Tom A4 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Witam. Od kilkunastu dni borykam się z problemem uruchomienia auta na Pb na LPG w trybie awaryjnym odpala bez najmniejszego problemu jeśli podczas pracy na LPG przełącze go na Pb czasami zaskoczy, ale pracuje tylko powyżyej 3 tys, jeśli zdejme nogę z gazu natychmiast gaśnie. Wiekszość prób uruchomienia nie przynosi efektu. Jeśli podczas jazdy np. obwodnicą przełącze auto z LPG na Pb efekt jest taki, że auto natychmiast gaśnie. Vag nie wykazuje żadnych błędów. Tu spis elementów które były podmieniane i zero efektu: 1 Przepływomierz 2 Listwa wtryskowa wraz z wtryskami 3 Pompa paliwa 4 Regulator ciśnienia paliwa 5 Cewka zapłonowa 6 Wypompowane całe paliwo zalane nowe 7 Przekaźnik odcinający pompe paliwa Na LPG auto pracuje bez najmniejszego problemu. Co mogło paść ? Sterownik od LPG czy ECU w aucie. Jakieś sugestie ?
ja74687 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 A filtr paliwa wymieniałeś ?? zobacz czy masz też drożne przewody paliwowe, i zobacz czy podczas kręcenia masz napięcie na wtyczce od pompki paliwa.
Tom A4 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2012 paliwo jest podawane jak kręce rozrusznikiem bo podpiołem drugą listwe pod przewody i dodatkowo wymusiłem vagiem test wyjść i paliwo jest podawane
SIMON_11 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Witam. mam podobny problem i jestem ciekawy jak to się skończyło, bo juz nie mam pomysłu czego się złapać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się