Bartoszo Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Witam mam duży czarny problem Przy rozpędzaniu mojej kobyły strasznie kopci na czarno. Po spokojnej jeździe i depnięciu już w ogóle jest masakra, takiego dymu nawet kominy nie wydalają Dodatkowo podczas tego silnego kopcenia i ostrego wciskania gazu samochód szarpie. Tak jakby chciał a nie mógł. Przy rozpędzaniu jest też dziwny metaliczny stukot, wałki itd. wykluczone. Zastanawiam się czy może być to wina wtryskiwaczy. Ostatnio zauważyłem też delikatne falowanie obrotów gdy samochód jest na "ssaniu". Może ktoś miał podobne problemy i może pomóc zanim stracę dowód za te kłęby dymu Btw. samochód miał niedawno wymieniany zawór n75.
danu44 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Witam mam duży czarny problem Ooo... naprawde... Ale lepsze to niz, niebieski czy bialy duzy problem. Oczywiscie mam na mysli dym z tylu za autem.... TDI i na ssaniu...?
Bartoszo Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Z przyzwyczajenia piszę na ssaniu. Rano jak odpalam samochód po prostu wchodzi na wyższe obroty.
danu44 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Z przyzwyczajenia piszę na ssaniu. Rano jak odpalam samochód po prostu wchodzi na wyższe obroty. Oczywiscie ze Ciebie zrozumiałam... Ale to napewno jest cos nie tak. Mamy oboje rozne silniki. Ale jak jak rano zapale auto... to mam na wolnych obrotach 819. Oczywiscie to jest automat i tak mam miec. I potem przez caly dzien jak tylko auto jest na wolnych obrotach to silnik utrzymuje te 819. Chyba ze włacze klime to troszke sie obroty sie podnosza. Nie chce Tobie nic doradzac bo masz silnik 2.5 wiec nie wiem najlepiej o co tam chodzi. Ale napewno zaraz ktorys z kolegow znajacych te silniki cos Tobie poradzi. Ja gdybym miała taki objawy u siebie, to pierwsze co, to podłaczylabym VAG. Czy sa bledy i zrobila logi. Pozdrawiam
mariuszsal Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Twoja kobyła prosi się o tlen lub korekcje dawek paliwa. Oczywiście kobyła wątkotwórcy Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2
Bartoszo Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Czyli wina może leżeć po stronie padniętego przepływomierza ? Byłem u kilku mechaników i według nich po podpięciu vaga wszystko jest ok. Ale znam sytuacje że przepływomierz przekłamywał.
grzegorzmen Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Albo dziura w dolocie , pęknięty łącznik , jak zrobisz logi będzie wiadomo więcej
Bartoszo Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Gdybym miał vaga to nie byłoby problemu
grzegorzmen Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Popytaj może ktoś z kolegów jest z okolicy Bytomia i podjedzie i zrobicie logi . Od tego jest Forum żeby sobie pomagać
Malinek110 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 zrób jak pisze grzegorzmen zajmie Ci to 10 min sprawdz układ dolotowy opaski łaćzniki gdzies zrobiła się mała dziurka nieszczelnośc którędy ucieka tlen niezbędny dla Twojej Kobyły;p
danu44 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Gdybym miał vaga to nie byłoby problemu Bartku... a ile Ty masz lat...? Allegro... szukasz interfejs (kabelek) z firmy Viaken, zamawiasz (koszt to okolo 30 zl) i na nastepny dzien robisz logi... Cos mam Tobie jeszcze podpowiedziec, nie ma sprawy. Tu masz jeszcze jedna pomoc... A może ktoś z okolic Dąbrowy Górniczej pomógłby mi w rozwiązaniu tego problemu? http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/problem-moca-smola-rury-241263/ Kolega Wojtek wlasnie kupił interfejs i cwiczy robienie logow. Napisz do Niego, i spróbujcie razem... zrobic logi. A jak nie, to polecam... DYNOSOFT - Warsztat
Bartoszo Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 A ja mam jeszcze takie pytanko do czego służy ten zaworek ? 2529175136_7.jpg Picture Zauważyłem że przewód jest w strasznie złym stanie, "traci sierść" i wydaje mi się że jest dziurawy.
danu44 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 A ja mam jeszcze takie pytanko do czego służy ten zaworek ? 2529175136_7.jpg PictureZauważyłem że przewód jest w strasznie złym stanie, "traci sierść" i wydaje mi się że jest dziurawy. Wiesz co, nie jestem na 100% pewna, ale to wieksze to raczej filrt paliwa. I przewody sa tam raczej gumowe. No chyba ze tam pod spodem jest jakis zaworek i dochodza parciane przewody. Mozliwe ze to cos z podcisnieniem jest zwiazane. Nie wiem, mam inny silnik, ale staram Ci sie pomóc. Napewno zaraz ktos napisze, co wie o co chodzi.
Bartoszo Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Chodzi mi o tą jasną część która z daleka moze przypominać korek elektryczny. Będę musiał się jednak zaopatrzyć w ten kabelek, ten samochód jest pełen tajemnic niestety... A miało być tak pięknie.
kaju Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 A ja mam jeszcze takie pytanko do czego służy ten zaworek ? 2529175136_7.jpg PictureZauważyłem że przewód jest w strasznie złym stanie, "traci sierść" i wydaje mi się że jest dziurawy. Jeśli masz na myśli numer 3, to jest to właśnie N75 o którym wspominałeś, że był wymieniany. ---------- Post dopisany at 18:06 ---------- Poprzedni post napisany at 18:05 ---------- Chodzi mi o tą jasną część która z daleka moze przypominać korek elektryczny. Będę musiał się jednak zaopatrzyć w ten kabelek, ten samochód jest pełen tajemnic niestety... A miało być tak pięknie. Jest piękny i tajemniczy, ale gdy pomału odkryjesz jego wszystkie tajemnice - pokochasz go nad życie
Bartoszo Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Wyszło szydło z worka, jakiś "spec" dosztukował rurę dolotową na taśmę klejącą przy samej turbinie... Jutro jadę po wąż i mam nadzieję że przestanie kopcić.
kaju Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Wyszło szydło z worka, jakiś "spec" dosztukował rurę dolotową na taśmę klejącą przy samej turbinie... Jutro jadę po wąż i mam nadzieję że przestanie kopcić. Ło ja Cie pierdziele...
danu44 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 A miało być tak pięknie. No widzisz, nie taki diabeł straszny... Powodzenia
Bartoszo Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Ale dalej niepokoi mnie ten klekot, po naruszeniu taśmy ( ) zaczął głośniej klekotać. Możliwe że przez mniejszą dawkę powietrza ?
kaju Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Najlepiej nagraj dźwięk i zrób zbliżenie kamery w którym miejscu według Ciebie klekocze głośniej niż zwykle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się