Miszka82 1 Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 zdaję sobie z tego sprawę,że koszta będą niemałe najbardziej boli mnie to, że właduję kasę dla kogoś...a z drugiej strony auto będzie technicznie miód malina więc uczciwa sprzedaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anderllh 0 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Pokazuje błąd regulacji pompowtryskiwacza 1 cylindra ale BIP'y na wszystkich są tragiczne. Pamiętasz jakie wartości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Szkoda, że nie zapisałem logu ale z tego co pamiętam to na pierwszym było 127, na trzecim praktycznie to samo a na "najlepszym" 90. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anderllh 0 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 nie wykluczone jeszcze,że pompowtryskiwacze są również niededykowane do tego modelu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Nie jest to wykluczone więc aby Miszka mógł sobie sprawdzić jakie powinien mieć (nie znam jego rocznika modelowego samochodu) to wklejam link do ETKI Online : IFI :: Po otwarciu strony trzeba kliknąć na CarProg2 a następnie zamykać wszystkie wyskakujące okienka i wybrać model czyli GOLF (klikać szybko dwa razy) a potem rocznik modelowy, potem adres 1 czyli "silnik, sprzęgło" i na liście po prawej zjechać do pozycji nr 30 - pompowtryskiwacz i po otwarciu widać, które są stosowane do silników AJM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Golf zreanimowany: jeśli chodzi o turbo to tak jak pisał Sztomel była zapieczona sztanga i to zostało wymienione, auto odzyskało moc i znów fruwa co do pompowtryskiwaczy to powiem tak zostały wyregulowane na ile się dało ale na pewno trzeba będzie to zrobić w przyszłości, ja ze względu na to iż auto idzie do sprzedaży nie będę tego robił. dziękuję wszystkim, którzy zabrali głos w wątku w szczególności raz jeszcze Tobie Sztomel za bezinteresowną pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley 23 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 sztanga czy grucha ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 sztanga czy grucha ? k już sam nie wiem takie okrągłe coś i z góry na to przychodził taki pręcik który pod ciśnieniem się miał ruszać a u mnie się zacinał to co to było bo nie zapamiętałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 sztanga czy grucha ? zwal jak zwal, to to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DragonGTI 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Nie chce być wścibski ale sztanga to nie to samo co grucha, sztanga to trzpień a grucha to aktuator, to są dwie różne rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Nie chce być wścibski ale sztanga to nie to samo co grucha, sztanga to trzpień a grucha to aktuator, to są dwie różne rzeczy. Aktuator to element wykonawczy czyli w tym przypadku cały siłownik podciśnieniowy, który składa się z gruchy (puszki podciśnienia wraz ze znajdującą się w niej sprężyną i membraną) i sztangi (ruchomego prętu przytwierdzonego do membrany) a nie tylko grucha i obydwa te elementy stanowią całość czuli aktuator a zacina się zawsze sztanga w tulei prowadzącej, zamocowanej w gnieździe wewnątrz gruchy na wyjściu z niej sztangi bo koroduje a obrastająca wewnątrz gruchy rdzą sztanga ma uniemożliwione swobodne poruszanie się w tulei - stały problem w turbosprężarkach ze zmienną geometrią, w których siłownik podciśnienia skierowany jest w dół turbosprężarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się