Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Passat B5 3BG AVF 1.9tdi program TTC Kraków


nex

Rekomendowane odpowiedzi

nex,Twoim największym błędem było to,że nie pojechałeś na sofa i hamownię do arcymistrza tuningu elektronicznego,czyli Rogala.

Daniel,jak i całą reszta tunerów,to przy nim tandeciarze,tylko on potrafi najlepiej zrobić każde auto.

Każdy inny soft,wykres,na tym forum nie jest wart niczyjej uwagi,komentarza.Tylko pomiary z najlepszej na świecie hamowni polskiej produkcji DynoProject,to cud techniki,nad cudami techniki.

Taka SuperFlow amerykańskiej produkcji przy hamowni w Performance,to zwykły badziew,już o tych niemieckich wynalazkach mahy nie wspomnę.

Więc jak chcesz żeby się wszyscy na widok Twojego pomiaru spuszczali z wrażenia,to goń na Mineralną.Efekt gwarantowany.

A ja znam przypadki gdzie arcymistrz sobie nie poradził i wynikiem była słaba moc/moment a skasował górę kasiory

A co powiesz o przypadku kolegi MAGIC87?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nex,Twoim największym błędem było to,że nie pojechałeś na sofa i hamownię do arcymistrza tuningu elektronicznego,czyli Rogala.

Daniel,jak i całą reszta tunerów,to przy nim tandeciarze,tylko on potrafi najlepiej zrobić każde auto.

Każdy inny soft,wykres,na tym forum nie jest wart niczyjej uwagi,komentarza.Tylko pomiary z najlepszej na świecie hamowni polskiej produkcji DynoProject,to cud techniki,nad cudami techniki.

Taka SuperFlow amerykańskiej produkcji przy hamowni w Performance,to zwykły badziew,już o tych niemieckich wynalazkach mahy nie wspomnę.

Więc jak chcesz żeby się wszyscy na widok Twojego pomiaru spuszczali z wrażenia,to goń na Mineralną.Efekt gwarantowany.

hehe... jakie glupie gadanie...

ja rowniez u Daniela stroilem samochod (Audi B6 AVF) i jestem mega zadowolony. Wystroilismy tak jak chcialem, auto sie duzo lepiej wkreca i sie odmulilo znacznie.

Niejeden przereklamowany PRO Tuner wrzuca swoja gotowa mapke, przejedzie sie 1-2 razy, dostroi i kasuje PLNy.... klient zadowolony, bo lepiej jedzie....

U Daniela podejscie jest totalnie inne... nie daje spokoju, poki nie bedzie wystrojone idealnie.

Jezeli chodzi o NM u kolegi to jest ok (przypuszczam ze ma ok 380NM tak naprawde.. ale hamowania hamowni nierowna)... auto ma sluzyc do jazdy na codzien a nie do scigania. Ja moglem zrobic rowniez 400+ NM, ale Daniel mi odradzal, poniewaz szybciej sprzeglo pada.

A hamownia hamownia... jak ktos bardzo chce zobaczyc na wykresie przebieg mocy i momentu to ok... ale do strojenia wogule nie jest potrzebna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już powinno być więcej nM, być może kosztem KM, bo robił mi korekte, chciałem lepszy moment :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radimm pisałem w krakowskich że jadę w przyszłym tyg i czy ktoś jedzie się ze mną garnąć :wink:, jedziemy z KERCZIM we wtorek do termanowskich na godz. 16-17 się hamować. Jutro będę nas umawiał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele różnicy nie wypluje, pewno koło 170km i 380nm, tak tylko strzelam :wink:

MAGIC, nie mam vaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radimm pisałem w krakowskich że jadę w przyszłym tyg i czy ktoś jedzie się ze mną garnąć :wink:, jedziemy z KERCZIM we wtorek do termanowskich na godz. 16-17 się hamować. Jutro będę nas umawiał
ja mogę podjechać :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapraszam serdecznie

---------- Post dopisany 25-09-2012 at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany 23-09-2012 at 18:48 ----------

Aktualny wykres:

Program + FMIC

52123139.jpg

Aktualny wykres (korekta i FMIC) + stary (przed korektą i FMIC)

78961411.jpg

Wykres aktualny i po chwili robiony kolejny raz w celu sprawdzenia działania FMIC

38845881.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 KM i 16 NM na plus, wszystko równo i płasko czyli jest dobrze. Czujesz różnicę do tego co było przed korektą programu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujesz różnicę do tego co było przed korektą programu?

auto fajnie jedzie i to wystarczy :wink:, mógłbym oczywiście jechać jeszcze raz podnieść moment nawet do około 400, ale nie dotykam już nic :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też prawie 392 Nm na seryjnej suszarce, i już rok jest ok. Ciekawe czy po regeneracji głowicy, wymianie wałka rozrządu i szklanek wynik u mnie mógł ulec zmianie? Dodam, że standardowo wypadł 1 brok z osi dźwigienek wałka, który został zaspawany, ale przez jego brak podobno czasem na hamowni wychodziły słabsze wyniki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...