pochodzące ze skrzyni 6b lub automatu, bo są takie same. Jeśli zostawimy sanki od skrzyni 5b to musimy później rezać mocowanie do jednej poduchy skrzyni, niby też nic trudnego, ale jak to ma mieć ręce i nogi i wyglądać jak ori to trzeba sanki wymienić. Dotyczy to wersji przed i po liftowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 ja swoja ex a4 jechałem 248km/h afn na skrzyni dqs moc okolo 180 koni/360nm,to nie byl vmax tylko mialem map sensor ori i wywalalo mi tryb awaryjny z tymi biegami to nie tak jak piszesz DQS ma 4 i 5 taka sama jak afn.na 5biegu(dqs) bez problemu jechalem 220 i nie bylo jeszcze makabrycznych obrotow jakies 4600 a 3 bieg w afn jest dluzszy niz 1z i dqs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi