Roberto90 Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 A co do modułu to takiego kruchego nie widziałem chyba dobrze dostawała po tyłku Audica. Jak długo ją posiadasz???
Luke20 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 2 lata w czerwcu minęło jak ją mam, ode mnie po d*pie nie dostawała jakoś, chyba że sytuacja tego wymagała, ale to zawsze na dogrzaniu itd. Na ogół staram się dbać o silnik w miarę możliwości, a moduł stary już.. uszczelka była taka krucha, że sypała się normalnie..zresztą nie wiem czy tu nie było coś kombinowane, bo jakoś tak.. dziwnie to wygląda.
Roberto90 Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Masz gaz??? Jak bedziesz wymieniał świece to zmiejsz szczerbinke na świecach. Jeśli masz gaz oczywiście...
motor144 Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Z tymi cewkami to trochę dziwna sprawa bo: -w ASO VW GAJOS - Dealer Volkswagen (mają sklep internetowy) jest cena 1405.08zł (nie wiadomo ze strony czy to ORI BOSCH) -w INTERCARSIE Sklep Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online jest BOSCH za 2885.35 zł a HUCO za 807.09zł Co do HUCO to parę razy było na forum i opinie dość podzielone 50/50 . Oby się okazało że akcja z cewką załatwi Twój problem ( okaże się jak wymienisz) bo jak nadal będzie nie tak to dopiero będzie
Luke20 Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Opublikowano 31 Lipca 2012 No też mam taką nadzieję że to ten cały moduł nie lubię wyrzucać kasy w błoto ^^ NIE MAM LPG
Roberto90 Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Kiedy zakładasz moduł? Daj znac jak zrobisz. I jaki efekt.
Luke20 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Jutro po południu go odbieram, bo na zamówienie był, w czwartek mam wolne od roboty, jak będzie pogoda to w czwartek go zarzucę, trzymajcie kciuki ---------- Post dopisany 01-08-2012 at 17:26 ---------- Poprzedni post napisany 31-07-2012 at 13:04 ---------- Wymieniłem ten moduł i nadal to samo, ogólnie zamówiłem też nowe kable na świece wchodzą ok, ale mam problem żeby podłączyć pierwszy i drugi cylinder do tego całego modułu, w środku tej gumki na końcu jest takie złotawe "coś" i po prostu nie wiem czy trafiam tym, na bolec w module... macie jakiś sposób żeby to pewnie zalożyć?.. bo ja już nie wiem co jest... ---------- Post dopisany at 17:43 ---------- Poprzedni post napisany at 17:26 ---------- Wymieniłem ten moduł i nadal to samo, ogólnie zamówiłem też nowe kable na świece wchodzą ok, ale mam problem żeby podłączyć pierwszy i drugi cylinder do tego całego modułu, w środku tej gumki na końcu jest takie złotawe "coś" i po prostu nie wiem czy trafiam tym, na bolec w module... macie jakiś sposób żeby to pewnie zalożyć?.. bo ja już nie wiem co jest...
Roberto90 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Anie da rady delikatnie rozgiąć tego czegoś złotawego, zeby lżej wchodziło??? Jeśli nie wskoczy dobrze nie bedzie dobrze grało.
Luke20 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2012 no właśnie nie wiem czy da radę, boje się żeby mi nie pękło to... :/ własnie nie sprawdziłem bo nie pykło nie weszło dobrze, jutro będę pewnie szedł reklamację składać.. ---------- Post dopisany at 20:16 ---------- Poprzedni post napisany at 18:42 ---------- Stary przewód wchodzi na to, ale pewnie dlatego że jest już rozdymany trochę, a te nowe przewody zaś wchodzą na stary moduł, a na nowy nie chcą, nie rozumiem.. Dodam do tego wszystkiego, że jak go przegazuje do 5-7tys obr, to podczas opadania obrotów samochód gaśnie, jak go nie przegazuje, to potrafi się utrzymać bez trzymania pedału gazu... co tu jeszcze może być felernego ?
Roberto90 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Hmm... ciężka sprawa. Myślę że nie obędzie sie bez VAG-a :/ A wcześniej tez gasł przy dodaniu gazu???
Luke20 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Też, a VAG był podpinany i błędy w 1 poście są... żebym mógł chociaż tym przejechać do mechanika to by było ok, a tak nawet się ruszyć z pod bloku nie mogę... ---------- Post dopisany at 20:34 ---------- Poprzedni post napisany at 20:33 ---------- Nieraz odpali, nieraz nie... jak mu się chce. A potem trzęsie budą i gaśnie jak by się dławil, nie wiem, nie mam pier**lonego pojęcia.
Roberto90 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Ciężka sprawa kolego. Ale wydaje mi sie ze tu coś z elektryką silnika jest nie tak. ---------- Post dopisany at 20:41 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ---------- A jeszcze jedno... Jak w jakiej formie jest aku??? Może to jakis spadek napięcia, brakuje może mu prądu.
Luke20 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2012 No aku kręci normalnie, nieraz załapie a nieraz nie. na voltomierzu pokazuje ponad 12V więc wystarczająco, też nad tym myślałem.. ale akumulator normalnie kręci.. jutro go podłącze w sumie pod prostownik, niech się doładuje...ale to raczej nie to
Roberto90 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Teraz takie strzelanie co by tu wymienić jest teraz bez sensu. Chyba nie obędzie sie bez specjalisty... Sprawdz może jeszcze wszystkie bezpieczniki. No niewiem... :/
Danek75 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Jakoś nikt tu nie wspomina o błędzie 16705 - czujnika obrotów silnika G-28 - niezrozumiała wartość. Zainteresowałeś się w ogóle tym czujnikiem? Czy jest sprawny, prawidłowo włożona wtyczka, czy przewody są całe? 17733 i 17734 - czujniki spalania stukowego pierwszego i drugiego cylindra. Wyjmij kostki, popsikaj Contact Sprayem, podoginaj blaszki, sprawdź przewody, czy są całe. 17736 - czujnik spalania stukowego na czwartym cylindrze. Co do tych czujników, to trzeba je odkręcić, sprawdzić i z powrotem przykręcić momentem 20 Nm. 17978 - zablokowany komputer silnika przez immobiliser. Robiłeś coś w ogóle z tymi elementami? Czy tak po prostu na ślepy strzał liczyłeś i kupiłeś moduł, który poprawił sytuację, czy nie?
Luke20 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Nie robiłem nic z tym, ale na pewno posłucham Twoich rad, teraz będę miał kilka dni wolnego więc posprawdzam to, moduł kupiłem, bo mi pękł w rękach jak go oglądałem...więc tak czy siak musialem go wymienić, myślałem że to może cewka..jutro rano muszę wrócić z modułem bo nie mogę na niego wepchnąć kabli zapłonowych..
Danek75 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Podłączałeś VAGa, masz kody błędów - więc ci tylko wyjaśniłem co oznaczają i czym się trzeba zainteresować.
Luke20 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 No i dlatego te błędy tu wrzuciłem, żeby ktoś wyjaśnił ich znaczenie. ---------- Post dopisany at 11:19 ---------- Poprzedni post napisany at 11:06 ---------- p.s gdzie znajdują się te czujniki spalania stukowego ?
Danek75 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Na górze silnika, jak dobrze popatrzysz Przy każdym cylindrze jest czujnik. Więc do czujnika idzie przewód z wtyką.
Luke20 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 a jakoś obrazkowo dałoby radę to wytłumaczyć?;p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się