Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Eolys czy w A4 b8 2.0 tdi się jakoś uzupełnia czy jest to pod inną nazwą?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów, interesuje mnie informacja na temat płynu który jest wstrzykiwany do baku przy tankowaniu przez komputer. W peugocie 407 coś takiego było, czy tu również coś takiego wystepuje?

Opublikowano

Nie tu jest filtr cząstek stałych tzw suchy:decayed:

Opublikowano

w audi jest troche "mardzejszy" dpf

Opublikowano

tyle ze mokre dpf-y sa trwalsze, poniewaz dopalanie nastepuje w innej reakcji chem. W silnikach 3 tdi w A6, najnowszym, A7, itp rowniez jest mokry DPF.

Opublikowano

jak można zadbać o takiego dpf-a tak aby służył jak najdłużej? i po czym wiadomo że np się kończy?

Opublikowano

naucz sie rozpoznawac kiedy wypala i nie wylaczaj silnika - rozpoznasz to po delikatnie wyzszych obrotach biegu jalowego... w czasie jazdy nierozpoznawalne (przynajmniej dal mnie)

generalnie jezeli auto nie sluzy w wiekszosci do podjazdow po 5km to fakt posiadania filtra to detal techniczny

Opublikowano

delikatnie wyzsze obroty? niby o ile? ile trwa takie wypalanie?

Opublikowano
jak można zadbać o takiego dpf-a tak aby służył jak najdłużej? i po czym wiadomo że np się kończy?

unikac jazdy niedogrzanym silnikiem, dobre paliwo, kontrolowac stan zapelnienia, nie przeciazac silnika, tj nie jezdzic ze zbyt niskimi obrotami,zwlaszca nie uzywac w takich warunkach max przyspieszen, utrzymywac zawsze powyzej 1600 rpm, z wyjatkiem 1wszego biegu.

Opublikowano

w jaki sposób można kontrolować stan zapełnienia? czy to pokaże jakoś na kompie? to się jakoś uzupełnia?

Opublikowano

To co zarobisz to wydasz na wylacznie programowe :decayed:

Opublikowano

...a emocje przy przegladach beda bezcenne

P.S.

okolo 75tys zrobilem CAGĄ i z kilka razy przylapalem auto na wypalaniu - z punktu widzenia uzytkowanika fakt posiadania tego filtra jest "niezauwazalny"

Opublikowano

jaką trwałość ma taki filtr cząstek stałych? Czy przy wypalaniu jest znaczący wzrost obrotów, czy można tego nie zauważyć?

Opublikowano

mozna tego niezauwazyc.... to jest okolo +100 (100% ponizej 1000) i zmienia sie troche odglos z wydechu (jakby "troche przepalony wydech") - ale przy radiu wlaczony a nawet mocnym nawiewie jedynie obroty zdradza (pod warunkiem, ze stoisz np na swiatlach bo w czasie jazdy niezauwazalne0

Opublikowano

Zauważalne, zauważalne mój Exeo od razu przy wypalaniu DPF większego kopa dostaje , jakby mu co najmniej z 20 koni przybyło.

Opublikowano

Skoro ECU wiecej ropki leje, to normalne.

Opublikowano

a co ile km takie wypalanie się robi? Jest jakaś stała ilość km czy to zależy od zanieczyszczenia?Jaka jest trwałość takiego filtra?

Opublikowano
a co ile km takie wypalanie się robi? Jest jakaś stała ilość km czy to zależy od zanieczyszczenia?Jaka jest trwałość takiego filtra?

Wcześniej używałem auta do jazdy mieszanej (20kilometrów trasa+15 kilometrów miasto), wtedy średnio co 300-700 kilometrów miałem(to co zdążyłem zauważyć) wypalanie filtra DPF, odkąd używam auta do jazdy weekendowej (trasy około 200-400kilometrów) w ogóle nie wiem kiedy filtr się wypala.

Opublikowano
Skoro ECU wiecej ropki leje, to normalne.

Tyle ze ta ropke leje gdy jest juz praktycznie po suwie pracy.... wiec ta ropka moze co najwyzej zmienic odglos pracy silnika.

Jezeli w takich okolicznosciach, odczuwany jest przyrost mocy, szukalbym problemow.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...