Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek mocy


lysy72

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!! Mam problem, samochód w czasie jazdy traci moc (dopiero po rozgrzaniu silnika).Obroty są w porządku-nie falują, nie szaleją.Wyczyściłem przepływomierz, ale nic to nie dało.Może ktoś miał podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyściłem wszystko co moglem jeszcze raz (przepływomierz,przepustnica)sprawdziłem świece,kable do VAGA nie podłączałem bo majster na wakacjach i jak na razie jest w porządku.Prawdopodobnie wina kiepskiej jakości paliwa(mam nadzieje że to tylko to).Zobaczymy,a narazie pozdrawiam i dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam;

Jako że jestem tuż po rozwiązaniu podobnego problemu z silnikiem AHL czuję się "wezwany do tablicy".

Objawy usterki: brak mocy przy rozgrzanym silniku, czasami pracował poprawnie ale po pewnym czasie wyraźnie tracił moc - i tak w kółko Macieju. Odpalał bez problemu, na zimnym aż do osiągnięcia 90 st. bezstresowo, potem na zmianę: ma moc, nie ma mocy. W tym drugim przypadku silnik pracował z dużymi wibracjami. Obroty w normie.

Zabawne - pierwszy taki przypadek pojawił się tuż po tym jak doszedłem do wniosku, że mimo leciwego wieku moje Audi sprawuje się bardzo dobrze. Wykrakałem. "Bestia" okazała się bardzo sprytna bo oprócz tego, że zaczęła zawodzić to jeszcze za każdym razem, kiedy prowadziłem ją do mechanika nie wykazywała żadnego spadku mocy. No dobra, Przed VAGiem sekretów mieć nie może więc puenta:

Wyszedł błąd niewłaściwego składu spalin (nie bijcie jeśli coś w nazwie przekręciłem - sam nie badałem, ale na tyle co technicznie kumam to to coś co zamiast spalić się w cylindrze trafiało do wydechu).

Przewody i świece w porządku - wszędzie była iskra (ALE ,tylko kiedy silnik pracował normalnie, bez dławienia).

Trochę czasu zajęło, aby moc spadła i okazało się, że brakuje iskry na trzecim cylindrze.

Do wymiany poszła cewka.... jak ręką odjął.

lysy - polecam przyjrzeć się temu elementowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam;

Wyszedł błąd niewłaściwego składu spalin (nie bijcie jeśli coś w nazwie przekręciłem - sam nie badałem, ale na tyle co technicznie kumam to to coś co zamiast spalić się w cylindrze trafiało do wydechu).

Szkoda, że nie pamiętasz kodu błędy z VAG`a.

Ale ogólnie cenny post - dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie identyczne objawy, póki zimny było ok, gdy się rozgrzał w cały świat albo jechał albo mulił, okazało się że wykończył się czujnik położenia wału (nie ten pod wałkiem rozrządu tylko ten pod zbiornikiem płynu chłodniczego), cena nowego bosch 190 zł, sam wymieniłem ale trzeba mieć kanał i dodatkowe przeguby w przedramionach.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...