Bartoszo Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Mówisz masz, sam dźwięk. Nie wiem czy jestem przewrażliwiony czy rzeczywiście coś jest nie tak ale to moja pierwsza V6, wcześniej miałem zwykłego AAZ w 80 WRZUTA - 2.5TDIV6AFB - Dźwięk w 0:27 mnie niepokoi, podczas ruszania, rozpędzania.
kaju Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Mówisz masz, sam dźwięk. Nie wiem czy jestem przewrażliwiony czy rzeczywiście coś jest nie tak ale to moja pierwsza V6, wcześniej miałem zwykłego AAZ w 80 WRZUTA - 2.5TDIV6AFB - Dźwięk w 0:27 mnie niepokoi, podczas ruszania, rozpędzania. Przewrażliwiony jesteś, wszystko jest ok. Ruszanie też w porządku, gada jak powinna. ---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:45 ---------- BTW... Po samym filmiku mogę Ci powiedzieć, że nie masz szczelnego układu podciśnienia...
kaju Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Tutaj masz dobry filmik, który ukazuje stuki wytartej hydrauliki, a konkretnie w sumie wypadnietych już dźwigienek. Enjoy, jak już będą takie głuche stuki się pojawiać u Ciebie, to wtedy zacznij się martwić Audi a6 2.5 ake stuki w silniku - YouTube ---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- Po czym to wnioskujesz ? Po tym, że przy odpaleniu i gaszeniu występuje taki charakterystyczny dźwięk. Inny przy odpalaniu i inny przy gaszeniu, postaram się znaleźć jakiś filmik. ---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:01 ---------- Tutaj przy gaszeniu jest taki dźwięk jakby uderzeniem w pusty plastikowy kubek: No i masz dźwięk jak już tłok się z zaworami chyba spotkał
Bartoszo Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 No to te takie chlup chlup posiadam u siebie ; D
ciahciah Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 te co są na pierwszym filmiku? kopci i szarpie, jest metaliczny stukot, to zwiastuje problem z wtryskami ale zrób logi i czytaj błędy bo w ciemno to możną tylko wydać kasę bez rezultatu, poszukaj ludzi z Bytomia na forum i zagadaj, na pewno ktoś się znajdzie
Bartoszo Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 te co są na pierwszym filmiku? Chodzi o 2 filmik podczas gaszenia. Wąż wymieniony, kopcenie delikatnie się zmniejszyło. Możliwe że trzeba wydmuchać cały ten syf... Ale wtryskiwacze i tak pójdą do sprawdzenia.
kaju Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Jak dalej kopci to już tylko logi pozostają, a po logach dochodzenie co sprawdzać/naprawiać. W ciemno nie targaj wtrysków z auta. ---------- Post dopisany at 12:13 ---------- Poprzedni post napisany at 12:12 ---------- A tak BTW...
Bartoszo Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Wracam z kolejnymi problemami. Wczoraj z ciekawości wypiąłem dwie wtyczki w okolicy zbiorniczka od wspomagania. Jedna była szara druga czarna. Ściągnąłem tez wężyk z gruszki egra. Wydawało mi się jakby samochód zyskał na mocy i mniej kopcił. Po podłączeniu wszystkiego tak jak było ledwo ruszyłem z miejsca. Za samochodem kłęby dymu jakich jeszcze nigdy nie widziałem i muł straszny. Po wydaleniu tego całego syfu samochód zaczął jechać normalnie ale w dalszym ciagu strasznie kopci. Dodatkowo o ile słuch mnie nie myli usłyszałem syczenie w okolicy pompy wtryskowej. Ludzie pomocy ! O diagnostyke nie pytajcie nawet, znalazłem interfejs Elm 327 ale niestety nie chce się łączyć z samochodem...
danu44 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Pisałam Tobie juz... sam nie dasz rady. Nawet logow nie mozesz zrobic. Jedz do... DYNOSOFT - chiptuning by Aligator - TDI TFSI JTD CDI CDTI DCI HDI TDCI i-CTDI CRD CRDI TDI D5 1.8T Katowice silniki diesel oraz benzynowe Chociaz zlokalizuja Ci problem. Pozdrawiam
Bartoszo Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Jestem umówiony na czwartek u jednego z lepszych magików od diesli na śląsku. Ale dzięki za kolejny servis który będę mógł odwiedzić.
danu44 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Jestem umówiony na czwartek u jednego z lepszych magików od diesli na śląsku. Ale dzięki za kolejny servis który będę mógł odwiedzić. Na czwartek... przeciez to swieto... Ale nie wazne, mozesz mi podac na PW jesli nie chcesz tu. Co to za mechanik i gdzie jest. Chetnie tez miałabym drugi adres dobrego mechanika na Slasku.
Bartoszo Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Środa to święto moja droga Co do Mechanika to Auto Danecki - profesjonalny serwis samochodów
danu44 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Środa to święto moja droga Co do Mechanika to Auto Danecki - profesjonalny serwis samochodów Sorry masz racje... A jesli chodzi o Daneckiego to znam... rzeczywiscie jest dobry... Ale ma okropne dlugie terminy. Ale napewno znajdzie Tobie problem w samochodzie. Jak bedzie juz po wszystkim to daj znac, jak bylo i co było.
Bartoszo Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Jasne że dam znać, szkoda tylko że Pan Marek nie bardzo się ucieszył słysząc "2.5TDI"... ---------- Post dopisany 16-08-2012 at 17:38 ---------- Poprzedni post napisany 14-08-2012 at 14:05 ---------- Wszystko jasne, przepływomierz jest winowajcą. Zadaje 900mg a otrzymuje zaledwie 590mg.
Wujek141 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Bartosz skąd jesteś? Obecnie przebywam w Bytomiu, możemy się spotkać i pogadać o tych naszych nieszczęsnych V-kach. Też mi kopci jak powalony z tym że power ma taki jak powinien, a nie mam czasu podjechać do mojego lekarza od ździrki Ew. jak poszukujesz dobrego i taniego mechanika, który zna te silniki jak własną kieszeń, daj znać Na priv wysyłam swój numer, napisz smsa bo będę spać po nocce a jak się obudzę to się skontaktuję
kaju Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Bartosz skąd jesteś? Obecnie przebywam w Bytomiu, możemy się spotkać i pogadać o tych naszych nieszczęsnych V-kach. Też mi kopci jak powalony z tym że power ma taki jak powinien, a nie mam czasu podjechać do mojego lekarza od ździrki Ew. jak poszukujesz dobrego i taniego mechanika, który zna te silniki jak własną kieszeń, daj znać Na priv wysyłam swój numer, napisz smsa bo będę spać po nocce a jak się obudzę to się skontaktuję Ja Ci dam pieronie jeden Ty
martin26110 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 sprawdz sobie jeszcze czujnik ciśnienia doładowania, lubi sie wypinać w moim AFN i jak wciśniesz kite nie ma mocy i chmura za autem:wink:
Bartoszo Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Wlaśnie u mnie jest ten problem że turbo ładuje, ładuje więcej niż powinno na moment delikatnie spada i znowu ciągnie w górę. Jest to wyczuwalne.
kaju Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Wlaśnie u mnie jest ten problem że turbo ładuje, ładuje więcej niż powinno na moment delikatnie spada i znowu ciągnie w górę. Jest to wyczuwalne. Jak spadek odczuwalny jest w okolicach 2400 a pierdolnięcie gdzieś na 2550-2600 lub wyżej, no to 100% przepływomierz. Przez to też turbina ładuje wyżej, czyli mówiąc krótko - przeładowuje. Niekoniecznie do wymiany, ale do przeczyszczenia. Temat odnośnie tego zabiegu jest na forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się