majcel Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Cześć, Więc po kolei... w zeszłym roku klima bezproblemowo działa... w tym roku mizernie... pojechałem na serwis do jednego z punktów serwisowych z kuponem z zakupów grupowych... nabili i klima działa ale parę dni :/ Wydruk z serwisu: FAZA RECYKLINGU: g.190 ref. poj. 6lej. FAZA PRÓŻNI min. 26 mB. 29 FAZA WTRYSK OLEJU poj. 5 FAZA NAPEŁNIANIA g. 505 ref. KONTROLA A/C Cisnienie HP 10.6bar Cisnienie LP 1,8 bar Temp otoczenia 30C Temp Auta 7C Maszyna to Konfort 670 Nie wymieniałem przy okazji filtra kabinowego, a sama klima słabiutko chłodzi... może pół h jazdy i coś się lekko odczuwa... błędów na VAGu nie mam... Widzi ktoś gdzie może tkwić problem? może nieszczelność na zaworku? Pozdrawiam Majcel
pioteros Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 prawdopodobnie dławik do wymiany, z tym że jak go teraz wymienisz to bedziesz musial jeszcze raz nabic klime, koszt dlawika to ok 20-30zl z wymiana + nabicie na nowo gazu
majcel Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Opublikowano 31 Lipca 2012 Byłem dziś w serwisie klimy... wyszło na to że miałem 90gram czynnika więc 400g poszło w powietrze :/ Po prześwietleniu lampą UV wyszło że mam nieszczelność na łączeniu chłodnicy, jutro jadę na wymianę o-ringa i napełnienie układu.
wesz82 Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 zanim napełnisz układ wymień dławik i osuszacz jeżeli nie było to robione przez dwa lata. Ja mialem u siebie tak samo,klima działała ale słabo chodź był czynnik w układzie,dławik był zawalony na maksa zaś osuszacz wymieniłem przy okazji.
troudyl Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Witam. Mam podobny problem. Kima w upały na odcinku 30km jazdy nie była wstanie osiągnąc 20 stopni w aucie. dziś Byłem nabić klime,i okazała się że mam prawie cały czynnik (435g ). Ale klapy od sterowania napływem powietrza ( czy z wewnątzr czy z zewnątrz) sa zablokowane. Czy to moze być powodem słabego działania klimy?? Dodatkowo mam bład : 2 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent. 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-00 - Implausible Signal To ma coś wspólnego z moim problemem? jak to można usunać?
pioteros Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Silniczek od klapek albo ci sie jakos rozlaczyl albo padl, a dmucha ci cokolwiek z nawiewow? Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
troudyl Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Dmuchać dmucha normalnie, byłem teraz wyciągnąłem filtr kabinowy i chciałem ruszyć kalpy, jedna lata luźno, druga jest zamknięta i nie idzie jej ruszyć. Gdzie się ten silniczek znajduje? wezmę zobaczę co z nim sie dzieje.
nastradamus Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/all-b6-ktos-posiada-rysunek-silnikow-klap-157853/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się