Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czarno za mną


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam duży czarny problem :naughty:

Przy rozpędzaniu mojej kobyły strasznie kopci na czarno. Po spokojnej jeździe i depnięciu już w ogóle jest masakra, takiego dymu nawet kominy nie wydalają :kwasny:

Dodatkowo podczas tego silnego kopcenia i ostrego wciskania gazu samochód szarpie. Tak jakby chciał a nie mógł. Przy rozpędzaniu jest też dziwny metaliczny stukot, wałki itd. wykluczone. Zastanawiam się czy może być to wina wtryskiwaczy. Ostatnio zauważyłem też delikatne falowanie obrotów gdy samochód jest na "ssaniu". Może ktoś miał podobne problemy i może pomóc zanim stracę dowód za te kłęby dymu :wink:

Btw. samochód miał niedawno wymieniany zawór n75.

Opublikowano

Witam mam duży czarny problem :naughty:

Ooo... naprawde... :whistling:

Ale lepsze to niz, niebieski czy bialy duzy problem.

Oczywiscie mam na mysli dym z tylu za autem....

TDI i na ssaniu...?

Opublikowano
Z przyzwyczajenia piszę na ssaniu. Rano jak odpalam samochód po prostu wchodzi na wyższe obroty.

Oczywiscie ze Ciebie zrozumiałam...

Ale to napewno jest cos nie tak.

Mamy oboje rozne silniki. Ale jak jak rano zapale auto... to mam na wolnych obrotach 819.

Oczywiscie to jest automat i tak mam miec. I potem przez caly dzien jak tylko auto jest na wolnych obrotach to silnik utrzymuje te 819. Chyba ze włacze klime to troszke sie obroty sie podnosza.

Nie chce Tobie nic doradzac bo masz silnik 2.5 wiec nie wiem najlepiej o co tam chodzi.

Ale napewno zaraz ktorys z kolegow znajacych te silniki cos Tobie poradzi.

Ja gdybym miała taki objawy u siebie, to pierwsze co, to podłaczylabym VAG. Czy sa bledy i zrobila logi.

Pozdrawiam

Opublikowano

Czyli wina może leżeć po stronie padniętego przepływomierza ? Byłem u kilku mechaników i według nich po podpięciu vaga wszystko jest ok. Ale znam sytuacje że przepływomierz przekłamywał.

Opublikowano

Albo dziura w dolocie , pęknięty łącznik , jak zrobisz logi będzie wiadomo więcej

Opublikowano

Popytaj może ktoś z kolegów jest z okolicy Bytomia i podjedzie i zrobicie logi .

Od tego jest Forum żeby sobie pomagać:jerk:

Opublikowano

zrób jak pisze grzegorzmen zajmie Ci to 10 min sprawdz układ dolotowy opaski łaćzniki gdzies zrobiła się mała dziurka nieszczelnośc którędy ucieka tlen niezbędny dla Twojej Kobyły;p

Opublikowano
Gdybym miał vaga to nie byłoby problemu :wink:

Bartku... a ile Ty masz lat...?

Allegro... szukasz interfejs (kabelek) z firmy Viaken, zamawiasz (koszt to okolo 30 zl) i na nastepny dzien robisz logi...

Cos mam Tobie jeszcze podpowiedziec, nie ma sprawy.

Tu masz jeszcze jedna pomoc...

A może ktoś z okolic Dąbrowy Górniczej pomógłby mi w rozwiązaniu tego problemu?

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/problem-moca-smola-rury-241263/

Kolega Wojtek wlasnie kupił interfejs i cwiczy robienie logow.

Napisz do Niego, i spróbujcie razem... zrobic logi.

A jak nie, to polecam...

DYNOSOFT - Warsztat

Opublikowano
A ja mam jeszcze takie pytanko do czego służy ten zaworek ? 2529175136_7.jpg Picture

Zauważyłem że przewód jest w strasznie złym stanie, "traci sierść" i wydaje mi się że jest dziurawy.

Wiesz co, nie jestem na 100% pewna, ale to wieksze to raczej filrt paliwa. I przewody sa tam raczej gumowe.

No chyba ze tam pod spodem jest jakis zaworek i dochodza parciane przewody.

Mozliwe ze to cos z podcisnieniem jest zwiazane.

Nie wiem, mam inny silnik, ale staram Ci sie pomóc.

Napewno zaraz ktos napisze, co wie o co chodzi.

Opublikowano

Chodzi mi o tą jasną część która z daleka moze przypominać korek elektryczny. Będę musiał się jednak zaopatrzyć w ten kabelek, ten samochód jest pełen tajemnic niestety... A miało być tak pięknie.

Opublikowano
A ja mam jeszcze takie pytanko do czego służy ten zaworek ? 2529175136_7.jpg Picture

Zauważyłem że przewód jest w strasznie złym stanie, "traci sierść" i wydaje mi się że jest dziurawy.

a210066iy3.jpg

Jeśli masz na myśli numer 3, to jest to właśnie N75 o którym wspominałeś, że był wymieniany.

---------- Post dopisany at 18:06 ---------- Poprzedni post napisany at 18:05 ----------

Chodzi mi o tą jasną część która z daleka moze przypominać korek elektryczny. Będę musiał się jednak zaopatrzyć w ten kabelek, ten samochód jest pełen tajemnic niestety... A miało być tak pięknie.

Jest piękny i tajemniczy, ale gdy pomału odkryjesz jego wszystkie tajemnice - pokochasz go nad życie :decayed:

Opublikowano

Wyszło szydło z worka, jakiś "spec" dosztukował rurę dolotową na taśmę klejącą przy samej turbinie... Jutro jadę po wąż i mam nadzieję że przestanie kopcić.

Opublikowano
Wyszło szydło z worka, jakiś "spec" dosztukował rurę dolotową na taśmę klejącą przy samej turbinie... Jutro jadę po wąż i mam nadzieję że przestanie kopcić.

Ło ja Cie pierdziele... :facepalm:

Opublikowano
A miało być tak pięknie.

No widzisz, nie taki diabeł straszny...

Powodzenia

Opublikowano

Ale dalej niepokoi mnie ten klekot, po naruszeniu taśmy ( :facepalm: ) zaczął głośniej klekotać. Możliwe że przez mniejszą dawkę powietrza ?

Opublikowano

Najlepiej nagraj dźwięk i zrób zbliżenie kamery w którym miejscu według Ciebie klekocze głośniej niż zwykle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...