Andrew7771 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Witam, ostatnio auto zaczelo mi dluzej odpalac i strasznie muli po ruszeniu ! Trzeba przejechac z kilometr by zaczal jechac normalnie. Vag wywalil blad czujnika cieczy chlodzacej, po wymianie bylo idealnie, ale po wyjechaniu z warsztatu znow zaczela miec humorki. I moje pytanie brzmi - czy taka prace silnika, mulenie po odpaleniu i dlugie odpalanie moze powodowac opozniony zaplon ? Czy Vag pokazalby wtedy jakies bledy ??
KICHOL Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 : Szukaj: http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/b6-bfb-blad-17705-wypadanie-zaplonow-rzucanie-silnikiem-rozwiazany-171848/
ja74687 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Siema nie wiem czy komuś to pomoże ale mój dobry kolega pracuje w serwisie AUDI i powiedział mi że akurat w modelach B5 jest tak zwany bieg awaryjny czyli jeżeli system samodiagnozy autka zauważy jakiś błąd z czujnika to automatycznie zmienia kąt zapłonu a dodatkowo w silnikach z turbiną zmniejsza ciśnienie doładowania, on powiedział że czasami nie serwisowy oryginalny VAG może pokazać wtedy wypadanie zapłonu. Może komuś przydadzą się takie informację.
bialy986 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Jak hamowałem kiedyś swoje autko,też miał objaw wypadania zapłonu.Trzeba było wymienić zawór N75 i zalać lepszej jakości paliwo.Po tym wszystkim były robione logi i wszystko było już ok i mogłem wjechać na rolki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się