Horin Opublikowano 23 Maja 2008 Opublikowano 23 Maja 2008 Jestem w posiadaniu A6 2,5 TDI 140KM z 95r. (moglibyscie mi powiedziec jaki on ma symbol silnika)to jest moj nowy zakop i moja pierwsza Audica. problem jest taki ze jak jest silnik zimny/cieply to jest problem z odpalaniem. trzeba go dlugo krecic i dodawac gazu i czasem spada z obrotow i gasnie.Jak juz zapali i sie jedzie na zimnym silniku wogule nie ma mocy ( ma problem z rozwijaniem predkosci), a jak zlapie temperature to osiagi sie lekko poprawiaja. poprzedni wlasciciel mowil ze zmienial filt paliwa i powietrza i ze od tamtego czasu wlasnie tak sie dzieje. Ja sam zmienilem ten filtr paliwa i to niepomoglo chociaz teraz jets juz troche lepiej niz po zakupie. podejrzewam ze to moze byc pompa paliwowa,a Wy co o tym myslicie ?? mam nadzieje ze kilka osob mi odp na to pytanie bo mam tez inne
Horin Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Opublikowano 23 Maja 2008 Nierobilem bo nie mam czym i nieznam nikogo kto moze to zrobic
baskecior Opublikowano 24 Maja 2008 Opublikowano 24 Maja 2008 Jestem w posiadaniu A6 2,5 TDI 140KM z 95r. (moglibyscie mi powiedziec jaki on ma symbol silnika)to jest moj nowy zakop i moja pierwsza Audica. problem jest taki ze jak jest silnik zimny/cieply to jest problem z odpalaniem. trzeba go dlugo krecic i dodawac gazu i czasem spada z obrotow i gasnie.Jak juz zapali i sie jedzie na zimnym silniku wogule nie ma mocy ( ma problem z rozwijaniem predkosci), a jak zlapie temperature to osiagi sie lekko poprawiaja. poprzedni wlasciciel mowil ze zmienial filt paliwa i powietrza i ze od tamtego czasu wlasnie tak sie dzieje. Ja sam zmienilem ten filtr paliwa i to niepomoglo chociaz teraz jets juz troche lepiej niz po zakupie. podejrzewam ze to moze byc pompa paliwowa,a Wy co o tym myslicie ?? mam nadzieje ze kilka osob mi odp na to pytanie bo mam tez inne Auto to C4/A6 z silnikiem AEL. Przyczyn mogą być setki - od zapowietrzonego na amen układu zasilania paliwem, po spadek kompresji ... Na początek - pełen komplet logów statycznych i dynamicznych. Jakiej firmy filtr paliwa założyłeś ? Czy założyłeś go poprawnie, czy układ zasilania paliwem jest szczelny ? W twoim silniku (na szczescie) ne ma pompy paliwowej - jest tylko pompa wtryskowa, która w sekcji niskiego ciśnienia implikuje działanie pompy paliwa w baku.
Horin Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Opublikowano 24 Maja 2008 A wiec tak, filtr zakladal jakis tam mechanik ( nie spec od Audi ) filtr on tez sam dobral. Pompe paliwowa odpowietrzyl. no i zauwazylem ze mam jakis maly wyciek jakiegos plynu nie wiem co to jets i do czego to "cos" sluzy. Bylem u jednego mechanika to powiedzial mi ze podlaczenie pod kompa kosztuje 60zl. Jak sprawdzic czy uklad zasilania paliwem jest szczelny ?? mam porobione kilka fotek to moze jak mi sie uda je tu wrzucic to mzoe byscie mi powiedzieli co to jest itp. A wogule od tego kolesia co kupilem auto niedostlem lewarka i klucza do zabezpieczenia przed kradziera felg musze niedlugo jego odwiedzic znow ... i wogule cos mi komputer pokazuje ze chyba mam juz malutkie hamulce itp itd ;(
GILI Opublikowano 24 Maja 2008 Opublikowano 24 Maja 2008 Jestem w posiadaniu A6 2,5 TDI 140KM z 95r. (moglibyscie mi powiedziec jaki on ma symbol silnika)to jest moj nowy zakop i moja pierwsza Audica. problem jest taki ze jak jest silnik zimny/cieply to jest problem z odpalaniem. trzeba go dlugo krecic i dodawac gazu i czasem spada z obrotow i gasnie.Jak juz zapali i sie jedzie na zimnym silniku wogule nie ma mocy ( ma problem z rozwijaniem predkosci), a jak zlapie temperature to osiagi sie lekko poprawiaja. poprzedni wlasciciel mowil ze zmienial filt paliwa i powietrza i ze od tamtego czasu wlasnie tak sie dzieje. Ja sam zmienilem ten filtr paliwa i to niepomoglo chociaz teraz jets juz troche lepiej niz po zakupie. podejrzewam ze to moze byc pompa paliwowa,a Wy co o tym myslicie ?? mam nadzieje ze kilka osob mi odp na to pytanie bo mam tez inne Krótko,autko które kupiłeś ma jeden z najtrwalszych silników jakie znam i dziwi mnie że po wymianie filtra mogą się dziać takie cuda.wieszość sprzedających samochód od jakiegoś czasu wogule nic przy nim nie robi tylko pucowanko przed sprzedażą więc kontrolka klocków nie dziwi. Jedno jest pewne bez logów do niczego nie dojdziesz bo to może być pompa,przepływomierz,turbo lub zupełnie coś błachego.
Horin Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Opublikowano 24 Maja 2008 No to bede musial po wyplacie pojechac i tego loga zrobic ... Z tata doszlismy do wniosku ze moze jak byl wymieniany rozrzad (bo ten koles podobno go wymienial) to mechanik zle go ustawil i dlatego niechce tak dobrze zpalac i ciezko jest mu sie wkrecac w obroty... i mam jeszcze jeden problem. bardzo twardy pedal hamulca ... raz jest miekkni ladnie dziala, a naciskajac zaraz jest twardy jak cholera sprawdzilismy plyn hamulwocowy i jest pelny, ale jest pojemnik miedzy plynem do chlodnicy a pojemnikiem do spryskiwaczy. co tam jest ?? z tata doszlismy do wniosku ze tam jest plyn do wspomagania ( w srodku jest bialy plyn i wyciagajac nakretke jest tam taki maly bagnecik ) plynu bylo mniej niz "min" , dolalismy plynu tak mniej wiecej na "min" i dal jest ten "twardy" hamulec. myslicie zeby dolac wiecej go ??
immmortal Opublikowano 24 Maja 2008 Opublikowano 24 Maja 2008 K............a nie :polew: zlałem się ze śmiechu a tak na marginesie jaki wlaliście płyn?Do płukania?Do okien?Jaki?
GILI Opublikowano 24 Maja 2008 Opublikowano 24 Maja 2008 Jaki mieliście z tatą wcześniej samochód?gdyby ten był mój to zakazał bym sie wam do niego zbliżać dobrze że to R5 może pojeździcie nim chwileczkę bo V6 już by stał w krzakach.moja rada:po wypłacie do dobrego mechaniora obowiązkowo jedzie! Ludzie
Horin Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Opublikowano 24 Maja 2008 mielismy Merca z 87 roku wiec wiecie tam to zero technologii,komputerow itp... no to mozesz mi wytlumaczyc co zle zrobilismy itp ??
GILI Opublikowano 24 Maja 2008 Opublikowano 24 Maja 2008 Nie dolewa się płynów jak nie wiesz do czego i jaki płyn tam się znajduje,oczywiście dolaliście płyn hamulcowy do wspomagania a pewnie był tam jeszcze fabryczny z tego co piszesz wnioskuję że większość płynów jast dawno lub nigdy nie wymieniana więc chyba na to czas.
Horin Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Opublikowano 24 Maja 2008 A wiec tak, zanim dolalismy ten plyn to sprawdzilismy kolor, zapach i byl taki sam. Ale jesli mowisz ze sie pomylilismy to jturo jade na stacje i wymiana calego tego plynu.
baskecior Opublikowano 25 Maja 2008 Opublikowano 25 Maja 2008 No to bede musial po wyplacie pojechac i tego loga zrobic ... Z tata doszlismy do wniosku ze moze jak byl wymieniany rozrzad (bo ten koles podobno go wymienial) to mechanik zle go ustawil i dlatego niechce tak dobrze zpalac i ciezko jest mu sie wkrecac w obroty... i mam jeszcze jeden problem. bardzo twardy pedal hamulca ... raz jest miekkni ladnie dziala, a naciskajac zaraz jest twardy jak cholera sprawdzilismy plyn hamulwocowy i jest pelny, ale jest pojemnik miedzy plynem do chlodnicy a pojemnikiem do spryskiwaczy. co tam jest ?? z tata doszlismy do wniosku ze tam jest plyn do wspomagania ( w srodku jest bialy plyn i wyciagajac nakretke jest tam taki maly bagnecik ) plynu bylo mniej niz "min" , dolalismy plynu tak mniej wiecej na "min" i dal jest ten "twardy" hamulec. myslicie zeby dolac wiecej go ?? Problemy z hamulcami moga być spowodowane awarią vacuum pompy (częste w AEL`ach). Z tym powiązany może być problem spadku ciśnienia doładowania. Jedźcie do dobrego fachowca, który wie jak zrobić użytek z VAG`a.
Horin Opublikowano 27 Maja 2008 Autor Opublikowano 27 Maja 2008 Mam kolejne pytanie. gdzie moge znalesc bezpieczniki ... moze to bardzo glupie pytanie ale ich wogule nie ma !!!!jak sie otworzy maske to po stronie kierowcy jest takie pudelko dajace do myslenia ze tam powinny byc one ale ich tam nie ma!! mzoe sa w innym miejscu ?? to jest chyba niemozliwe zeby jezdzic bez bezpiecznikow ??
GILI Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 W każdym autku koncernu VAG znajdują się one w okolicy lewego kolana kierowcy nie wiem jak jest u ciebie czy są po klapka z dołu czy jak w A4 od strony drzwi
wojtek2626 Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 Bezpieczniki znajduja sie pod zaślepka w desce rozdzielczej od strony drzwi kierowcy. Kolego jedź do dobrego mechanika bo z tego co piszesz nie masz zielonego pojecia o samochodach i lepiej nie grzeb zeby nie zepsuc czegos wiecej. Wydaje mi sie ze problem moze byc w rozrządzie i prawidłowym ustawieniu pompy wtryskowej.
Horin Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2008 A wiec tak, znalazlem bezpieczniki ... sa w okolicach lewej nogi pasarzera z przodu !!!! a teraz czas na moje wrazenia po naprawie. Przed naprawa auto z niskich obortow niemialo mocy, niechcialo ruszac, bylo MUŁEM. Po naprawie auto jest zrywne szybko wkreca sie w obroty i suuuper przyspiesza ) poprostu jestem zdumiony co on potrafi ... jak wrzucam 3 bieg i ciagne go do 140km/h i pozniej na D to poprostu jest poezja.ale niestety niemialem mozliwosci wiecej jechac i polecialem tylko 145km/h ale jest jedno ALE : jak go tak cisnelem to zaczela palic mi sie kontrolka grzania swiec ... nieiwem czemu. stanelem, zgasilem go i jej niebylo. jak normalnie jechalem to niezauwazylem tego, ale jak tylko zaczynam go cisnac na 3 biegu to po jakims czasie zapala mi sie ta kontrolka i on mryga (pulsuje) - przez co to moze byc ?? co to oznacza ?? a co do podlaczenie go do kompa to podobno niemozna bo mechanik prubowal i nic
bartek213 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 powodów migajacej kontrolki od swiec zarowych moze byc bardzo wiele poczytaj na forum byles moze ostatnio na myjni??
domjenick Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 no to napisz jeszcze ,co bylo przyczyna-o ile wiesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się