sasza Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witam. Mamy problem z borą. Problemem jest cieżkie odpalanie, przy temperaturze 10-20 stopni. Pozostałe zakresy temperatur pali od kopa. Ogólnie to są z tym jaja... Dawka startowa podniesiona, egr wyczyszczony, przepływka podmieniana, nawet 2 pompowtryski podmieniliśmy gdzie bipy nie przekraczały 40 i korekcje były nie najgorsze. Kąt synchronizacji wtrysku ustawiony idealnie, czujniki temp sprawdzone. Wzmaga się w wilgotne dni i po założeniu osłony pod silnikiem. Było spoko 2 tyg, paliła od kopa... założyliśmy osłonę na drugi dzień nie chce palić... Jak odpalamy? wystraczy podgrzać głowicę opalarką ok 10 sek, szczególnie w miejscu gdzie są te plomby (co się zrywa chyba co 100tys). Ogólnie lewa srona przy rozdządzie. Po podgrzaniu pali od kopa ale puszcza czarnego kopciucha z wydechu. Od jakiegoś czasu naprawdę przestaje być to przyjemne. Dodaję komplet logow, może koledzy coś wypatrzą... Aaa i przez ostatni tydzień pojawiło się szarpanie w okolicy 1500 - 2000tys obrotów, raz myślałem że silnik mi wyskoczy... dynamiczne Log (0 - 008) Log (1 - 010) Log (2 - 001) Log (3 - 004) Log (4 - 000) Log (0 - 011,011) Log (6 - 003) log z grupy 11 jest wykonany 2 razy, 1raz było ok, drugi raz szarpało... log 1 jest prawidłowy od 1500 do 4200 a drugi jest zrobiony tylko podczas jazdy wiec jest orientacyjny... statyczne Log (0 - 011) Log (1 - 000) Log (2 - 003) Monday,13,August,2012,15:06:19:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 Address 01: Engine (038 906 019 AM) 15:05:43 Group 000 042 129 000 017 098 200 069 139 167 074 15:05:43 Group 001: Injected quantity 882 /min Engine speed 820-900 4.7 mg/str Injected quantity 3.0-11.0 6.1°KW Spec. Inj. duration 5-7 °Ck. 88.2°C Coolant temp 80-110°C 15:05:43 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling) 882 /min Engine speed 820-900 250.0 mg/str MAF (specified) 230-420 240.1 mg/str MAF (actual) 230-420 74.5 % EGR duty cycle 10-95% Monday,13,August,2012,15:06:56:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 Address 01: Engine (038 906 019 AM) 15:06:45 Group 004: Unit Injectors valves command 882 /min Engine speed 820-900 0.6 °ATDC Spec start of inj. 1BTDC-2ATDC 5.6°KW Spec inj. duration 5-7°Ck. 0.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck. 15:06:45 Group 007: Temperatures (Engine cold-contact on: ~Amb. temp) 77.4°C Fuel Temp ~Amb.Temp.°C 0.0 % Fuel cooling state On:100%-Off:0% 38.7°C Intake Air Temp ~Amb.Temp.°C 88.2°C Coolant Temp ~Amb.Temp.°C 15:06:45 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control -0.21 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H -0.16 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H 0.16 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H 0.28 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H Monday,13,August,2012,15:07:59:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 Address 01: Engine (038 906 019 AM) 15:07:48 Group 014 15:07:48 Group 018: PD valve status(after 1 min idling- coolant>80°C) 0.0 Cyl 1 0 0.0 Cyl 2 0 0.0 Cyl 3 0 0.0 Cyl 4 0 15:07:48 Group 023 12.0 (no units) 0.0 (no units) 9.0 (no units) 2.0 (no units) Z góry dziękuje za pomoc.
przemik Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Sprawdz okablowanie i sam czujnik polozenia wałka rozrządu...
sasza Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2012 o właśnie zapomniałem... chyba z 2 razy wywaliło nam ten błąd, ale teraz nic nie ma... Jutro się okaże, dziś święto, grzebal nie będę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się