pkostrzewski Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Wiem że już był taki temat ale Może docierał już ktoś taki silnik po remoncie. Opinie są podzielone co do docierania , jedni wola delikatnie inni na ostro. Pytanie moje jest takie : -jaki olej -która metodą docierać
pkostrzewski Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Opublikowano 17 Lipca 2012 Poprawię się Remon polegał na: -Tulejowaniu całego bloku -wymianie pierścieni (tłoki zostały oryginały bo są jak nowe ) -wymianie panewek głównych -nowe wszystkie uszczelki jakie tylko są w silniku -Wcześniej była robiona głowica
trepek Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Wlać olej mineralny na 3 tys km i spokojna jazda, później spuścić i wlać co się już chce.
iceweed Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 dołaczam sie do pytania zalac millersa do docierania silnikow?? czy zwykly mineralny??
grzes1150 Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zalej normalny olej 5w40 a nie jakiś gnój Remont motorowni kosztował 3 klocki i od razu chcesz zaoszczędzić 100zł i to tego zalać dziadostwem
trepek Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 nie jakiś gnój Ten "gnój" ma większe opory hydro-kinetyczne i potrzeba tylko ok 3 tys km spokojnej jazdy na dotarcie silnika.
grzes1150 Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 to jaki olej na dotarcie?? Najlepiej taki sam na jakim masz zamiar nadal jeździć. Przy samym docieraniu nie pałuj do odcinki a będzie dobrze
iceweed Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 debilem nie jestem pozatym auto jest nie seryjne , czyli jaki olej zalac na dotarcie ?? dolecowo mam millersa xfs 5w50
gregoor Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Witam, mam podobny dylemat. Remontowałem 1.8T Odebrałem wczoraj z remontu głowicę i (gniazda zaworów były powypalane, uciekał płyn i olej litr/1000km) jutro czeka mnie składanie. -wymieniono niektóre zawory -wymiana uszczelek, pierscieni, panewek, Jaki olej wlewać? motul 5w40?? czy na dotarcie jakis inny? dzięki, pzdr!
KICHOL Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 debilem nie jestem pozatym auto jest nie seryjne , czyli jaki olej zalac na dotarcie ?? dolecowo mam millersa xfs 5w50 tego się trzymaj zalej CLASSIC RUNNING IN OIL Millersa po 3000-4000 wylej i zalej millersa albo motula 300v 5w40 i będzie pan zadowolony ...................i nie czytaj więcej odpowiedzi na swój post bo znajdziesz w nim 1000 odpowiedzi, każda inna i zgłupiejesz
iceweed Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 kazdy odpowiada nie na temat , prosze napisac jakiego oleju mineralnego uzywaliscie i z jakim efektem
iceweed Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 no jak edytowales przed chwila to nie dziwne:grin: , ale ze stanow nie bede specjalnie oleju kupowal ;d ---------- Post dopisany at 09:20 ---------- Poprzedni post napisany at 08:58 ---------- chciałem sprawdzic czy bedzie ktos kumaty w temacie ale widze ze nie ma tutaj macie olej Motoroils.pl
KICHOL Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 przecież pokazałem ci Millers-a (w innej klasie) ty w swoim poście pokazałeś Millers-a:shock3:.........i wszystko jest dostępne na terenie kraju a Millers-a dobrze znamy................u nas na forum nie ma ludzi kumatych, bardziej kumaci są na forum Wartburga tam powinieneś zapytać
motek33 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Ważne jest docieranie silnika, bo można zaszkodzić samochodowi jeżeli tego nie zrobimy. Tutaj dokładnie o tym piszą: https://www.prawo-jazdy-360.pl/aktualnosci/czym-jest-docieranie-auta-i-czy-nadal-sie-je-stosuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się