Danek75 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 CZUJNIK SPALANIA STUKOWEGO STUKOWY AUDI SKODA VW Seat - Sprzedajemy.pl
Luke20 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2012 a dasz radę zaznaczyć na tym obrazku ? http://obrazki.elektroda.net/2_1223321923.jpg ---------- Post dopisany 04-08-2012 at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany 03-08-2012 at 12:54 ---------- moze mi ktos zaznaczyc na obrazku gdzie sie znajduja te czujniki spalania stukowego, bo sie przygladam od 2 h i nie moge kuzwa tego dostrzec.. zdjalem plsatiki widze wtyczki pod zbiorniczkiem plynu chlodniczego, ale nie moge tego k**wa znalezc na silniku ---------- Post dopisany at 16:58 ---------- Poprzedni post napisany at 13:16 ---------- Dobra, jest akcja, doładowałem aku, wyczyściłem te kostki kolorowe pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego, teraz lepiej odpala i sam nie gaśnie, na jałowym tylko trzęsie budą zastanawiam się czy jeden przewód nie jest pieprznięty, ale chyba jest lepiej.
motor144 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Są dokładnie dwa czujniki spalania stukowego , ale one na pewno nie są przyczyną Twoich problemów. Działają prawidłowo i dlatego są błędy pokazujące nieprawidłową pracę silnika na podstawie mierzonych przez nie parametrów a widać je tutaj: <br /><br />
Luke20 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zaholuję dzisiaj auto na warsztat, ciekawy jestem jaki będzie koszt naprawy... :/ ---------- Post dopisany 31-08-2012 at 00:41 ---------- Poprzedni post napisany 06-08-2012 at 10:15 ---------- Otóż. Pękł któryś zawór i uszkodził głowicę z relacji mechaników, nie wiem dokładnie jak mogło to się stać, ale najwyraźniej tak się stało, nie było kompresji na 2 i 3 cylindrze, z początku myśleli że to uszczelka ale po rozebraniu okazało się że to zawór niestety, planowanie głowicy, wymiana zaworów, uszczelka. Dół silnika jest zdrów... O koszcie nie będę wspominał, nie życzę nikomu podobnej sytuacji.
PiotrekS Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Miałem również podobny problem ze swoim adrem, jak się okazało uszkodzona cewka. Tylko było mi szkoda 7 stówek na zamiennik i kupiłem oryginał na szrocie za nie całą stówkę i śmiga jak trzeba. @ Czyli reasumując, cena cewki 7 stówek i podejrzewam, że mechanior z czesze od Ciebie tyle hajsu, że wystarczyło by na anglika z silnikiem 1.8t
Luke20 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2012 no i zgadłeś odnośnie koszta. Stary moduł oryginalny będę sprzedawał bo mimo że jest nadpęknięty, to działa nie wiem ile za niego wziąć, bo to niby ten pierwszy Bosh'a ale ze 2 paczki spróbuje ściągnąć
Roberto90 Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Ten modul jest w pelni sprawny? Ja jestem zainteresowany tak jak pisałem wczesniej... ---------- Post dopisany at 13:56 ---------- Poprzedni post napisany at 13:56 ---------- Wiec ile za niego bys chcial?
Luke20 Opublikowano 2 Września 2012 Autor Opublikowano 2 Września 2012 wiesz co, w tygodniu będę odbierał auto, sprawdzę go jeszcze raz czy na pewno wszystko z nim ok, i wtedy się dogadamy na pewno dam znać
Roberto90 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Ok, czekam. Sprawdz czy nie popekał od spodu. Pozdrawiam...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się