Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wyswietlacz komputera pokladowego traci jasnosc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Al_Capone, kolega bratpit, juz cos zasugerowal.

Widocznie nikt w klubie nie naprawial tego. :razz:

Opublikowano

nie pozostaje nic innego jak czekac i wierzyc, ze znajdzie sie "the one" :P A jak nie to samemu sie za to wziac :)

P.S. za***isty jest ten obrazeczek z kroplami :)

Opublikowano
A jak nie to samemu sie za to wziac

No wlasnie bardzo dobry pomysl. Nie dosc, ze bedziesz mial satysfakcje, ze sam naprawiles to do tego bedziesz mogl sie tym podzielic. :grin:

Opublikowano

powod jest prosty...wraz ze wzrostem temp. rosnie opor, przez z wyswietlaczem dzieja sie takie rzeczy...tez tak mam+zanik dzwieku (brzeczka). czy da sie to naprawic nie wiem...moze przeczyscic luty...hmm jak bede zakladal ramki i rozkrece deske to sprawdze

Opublikowano
Na zegarach masz sensor i na radiu masz sensor ale ten bajer był chyba dopiero od 1997 roku czyli po I lifcie

Ja mam po drudim lifcie (2000r) i na ori zegarach nie miałem takich sensorów, wszystko świeciło się mi na 100% nawet po zmierzchu. Widocznie takie czujniki montowane były opcjonalnie?

Opublikowano

Ten sam problem z tym że wyświetlacz pomału traci jasność. Wszystkie dane coraz to słabiej są wyświetlane aż praktycznie nic nie widać. Po jakiejś 20 min. postoju (tj. przerwie na kawe ;-) ) znów jest ok na jakiś czas. Poprawnie działa tylko górna część wyświetlacza, tam gdzie są dane z radia. Czy da się jakoś to naprawić bez wymiany zegarów ??

Opublikowano

Gadalem z moim elektrykiem co sie w VAG specjalizuje no i powiedzial, ze kiedys probowal sie tym bawic i po calym dniu roboty.. marny skutek mow, ze najlepiej to kupic cale zegary. Ew. znalezc z uszkodzonym czym innym i probowwac to przelutowywac. Problem mowi jest z tym taki, ze to nie luty puszczaja tylko ta plytka jest akos tam przymocowana do ramki i tak jest sterowane wyswietlanie. Ponoc puszcza jakies spoiwo pomiedzy ramka a szybka. Ja sie nie znam :)

Opublikowano

Ok. Dzięki za odpowiedź. Niespecjalnie mnie pocieszyłeś no ale cóż - nic nie trwa wiecznie :

zapraszam cie kolego do zapoznania sie z regulaminem bo posty beda kasowane

piotr1602

Opublikowano

Witam poniewaz mam taki sam problem dodatkowo martwy pixel na wyswietlaczu kilometrów dziennych [ w moim przypadku mil] postanowilem popytac mojego delera o ceny . Poniewaz mam ETKA podalem mu numer czesci /spisalem rowniez nr zzegara [jak zakladalem ramki spisalem] no i wycenil mnie na 421 ł [taka sama cena byla w etka ] + oczywiscie kodowanie :S

No cuz chyba bede musial wylozyc troche kasy tymbardziej ze chce autko doprowadzic do super stanu [ma pare malych wad].

Zawsze można kupic budziki na allegro ebay albo cus ale nie masz pewnosci ze koles nie sprzedaje bo ma ten sam problem :D:bicz:

Opublikowano

Przyłączam się do pytania odnośnie uszkodzonego wyświetlacza, ten sam przypadek:) jeśli się uda komuś naprawić lub wymianić ze skutkiem pozytywnym prosze o info

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 27-04-2007, 14:24 ]

dział Newbie

Opublikowano

Przyłączam się Tez to mam :a4fan:

[ Komentarz dodany przez: wiki: 03-05-2007, 15:15 ]

przestancie się "przyłączać" tylko czekajcie cierpliwie

Opublikowano

Cześć..

mnie takie cośik zaczęło się dziać po tym jak elektryk wymienił mi przepalone żaróweczki od podświetlania zegarów (stan paliwa i temperatura wody).

Tez mi tak się dzieje, że po przejechaniu 20 - 30 km zaczyna mi zanikać wszystko na FIS-ie.Wkurzające to trochę..A nowa konsola rzeczywiście kosztuje coś koło 290 -350 zł na allegro..no i nie ma pewności, że jest dobra..

Nawte wyjąłem konsolę, podociskałem żarówki..ale nie pomogło...

HELP :-)

Opublikowano

A w aucie, na które się czaję nie świeci ostatnia, dolna linia, jakby był ucięty obraz. O czym to może świadczyć?

...ze ma to samo, co pozostala wiekszosc. Ponoc ten typ tak ma.

Wystarczy ze uzyjesz opcji 'szukaj' a przekonasz sie, ze wiele osob na to cierpi. I jak na razie nikt lekarstwa nie znalazl.

BARDZO jestem ciekaw, jakie sa doswiadczenia osob, ktore oddaly swoje wyswietlacze do naprawy. Czy usluga za ok 300zl (jaka na przyklad oferuje Pan z okolic Legionowa) cos pomaga? Czy to cos trwalszego czy moze tylko zgrzewanie ktore pewnie po paru miesiacach sie rozleci?

Na zachodnim forum znalazlem to:

http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?p=277823#post277823

Po krotce -autor twierdzi, ze miedzy szybke LCD a kawalek plastiku ktory utrzymuje LCD, wlozyl dwa paski gumy ktore docisnely tasiemke do stykow na szkle.

Wczesniej przeczyscil styki (czyli musial odseparowac LCD od tasiemki).

Ktos to przechodzil?

m.

Opublikowano

to dosc ciekawa koncepcja. Moze to nie chodzi o to ze opornosc z temperatura rosnie tylko po prostu pod wplywem temp. blaszka sie lekko wygina vide traci kontakt. Jakby ja tak docisnac...... :mysli:

Opublikowano

Tak, ja tez stawiam na wyginajaca sie tasiemke, zwlaszcza w miejscu styku z plytka.

Super byloby gdyby ktos mial zdjecie takiej plytki i tasiemki... bo ciagle sie zastanawiam w czego sa pola stykowe na plytce.

Kiedys LCD do tasiemki przymocowywano uchwytami na sprezynie -sprezynka dociskala oba elementy gwarantujac styk. Pozniej pojawila sie tansza i prostsza metoda -wlasnie klejenie klejem przewodzacym. I stawiam, ze jesli to nadal jest metal (miedz?) to moznaby scisnac i powinno dzialac.

Ale na jak dlugo...

Blagamy o "fotostory" pioniera tej metody! :) Kto pierwszy?

m

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...