zgnilek Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Witam, zacznę od tego ze mam a4 z silnikiem 1.8T, a problem objawia się tym że podczas jazdy po wciśnięciu pedału gazu do podłogi turbina powinna lekko gwizdać(tak zawsze było) i auto momentalnie przyśpieszało po osiągnięciu min 2800 obr, teraz jest tak ze tego gwizdu nie ma, a auto jest poprostu zamulone, po 3 tys obrótów auto bardzo wolno się zbiera tak jakby turbina nie pracowala wiecej jak na 30 % mocy i kolejny objaw ze czasami turbina szarpie tzn jest chwilowe normalne przyśpieszenie takie jak powinno byc ale to trwa kolo 1 sek i znowu jest auto zamulone Dzisiaj podłącze vaga wieczorem i moje pytanie co mam dokładnie w sprawdzic, i prosze o sugestie w czym ,moze tkwic problem- czy łopatki turbiny, czy wałek w turbinie się wyrobił, oraz jezeli ktos taki posiada to opis demontazu turbiny najlepiej z fotostory Z góry przepraszam jeżeli taki temat był, proszę o porady
kkrawat Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 wskaźnik do turbiny masz? masz pewnie AEB więc inaczej nie zobaczysz ile ci turbo pompuje..Vaga możesz podlączyć i posprawdzać co i jak ale sprawdź najpierw DV.
McGiver Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 powiem ci że tutaj to do wyboru masz dużo rzeczy czyli czeka cię metoda eliminacji cząstkowej, bez vaga troche zabawy bedzie.
german81 Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 zrób logi dynamiczne z bloków 2 7 25 .naj lepiej po 2 bloki 2 7 i 2 25 .
zgnilek Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Opublikowano 27 Lipca 2012 Niestety nie mam wskaźnika doładowania turbiny, za jakąś godzinę będę miał logi to kilka kwestii zostanie co to może być będą odrzucone, a pod vagiem pokaże mi że z przepływką może być coś nie tak ?
kkrawat Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 pokaże - nie pokaże ci tylko cisnienia doładowania
german81 Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 samego cisnienia nie pokarze ale zobaczymy jakie jest wysterowanie n75 na tej podstawie tez mozna w przyblirzeniu okreslic doładowanie .
zgnilek Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Sory ze tak długo to trwało ale mialem jeszcze inny problem, padł mi moduł zapłonowy, juz wymienilem, natomiast po podlaczeniu do vaga niestety logow nie mam jak zrobic bo nie mam laptopa, pokazał mi taki błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 557 T Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D05 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 26-00 - Output Open Wiem ze chodzi tutaj WG ale jak sie do niego dobrac ?
pioteros Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 to nei WG ale zaworek N75 ktory nim steruje, zobacz czy wtyczka ci się nie wypięła od niego, znajduje się on za/pod lewym reflektorem (patrząc od przodu na auto) ewentualnie będzie on do wymiany, koszt ok 190zł nówka ASO
zgnilek Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Wtyczka ok, wyjąłem, popatrzyłem czy styki nigdzie nie pozapiekane, czy przewody do kostki są w porządku, jednak chyba będzie do wymiany, jutro zadzwonię do aso sprawdzę ile kosztuje ---------- Post dopisany 16-08-2012 at 12:17 ---------- Poprzedni post napisany 08-08-2012 at 20:55 ---------- Czy ktoś moze mi powiedziec czy to są orginalne wtryski o tych nr - "280 150 447", oraz turbina "530410Co91D" co do turbiny to nie jestem pewien czy dobrze zobaczylem, spisywalem poprzez lusterko i dosć słabo widoczne cyfry
Godlech912 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Panowie szukam mocy w moim AEB i dziś rozebrałem cały dolot do turba. Moje podejrzenie budzi zawór dv. Gdy go wyjąłem dmuchając ustami w otwór nr 2 powietrze uchodzi otworem nr 1. Dmuchnąć w otwór nr. 1 się nie da, ale zasysając powietrze zostaje ono zaciągnięte przez dziurkę nr 2. Czy tak ma być? Jeśli podciśnienie, które otwiera zawór dv (dziurka 1 przewód łączy ją z kolektorem ssącym) będzie uciekać, przedostawać się do otworu nr 2 to przecież membrana się nie uniesie? Jak to jest może ktoś pomóc? http://img20.otofotki.pl/obrazki/tf370_141129323.jpg
pioteros Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 wcisnij membrane przez otwor nieoznaczony na zdjeciu czyli ten druby dlugi, teraz wez paluchem zatkaj mały krociec i pusc membrane, powinno zassac ci palec przy tym malym otworze i powinno podcisnienie sie utrzymac generalnie dmuchajac w grube krocce nie powinno byc przepuszczane powietrze
Dev Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 generalnie dmuchajac w grube krocce nie powinno byc przepuszczane powietrze tylko dmuchając w nr 2
pioteros Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 zgada sie moj blad, nr2 powinien byc montowany od do rury idacej juz do icka jakby co
Godlech912 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 wcisnij membrane przez otwor nieoznaczony na zdjeciu czyli ten druby dlugi, teraz wez paluchem zatkaj mały krociec i pusc membrane, powinno zassac ci palec przy tym malym otworze i powinno podcisnienie sie utrzymacgeneralnie dmuchajac w grube krocce nie powinno byc przepuszczane powietrze Naciskam tłoczek zatykam mały króciec, puszczam tłoczek i nic się nie dzieje... Żadnego podciśnienia. Dmuchając w otwór nr. 2 powietrze uchodzi małym króćcem. Także zawór przepuszcza powietrze tylko z otworu nr 2 idącego już do icka do małego krućca i tylko w tym kierunku. Niemożliwe jest dmuchnięcie w mały króciec natomiast zaciągnięcie powietrza przezeń jest możliwe i te powietrze pochodzi z otworu nr. 2 Więc jaki werdykt? DV do wymiany czy ma zostać? Auto jakieś słabe, gdy silnik schodzi z obrotów słychać jakieś dziwne szemranie niejednostajne... Raczej takie mało wyraźne takie głuche... Podczas jazdy po puszczeniu nogi z gazu auto bardzo szarnie tzn. tak nagle przestaje jechać, ze można głową walnąć o kierownicę. Ogólnie to chodzi tak jakby turbiny nie miał, mimo tego, że ją słychać od ok. 2800 obr jak delikatnie gwiżdże. Luz na wirniku znikomy prawie wcale nie wyczuwalny.
Godlech912 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Dzięki kolego, w takim razie dv będzie nowy. Zastanawiam się jeszcze tylko pomiędzy dv a bovem jakimś, ale w temacie 1.8T siedzę od niedawna i nie wiem czy jest sens kombinować czy nie lepiej kupić ori. Po wyczyszceniu N75 sprawdzeniu wszystkich wężyków od podciśnienia i ciśnienia nie jest nic lepiej...
pioteros Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 kup ori dv za 130zł w ASO skoda 710N koncowka
Dev Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 http://forums.audiworld.com/picture.php?albumid=5604&pictureid=15959
Godlech912 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 A mój stary ma nr 058 45 710 to jest jakiś inny? Będzie pasował? W sumie wydaje mi się, że wszystko jedno jaki kupię każdy lepszy niż niesprawny. A czy z tych zaworków coś się nada? Zawór upustowy DV ProPerfekt bov turbo vw audi (2591954352) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. GREDDY TYPE RZ BLOW OFF BOV ZAWÓR UPUSTOWY HKS (2550800180) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Zawór DV obejściowy VW Seat Audi 1,8T 06A145710P (2530498684) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Zawór DV VW1.8T Audi 1.8T 2.7T 25mm nie Forge BOV (2579296942) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się