Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie, gaśnięcie silnika, smród w środku auta. (VAG BŁĘDY)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a dasz radę zaznaczyć na tym obrazku ?

http://obrazki.elektroda.net/2_1223321923.jpg

---------- Post dopisany 04-08-2012 at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany 03-08-2012 at 12:54 ----------

moze mi ktos zaznaczyc na obrazku gdzie sie znajduja te czujniki spalania stukowego, bo sie przygladam od 2 h i nie moge kuzwa tego dostrzec.. zdjalem plsatiki widze wtyczki pod zbiorniczkiem plynu chlodniczego, ale nie moge tego k**wa znalezc na silniku

---------- Post dopisany at 16:58 ---------- Poprzedni post napisany at 13:16 ----------

Dobra, jest akcja, doładowałem aku, wyczyściłem te kostki kolorowe pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego, teraz lepiej odpala i sam nie gaśnie, na jałowym tylko trzęsie budą zastanawiam się czy jeden przewód nie jest pieprznięty, ale chyba jest lepiej.

Opublikowano

Są dokładnie dwa czujniki spalania stukowego , ale one na pewno nie są przyczyną Twoich problemów. Działają prawidłowo i dlatego są błędy

pokazujące nieprawidłową pracę silnika na podstawie mierzonych przez nie parametrów a widać je tutaj:

STUKOWE_ADR_002.jpg

<br /><br />

Opublikowano

Zaholuję dzisiaj auto na warsztat, ciekawy jestem jaki będzie koszt naprawy... :/

---------- Post dopisany 31-08-2012 at 00:41 ---------- Poprzedni post napisany 06-08-2012 at 10:15 ----------

Otóż.

Pękł któryś zawór i uszkodził głowicę z relacji mechaników, nie wiem dokładnie jak mogło to się stać, ale najwyraźniej tak się stało, nie było kompresji na 2 i 3 cylindrze, z początku myśleli że to uszczelka ale po rozebraniu okazało się że to zawór niestety, planowanie głowicy, wymiana zaworów, uszczelka. Dół silnika jest zdrów...

O koszcie nie będę wspominał, nie życzę nikomu podobnej sytuacji.

Opublikowano

Miałem również podobny problem ze swoim adrem, jak się okazało uszkodzona cewka. Tylko było mi szkoda 7 stówek na zamiennik i kupiłem oryginał na szrocie za nie całą stówkę i śmiga jak trzeba.

@ Czyli reasumując, cena cewki 7 stówek i podejrzewam, że mechanior z czesze od Ciebie tyle hajsu, że wystarczyło by na anglika z silnikiem 1.8t :)

Opublikowano

no i zgadłeś odnośnie koszta.

Stary moduł oryginalny będę sprzedawał bo mimo że jest nadpęknięty, to działa :P nie wiem ile za niego wziąć, bo to niby ten pierwszy Bosh'a ale ze 2 paczki spróbuje ściągnąć :P

Opublikowano

Ten modul jest w pelni sprawny? Ja jestem zainteresowany :) tak jak pisałem wczesniej...

---------- Post dopisany at 13:56 ---------- Poprzedni post napisany at 13:56 ----------

Wiec ile za niego bys chcial?

Opublikowano

wiesz co, w tygodniu będę odbierał auto, sprawdzę go jeszcze raz czy na pewno wszystko z nim ok, i wtedy się dogadamy ;) na pewno dam znać

Opublikowano

Ok, czekam. Sprawdz czy nie popekał od spodu. Pozdrawiam...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...