konger Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Witam. Mam jeden kluczyk do mojego avanta 99r trzy przyciskowy. Nr seryjny 4DO.837.231A. Nie mam pinu do auta. Czy jeśli kupię używany kluczyk o takim samym numerze , dorobię grot, to będzie można go zaprogramować by auto odpalić? Jeśli tak to czy jest to do zrobienia amatorsko, czy tylko serwisy kluczykowe zostają? Pozdrawiam.
ino_hizo2 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Chyba bez pinu będzie ciężko i pozostanie tylko serwisy kluczykowe...
Wihajster Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Witam. Mam jeden kluczyk do mojego avanta 99r trzy przyciskowy. Nr seryjny 4DO.837.231A. Nie mam pinu do auta. Czy jeśli kupię używany kluczyk o takim samym numerze , dorobię grot, to będzie można go zaprogramować by auto odpalić? Jeśli tak to czy jest to do zrobienia amatorsko, czy tylko serwisy kluczykowe zostają? Pozdrawiam. jak wyczytasz pin odpowiednim sprzetem i bedziesz mial czysty transponder to dasz rade samemu to zrobic
konger Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 To lepiej kupić czysty transponder i obudowę z surówką, czy używkę o tej samej częstotliwości?
Wihajster Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 staraj sie kupic cały klucz używke o tych samych numerach z czystym transponderem 48 crypto
konger Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 A ten transponder podejdzie?TRANSPONDER CRYPTO 48 - 1 SZT!!! (2538460503) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Wihajster Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 A ten transponder podejdzie?TRANSPONDER CRYPTO 48 - 1 SZT!!! (2538460503) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. tak
konger Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Czyli kupię kluczyk używkę, wyciągam transponder, wkładam czysty, jadę do elektryka wyciągnąć pin i zaprogramowuję kluczyk vagiem? Plus grot oczywiście. Na pewno da się tak zrobić? Nie chcę na darmo kupować używki... A czy nie wychodzi na jedno jak kupię pustą obudowę ze scyzorykiem i transponder?
Wihajster Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Czyli kupię kluczyk używkę, wyciągam transponder, wkładam czysty, jadę do elektryka wyciągnąć pin i zaprogramowuję kluczyk vagiem? Plus grot oczywiście.Na pewno da się tak zrobić? Nie chcę na darmo kupować używki... A czy nie wychodzi na jedno jak kupię pustą obudowę ze scyzorykiem i transponder? jak pustą?? przecież chcesz zdalne sterowanie....Jak masz pin to vagiem zrobisz wszystko
konger Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Chodzi mi główne o to by w razie zgubienia lub padaki kluczyka móc otworzyć i odpalić auto. Oczywiście zdalne otwieranie nie zaszkodzi, ale priorytet to cena całości - w końcu auto ma 13 lat. Lepiej kasę w lepsze części przeznaczać ---------- Post dopisany 18-08-2012 at 15:01 ---------- Poprzedni post napisany 12-08-2012 at 10:55 ---------- Mój numer seryjny klyczyka to: 4D0.837.231A, mogę dobrze kupić 4D0.837.231K. Czy ma jakieś znaczenie ostatnia literka w numerze? Podejdzie z K do A?
hasanbeja Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 mam podobny problem - jeden kluczyk do Audi z 1995 roku. Pytanie zasadnicze, co zrobić jak się nie ma pinu do auta ? Bo pin rozumiem jest niezbędny, by zaprogramować VAGIEM przygotowany kluczyk, z pustym transpoderem pod immobilizer auta,...?
awilk Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 mam podobny problem - jeden kluczyk do Audi z 1995 roku.Pytanie zasadnicze, co zrobić jak się nie ma pinu do auta ? Bo pin rozumiem jest niezbędny, by zaprogramować VAGIEM przygotowany kluczyk, z pustym transpoderem pod immobilizer auta,...? Podłącz Vaga i zczytaj PIN ja tak uczyniłem
Gość cwiara Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Chyba vaga commandera. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Wihajster Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 mam podobny problem - jeden kluczyk do Audi z 1995 roku.Pytanie zasadnicze, co zrobić jak się nie ma pinu do auta ? Bo pin rozumiem jest niezbędny, by zaprogramować VAGIEM przygotowany kluczyk, z pustym transpoderem pod immobilizer auta,...? nie wiem czy ma sens bawic sie w kupno sprzetu zeby wyczytac pin i do tego jeszcze klucz z transponderem który i tak musisz gdzies dociąć.Taki klucz z dorobieniem i zaprogramowaniem to koszt 120 zeta w punktach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się